♡ IKM uke 24 ♡

Får du tatt bilde i et bedre lys? Er ekstremt skarpt lys så det blender
Skjønner hva du mener! Skal prøve å ta i mørkere lys neste gang. Prøvde å redigere bildet litt mørkere, men vet ikke om det ble noe bedre..

IMG_5827.jpeg

Ima - 32 - B3 - prøvd i 3 år ca - EL 29. mai - IKM 12. juni

Hei! Jeg melder meg først inn nå, har hatt en pause fra forumet. Vi har prøvd i over 3 år og fikk henvisning for IVF for 2 uker siden. Har vært litt kvalm og sliten, ante ugler i mosen med en gang jeg ble kvalm, kjente det igjen fra sist graviditet. Tok to tester i går, den første så jeg skyggestrek, den andre litt sterkere. Prøvde med digital test i dag som viste positiv. Måtte bare dele det med noen :Heartred er helt skjelven jeg nå.

Vedlegg

• IMG_4276.jpeg
    IMG_4276.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
  • IMG_4296.jpeg
    IMG_4296.jpeg
    189,2 KB · Visninger: 86
  • IMG_4308.jpeg
    IMG_4308.jpeg
    1 MB · Visninger: 88
Ima - 32 - B3 - prøvd i 3 år ca - EL 29. mai - IKM 12. juni

Hei! Jeg melder meg først inn nå, har hatt en pause fra forumet. Vi har prøvd i over 3 år og fikk henvisning for IVF for 2 uker siden. Har vært litt kvalm og sliten, ante ugler i mosen med en gang jeg ble kvalm, kjente det igjen fra sist graviditet. Tok to tester i går, den første så jeg skyggestrek, den andre litt sterkere. Prøvde med digital test i dag som viste positiv. Måtte bare dele det med noen :Heartred er helt skjelven jeg nå.

Wow, for en mirakelspire :love7 Gratulerer så mye med spiren:talk017:binkybaby:flower:gen014:cool05:dance008:dance011:happy093:hug007:love017 Vil du jeg skal sette deg på gravid?❤️

Går bare å venter på mens, så jeg kan komme igang med en ny PP:flower
Screenshot_20250610_080916_FF App.jpg

Takk! Ja, tenker det må være noe magisk med den der henvisningen;) kan settes på gravid ja

Helt fantastisk gladsak- for et mirakel :love7 :love017 :binkybaby Da setter jeg deg på gravid❤️

Skikkelig tempdrop i dag, 10 dpo. Fra 37,9 til 37,6. Ømme pupper, murring/stikking. Kommer mye slim/vannete utflod. Ikke noe kremete. (tipper ikke så mye er tmi på dette forumet :hilarious:). Alle symptomer er jo et tegn på både tr og graviditet så. Prøver å ikke å få forhåpninger.

Skikkelig tempdrop i dag, 10 dpo. Fra 37,9 til 37,6. Ømme pupper, murring/stikking. Kommer mye slim/vannete utflod. Ikke noe kremete. (tipper ikke så mye er tmi på dette forumet :hilarious:). Alle symptomer er jo et tegn på både tr og graviditet så. Prøver å ikke å få forhåpninger.
Fin temperatur. Er noen beskrivelser (og bilder) som kan være TMI, men det er ingenting i forhold :laughing002 Har lest av vannete utflod er positivt. Lykke til!

Sov dårlig i natt, tror jeg fikk akkurat 3 timer i strekk før denne tempen. Etter det var den en god del høyere :smiley-ashamed004 Uansett et godt tegn når jeg tror IKM er i morgen! :D Med mindre det blir et syykt dropp i morgen (eller TR kommer så klart) blir det test :hello2
Screenshot_20250610-114526.png

Sov dårlig i natt, tror jeg fikk akkurat 3 timer i strekk før denne tempen. Etter det var den en god del høyere :smiley-ashamed004 Uansett et godt tegn når jeg tror IKM er i morgen! :D Med mindre det blir et syykt dropp i morgen (eller TR kommer så klart) blir det test :hello2
Vis vedlegget 462341

Det der er en gravid-temp :love017 :binkybaby

Dro å kjøpte tidligtest da jeg blir gæren av vanligtestene. Den var klink negativ den, i tillegg til at jeg har fått brunlig utflod. Så med det melder jeg denne PP som tapt og fokuserer på neste runde. @mamat2prinsesser&4prinser du kan sette meg på TR :dead:

Åneeei, det er jeg lei meg for:smiley-angry017 sender deg en stor klem:hug013Masse lykke til I neste PP❤️

Alle mine syv graviditeter har vært sånn. Når jeg ikke er gravid tørker jeg inn rett før mens.

Back
Topp