Skjønner hva du mener! Skal prøve å ta i mørkere lys neste gang. Prøvde å redigere bildet litt mørkere, men vet ikke om det ble noe bedre..Får du tatt bilde i et bedre lys? Er ekstremt skarpt lys så det blender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner hva du mener! Skal prøve å ta i mørkere lys neste gang. Prøvde å redigere bildet litt mørkere, men vet ikke om det ble noe bedre..Får du tatt bilde i et bedre lys? Er ekstremt skarpt lys så det blender
Besøkende i tråden! Men jeg ser, jeg ser!Trenger hjelp til om jeg begynner å bli helt gæren og se syner, men av og til skimter jeg en strek på denne testen.. Ser dere noe? (Vanlig test, 10 dpo)
Vis vedlegget 462320
Jeg kan se noe derSkjønner hva du mener! Skal prøve å ta i mørkere lys neste gang. Prøvde å redigere bildet litt mørkere, men vet ikke om det ble noe bedre..
Vis vedlegget 462323
Skjønner hva du mener! Skal prøve å ta i mørkere lys neste gang. Prøvde å redigere bildet litt mørkere, men vet ikke om det ble noe bedre..
Vis vedlegget 462323

er helt skjelven jeg nå.Ima - 32 - B3 - prøvd i 3 år ca - EL 29. mai - IKM 12. juni
Hei! Jeg melder meg først inn nå, har hatt en pause fra forumet. Vi har prøvd i over 3 år og fikk henvisning for IVF for 2 uker siden. Har vært litt kvalm og sliten, ante ugler i mosen med en gang jeg ble kvalm, kjente det igjen fra sist graviditet. Tok to tester i går, den første så jeg skyggestrek, den andre litt sterkere. Prøvde med digital test i dag som viste positiv. Måtte bare dele det med noener helt skjelven jeg nå.
Gratulerer så mye med spiren

Vil du jeg skal sette deg på gravid?Takk! Ja, tenker det må være noe magisk med den der henvisningenWow, for en mirakelspireGratulerer så mye med spiren
Vil du jeg skal sette deg på gravid?
![]()
Takk! Ja, tenker det må være noe magisk med den der henvisningenkan settes på gravid ja
Da setter jeg deg på gravid
). Alle symptomer er jo et tegn på både tr og graviditet så. Prøver å ikke å få forhåpninger.Fin temperatur. Er noen beskrivelser (og bilder) som kan være TMI, men det er ingenting i forholdSkikkelig tempdrop i dag, 10 dpo. Fra 37,9 til 37,6. Ømme pupper, murring/stikking. Kommer mye slim/vannete utflod. Ikke noe kremete. (tipper ikke så mye er tmi på dette forumet). Alle symptomer er jo et tegn på både tr og graviditet så. Prøver å ikke å få forhåpninger.
Har lest av vannete utflod er positivt. Lykke til!Jeg mente 36,9 og 36,6. Ikke 37.Fin temperatur. Er noen beskrivelser (og bilder) som kan være TMI, men det er ingenting i forholdHar lest av vannete utflod er positivt. Lykke til!

Sov dårlig i natt, tror jeg fikk akkurat 3 timer i strekk før denne tempen. Etter det var den en god del høyereUansett et godt tegn når jeg tror IKM er i morgen!
Med mindre det blir et syykt dropp i morgen (eller TR kommer så klart) blir det test
Vis vedlegget 462341

Dro å kjøpte tidligtest da jeg blir gæren av vanligtestene. Den var klink negativ den, i tillegg til at jeg har fått brunlig utflod. Så med det melder jeg denne PP som tapt og fokuserer på neste runde. @mamat2prinsesser&4prinser du kan sette meg på TR![]()
sender deg en stor klem
Masse lykke til I neste PPJeg er så spent jeg nå! Håper heksen holder seg unnaDet der er en gravid-temp![]()
![]()
Jeg er så spent jeg nå! Håper heksen holder seg unna

Alle mine syv graviditeter har vært sånn. Når jeg ikke er gravid tørker jeg inn rett før mens.Skikkelig tempdrop i dag, 10 dpo. Fra 37,9 til 37,6. Ømme pupper, murring/stikking. Kommer mye slim/vannete utflod. Ikke noe kremete. (tipper ikke så mye er tmi på dette forumet). Alle symptomer er jo et tegn på både tr og graviditet så. Prøver å ikke å få forhåpninger.