♡ IKM uke 24 ♡

Tatt idag :( IKM til fredag.. har ikke trua på denne runden dessverre:sad010
Vis vedlegget 462277
Så kjedelig når man får negativ test. Har også IKM på fredag, har ett liiite håp enda om at det bare festet seg sent, men samtidig så tester jeg ikke mer før IKM (tror jeg) for vil ikke bli skuffet av flere negative tester:confused:

Skulle vært kortere tid mellom negativ test og eggløsning:hilarious:

12 DPO og ingen tempdropp ennå, det lover bra :D
Screenshot_20250609-104707.png

CD26/12DPO:Har mensensmerter, er oppblåst og dårlig i magen, men heldigvis i greit humør:joyful: Gleder meg til å komme igang med en ny PP. Tempen er på vei ned, og den daler gjerne over 4 dager før TR kommer... Vil så gjerne igang med en ny PP:flowerFikk idag vite at svigermor kommer fra den 7 til den 10.juli, og da er jeg i min testeperiode, men får gjemme meg litt inne på doen:hilarious:
Screenshot_20250609_094048_FF App.jpg

Da er vi kommet til den første dagen i uka vår :flower :love7 :hello2 Håper på mange gravide:smiley-angelic001:Heartred

Ukens første IKM'ere:
♡Førstegangsmams - 28 - B1 - PP1 etter SA+MA - EL 28/6 - IKM 9/6
♡Ønskebarn<3 34 - B3 - PP2 - el? Ikm 9/6

Hvordan går det med dere?❤️

Da er vi kommet til den første dagen i uka vår :flower :love7 :hello2 Håper på mange gravide:smiley-angelic001:Heartred

Ukens første IKM'ere:

pos el test 28/5 så el kanskje 29/5. ikm flyttet fra 9/6 til kanskje 10 eller 11/6. i alle fall negativ blendahvit test i dag. Tester på nytt i morgen eller om noen dager. Har mange symptomer, krysser fingrene.

Ukens første IKM'ere:

Venter IKM mellom idag og onsdag. Svak test på tidligtest, men ingen utvikling på streken - i tillegg ingen strek på vanlig test. Men tester fram til evt ny syklus starter :love2

Trenger hjelp til om jeg begynner å bli helt gæren og se syner, men av og til skimter jeg en strek på denne testen.. Ser dere noe? (Vanlig test, 10 dpo)

IMG_5827.jpeg

Back
Topp