Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 DPO, blenda. Hadde kraftig murring i går, våknet med dem og hadde stikking på venstre side nede i magen. Hvordan har dere det?![]()

Krysser fingrene for detHåper det kommer strek ila dagen eller imorgen![]()
![]()
har du testet mer?10 dager siden el her, fortsatt blenda her også. Krysser fingrene for at det har klaffet, føler meg både mer sulten og mer trett. Men kan være andre årsaker også9 DPO, blenda. Hadde kraftig murring i går, våknet med dem og hadde stikking på venstre side nede i magen. Hvordan har dere det?![]()
Gjorde det samme faktisk.Jeg vet ikke hvordan jeg siterer alle som svarte på spm om alkohol. Takk for alle svarjeg landa på å ta meg en øl og kose meg.
![]()

Hvilken test bruker du?8 dpo og svæært svak strek, noe som stresser meg da jeg har hatt greit med strek på 8 dpo før.. Blir spennende å se imorgen. Om det enda er såvidt strek så tror jeg ikke at det har gått denne runden
8 dpo er tidlig, og det avhenger av implantasjonen tok sted8 dpo og svæært svak strek, noe som stresser meg da jeg har hatt greit med strek på 8 dpo før.. Blir spennende å se imorgen. Om det enda er såvidt strek så tror jeg ikke at det har gått denne runden

Bruker MakeSure! Har tidligere hatt god erfaring med den typenHvilken test bruker du?
Min erfaring er at de ofte er svake så tidlig som 8dpoBruker MakeSure! Har tidligere hatt god erfaring med den typen

Det kan fortsatt feste seg! Måtte si det til meg selv i gårTok test idag, 9 DPO. Helt blenda... Men forrige graviditet så hadde jeg svak strek dagen jeg skulle få TR på normal sine. Så sikkert for tidlig håper jeg![]()
![]()
Vanligste er 8-10 DPO, men så sent som 12 går også an.
GratulererIKM i morgen mandag 09.juni Tok en test 12 DPO den var veeeeeldig svak, måtte myse i alle retninger og stå i sollyset. I dag 13 DPO er det vel ingen tvil.
Hvordan går det med dere andre?
Legger ved bildene. Den svakeste har jeg lagt på filter for å prøve å få frem streken. Det er som sagt 12 DPO
Så gøy!