♡ IKM uke 24 ♡

9 DPO, blenda. Hadde kraftig murring i går, våknet med dem og hadde stikking på venstre side nede i magen. Hvordan har dere det?:D

Vedlegg

• IMG_5137.jpeg
    IMG_5137.jpeg
    1 MB · Visninger: 64
  • IMG_5135.jpeg
    IMG_5135.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 69
9 DPO, blenda. Hadde kraftig murring i går, våknet med dem og hadde stikking på venstre side nede i magen. Hvordan har dere det?:D

Håper det kommer strek ila dagen eller imorgen :smiley-bounce012 :Heartred

10 dager siden el her, fortsatt blenda her også. Krysser fingrene for at det har klaffet, føler meg både mer sulten og mer trett. Men kan være andre årsaker også :)

8 dpo og svæært svak strek, noe som stresser meg da jeg har hatt greit med strek på 8 dpo før.. Blir spennende å se imorgen. Om det enda er såvidt strek så tror jeg ikke at det har gått denne runden

Mulig dumt spørsmål men..

Har forstått det slik at man regner 1 DPO 2 dager etter positiv eggløsningstest. Hadde positiv eggløsningstest 28.mai, regner da eggløsningen 29.mai og at jeg er 9 DPO nå. Men ser i flo-appen hvor jeg har registrert når jeg hadde positiv test at det står «if you’re pregnant: Day 8» i dag. Hva er riktig, er jeg på 8 eller 9 i dag?:smiley-ashamed005

8 dpo, begynner kanskje å teste i morgen tidlig?

Symptomer:
Mensensmerter som kommer og går
Vært snille ett par ganger de siste dagene
Trøtt
Humørsvingninger og blir veldig lett irritert både på mann og barn

Kan være noe, men vanskelig å si

Tok test idag, 9 DPO. Helt blenda... Men forrige graviditet så hadde jeg svak strek dagen jeg skulle få TR på normal sine. Så sikkert for tidlig håper jeg :smiley-ashamed004 :Heartbigred

Tok test idag, 9 DPO. Helt blenda... Men forrige graviditet så hadde jeg svak strek dagen jeg skulle få TR på normal sine. Så sikkert for tidlig håper jeg :smiley-ashamed004 :Heartbigred
Det kan fortsatt feste seg! Måtte si det til meg selv i går :smiley-ashamed004 Vanligste er 8-10 DPO, men så sent som 12 går også an.
En venninne av meg fikk ikke strek på Normal sine tester før typ 1 uke etter IKM :dead:

IKM i morgen mandag 09.juni Tok en test 12 DPO den var veeeeeldig svak, måtte myse i alle retninger og stå i sollyset. I dag 13 DPO er det vel ingen tvil.
Hvordan går det med dere andre?
Legger ved bildene. Den svakeste har jeg lagt på filter for å prøve å få frem streken. Det er som sagt 12 DPO

Vedlegg

• IMG_0418.jpeg
    IMG_0418.jpeg
    2 MB · Visninger: 136
  • IMG_0404.jpeg
    IMG_0404.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 133
IKM i morgen mandag 09.juni Tok en test 12 DPO den var veeeeeldig svak, måtte myse i alle retninger og stå i sollyset. I dag 13 DPO er det vel ingen tvil.
Hvordan går det med dere andre?
Legger ved bildene. Den svakeste har jeg lagt på filter for å prøve å få frem streken. Det er som sagt 12 DPO
Gratulerer:dummy1: Så gøy!
:talk017

Back
Topp