mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tatt nye test nå igjen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så spennende! Og gratulererTatt nye test nå igjen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
håper det går veien 
Tusen takkJeg seeeer![]()
Når hadde du EL? Hvor mange DPO er du?
Gratulerer så mye med spiren
![]()
Jeg fikk aldri ELslim, så er ikke helt sikkert på hvor langt jeg er på veg, men tipper rundt 24 eller 25, så kanskje rundt 12DPO.Tror dessverre det var en av de velkjente strekene mine, joSå spennende! Og gratulererhåper det går veien
![]()
Tatt nye tester nå(ikke drukket noe) og nå var de blenda
Tusen takkJeg fikk aldri ELslim, så er ikke helt sikkert på hvor langt jeg er på veg, men tipper rundt 24 eller 25, så kanskje rundt 12DPO.
Skal jeg sette deg på gravid?Jeg syns den fortsatt er litt svak. Gir det fram til mandag eller til streken blir sterkere. Tenker å kjøpe en Claire Blue for å få det bekreftet skikkeligSå herlig spiren satt uansett![]()
![]()
Skal jeg sette deg på gravid?
![]()

Dette er vel gravidstrek?!Tatt nye test nå igjen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den er rosaJeg ser på flere av bildeneOg har testet igjeeeenKommer skygger.. som vanlig
Vis vedlegget 462049Vis vedlegget 462050Vis vedlegget 462051Vis vedlegget 462052Vis vedlegget 462057

Dette pleide å være veldig vanlig for meg i lutealfasen, men under denne prøvingen har det ikke vært det. Tror i PP1 var jeg sykt kvalm, men var jo ikke gravid. Tror ikke på at jeg er gravid før jeg spyr, da lover jeg at jeg skal teste
Spydde 9 DPO med datteren min, er 8 DPO i dag 
Og de var blenda
Og skyggene er tilbake igjeeen
Da får vi lure på Fortsettelsen til imorgen... har SÅ mensenmurringer
Har en følelse av at det sitter hos deg nå! Og jeg syns streken til mamat2p&4p (sorry forkortelsen) ser mer rosa ut enn skygge 
Hadde vært så gøy med mange gravide i denne gruppa!
Manifesterer dette for oss alle akkurat nå!Hahaha håper jo egentlig det selv, men har jo bare den éne graviditeten bak meg, så man tenker jo det kommer til å bli likt neste gangMye spennende her inne nå! Håper du slipper å spy Smågoth men likevell er gravid fordiHar en følelse av at det sitter hos deg nå! Og jeg syns streken til mamat2p&4p (sorry forkortelsen) ser mer rosa ut enn skygge
![]()

Kjenner jeg er nedfor idag, rett og slett. Har ikke ømme pupper, og det har jeg ALLTID(får så ømme pupper jeg sliter med å sove på siden)som gravid; så jeg vet hva det betyr
Testene var helt blenda idag og i tillegg har jeg fått sopp(klør utvendig). Så kjipt... Pleier "aldri" å få sopp(går mange år imellom, selv ikke som gravid) Tatt på meg menstruse, bind og klint inn hele huhaen med rømme
Skal sitte sånn en stund før jeg skal dusje+teste på nytt, også samme regla igjen
Har mensmurringer og er dritsur

Hahaha håper jo egentlig det selv, men har jo bare den éne graviditeten bak meg, så man tenker jo det kommer til å bli likt neste gang
Satser på at det skal sitte for alle her nå!

Åh så kjipt.. Tenker du å fortsette å teste eller?CD23/9DPO: For en dårlig dagKjenner jeg er nedfor idag, rett og slett. Har ikke ømme pupper, og det har jeg ALLTID(får så ømme pupper jeg sliter med å sove på siden)som gravid; så jeg vet hva det betyr
Testene var helt blenda idag og i tillegg har jeg fått sopp(klør utvendig). Så kjipt... Pleier "aldri" å få sopp(går mange år imellom, selv ikke som gravid) Tatt på meg menstruse, bind og klint inn hele huhaen med rømme
Skal sitte sånn en stund før jeg skal dusje+teste på nytt, også samme regla igjen
Har mensmurringer og er dritsur
Håper det blir mange gravide på gruppa vår![]()
![]()
![]()