♡ IKM uke 24 ♡

IKM i morgen mandag 09.juni Tok en test 12 DPO den var veeeeeldig svak, måtte myse i alle retninger og stå i sollyset. I dag 13 DPO er det vel ingen tvil.
Hvordan går det med dere andre?
Legger ved bildene. Den svakeste har jeg lagt på filter for å prøve å få frem streken. Det er som sagt 12 DPO

Gratulerer så mye med spiren :binkybaby :talk017:love7:Heartred:Heartpink:binkybaby:gen014:dance008:cool05:dance011:happy093:hug007

Er i dag 8dpo. Tenkte å ta første test i morgen, men nå er jeg usikker.. gruer meg litt :bag: Kanskje utsette til tirsdag?:dance008 Men nå begynner testetrangen å melde seg her!

Klarer ikke å bestemme meg om jeg ser strek på tidlig-testen fortsatt.. Også er jeg 9 dpo så den skal vel uansett være sterkere? Øverste er tidligtest, nederst er helt blenda vanligtest..

IMG_5762.jpeg

Blenda hvit test i morges også. Hadde så tro på at dette kom til å gå fort siden det gjorde det med første, men nå er jo det mange år siden. Har følt/føler på at noe skjer nede i magen (mye murringer osv som jeg ikke pleier å ha, særlig på en side) men begynner å miste troen på denne PP nå.

Blenda hvit test i morges også. Hadde så tro på at dette kom til å gå fort siden det gjorde det med første, men nå er jo det mange år siden. Har følt/føler på at noe skjer nede i magen (mye murringer osv som jeg ikke pleier å ha, særlig på en side) men begynner å miste troen på denne PP nå.
Huff, virker å være en gjenganger i denne gruppa.. Ugh, hadde håpet for oss alle :rolleyes: Krysser fingrene for at det bare har satt seg litt sent og at vi snart får positiv test:Heartpink

Er det ikke en syykt svak strek for å være 9 dpo? :dead: Forrige to graviditene har streken vært veldig synlig fra 8 dpo på vanlig test..

Neida, synes ikke det :love7 Kan ha økt til nå også, på bare noen timer:happy119

Takk for oppløftende ord, skal prøve å ikke ta sorgene heelt på forskudd enda :angelic: Hvordan er det med deg? Testet du på nytt etter blenda på fredag?

Har testet, og de er dessverre negative:sorry: Så går inn i PP3 om ca 6 dager(har lutealfase på 16 til 17 dager)

Åhh dritt.. Hadde skikkelig håpet for oss alle her inne!:banghead:

Jeg må innrømme jeg er skikkelig skuffet, men hadde på følelsen det ikke hadde klaffet- får super-ømme pupper som gravid og de har vært helt fraværende :sorry: Så får prøve på marsbebis istedenfor:binkybaby:flower

Jeg meldte meg ikke inn i noen IKM gruppe fordi jeg egentlig ikke hadde troa. Men fikk en svak positiv nå 10dpo, pg jeg trenger å dele det med noen :hilarious: 2 pp etter fødsel i august 24

Gratulerer så mye med spiren:cool05:dance011:gen014:dance018:happy093:love017:talk017:binkybaby:hello2:love7:Heartpink:Heartred:Heartblue

Back
Topp