♡ IKM uke 24 ♡

Blenda tester.. og luftsmerter som ikke vil noen steder er tilbake igjen. Mistenker jeg ikke tåler den nikotinfrie snusen, gitt.
20250606_093937.jpg

Kanskje et rart spm for noen: men hvordan gjør dere det med alkohol mellom el og ikm? Kutter dere helt ut? Eller tar dere en øl i ny og ne? (Eller hva en dere velger å drikke)

Kanskje et rart spm for noen: men hvordan gjør dere det med alkohol mellom el og ikm? Kutter dere helt ut? Eller tar dere en øl i ny og ne? (Eller hva en dere velger å drikke)
Fint at du spør. Tenkte på det samme faktisk. Egentlig er jeg for å leve som vanlig, men interessant å lese hva andre tenker.

I morgen skal jeg egentlig møte en venninne og det frister jo litt med vin, men er 6 DPO imorgen :smiley-angelic006

Fint at du spør. Tenkte på det samme faktisk. Egentlig er jeg for å leve som vanlig, men interessant å lese hva andre tenker.

I morgen skal jeg egentlig møte en venninne og det frister jo litt med vin, men er 6 DPO imorgen :smiley-angelic006
Ja ikke sant! Jeg er 7 dpo og skal på konsert i morgen å hadde vært godt med øl. Men så blir man litt skeptisk da:confused005

Jeg drikker veldig sjelden. Hvis jeg vil ha en øl eller opptil 3 enheter har jeg null samvittighet for det. Blir jo potensielt siste gang! :joyful: Gidder ikke kutte helt ut, man vet aldri hvor lang tid prøvingen tar.
Tror det fins litt forskning som har funnet at alkohol reduserer fertilitet og implantasjon (og selvfølgelig at det kan skade en graviditet), men tror nok det skal en del mer til enn én øl, lsm. Også fins det jo selvfølgelig de som har vært dritings flere ganger før de visste at de var gravid (t.o.m. langt uti), og det har gått bra :hilarious:

Hvis man tenker fra et biologisk perspektiv så har et eventuelt befruktet egg sannsynligvis ikke implantert seg, og det sier jo at det er ingen direkte forbindelse mellom mors blod og embryoet, så sånn sett skal det være trygt å drikke en moderat mengde med alkohol. Tror det står på hva man selv er komfortabel med.

Lever som normalt inntil graviditet er bekreftet, men drikker kanskje vin én gang i året :hilarious:

Ja ikke sant! Jeg er 7 dpo og skal på konsert i morgen å hadde vært godt med øl. Men så blir man litt skeptisk da:confused005
Alle gangene jeg ble gravid og med min datter så levde jeg som normalt, var på ferie å drakk hver dag etter MA og var plutselig gravid, hadde INGEN aning, var 4+4, alt var good :Heartred drink till its pink

Drikker generelt relativt sjeldent, men tar meg en øl eller et glass vin også i lutealfasen hvis jeg føler for det :) har konkludert med at jeg ønsker å prøve å leve som normalt frem til evt. positiv test. Man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta!

Alle gangene jeg ble gravid og med min datter så levde jeg som normalt, var på ferie å drakk hver dag etter MA og var plutselig gravid, hadde INGEN aning, var 4+4, alt var good :Heartred drink till its pink
Drink till it's pink, love it :laughing001

Gjesper sykt mye nå. Var våken i en time i dag tidlig, men tror jeg totalt har sovet like mye som vanlig. 9 DPO i dag, så ting kan ennå skje, men tør lsm ikke håpe, for vil ikke bli kjempeskuffet om vi må videre til PP7..

Ahh! Jeg savner vanlig snus :nailbiting:

Skjønner jeg godt, blir ikke helt det samme uten, men for min del har jeg kun snusen noen mnd etter ammeslutt igjen. Så gikk greit sånn sett, men dritt jeg ikke kan bruke den. Magen tåler den ikke:shifty:

Skjønner jeg godt, blir ikke helt det samme uten, men for min del har jeg kun snusen noen mnd etter ammeslutt igjen. Så gikk greit sånn sett, men dritt jeg ikke kan bruke den. Magen tåler den ikke:shifty:
Ja det er kjipt! Hva er det i den som magen ikke tåler?

Ja det er kjipt! Hva er det i den som magen ikke tåler?

Aner ikke, men mistenker det kan være tilsatt noe sukkerfri søtning. Den er litt søt og med colasmak. Det tåler jeg dessverre dårlig. Hvertfall når det gjelder sukkerfritt godteri og proteinbarer f.eks

Back
Topp