Ja, hahaha! Av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg skrev i dagboka di.. Må ha kaffe tydeligvisVar denna til meg?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hahaha! Av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg skrev i dagboka di.. Må ha kaffe tydeligvisVar denna til meg?![]()

Ja, hahaha! Av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg skrev i dagboka di.. Må ha kaffe tydeligvis![]()

Hvertfall 10 dager til da, også se an hvor tempen er?FF har flyttet IKM 2 dager tidligere, den vanlige appen min har ikke (tror ikke den er så avansert)Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg skal vente på TR før jeg evt. tar test
Hvertfall 10 dager til da, også se an hvor tempen er?
Jeg slipper testetøsa fri på onsdag
Så du venter med å teste til 15DPO?Denne damen har fått positiv EL test i dag, og noe jeg tror må være EL smerter. Pleier aldri å få det annet enn at jeg kan kjenne litt stikking, men nå er det på høyde med menstruasjonssmerter her! Kroppen er rar.
Håper på mange gravide denne runden ja! Ser ut til å være god stemning i gruppen.![]()

El-smerter kan være skikkelig vonde, på lik linje med heftige mensensmerter. Hadde det denne PP jeg også- måtte ligge i halvannen time og puste meg gjennom dem
Håper på mange gravide her inne

Er i så godt humør
Vi har lekt på trampolinen, koset oss i hagen med hagearbeid og gutta har gått fram og tilbake å lagt avkapp i komposthaugen, sett på humlene som suser fra blomst til blomst, ryddet i peonbedet, sett på jordbærblomstene og laget middag sammen3 DPO her, FF trodde 4 DPO, men fikk ikke positiv ELtest før kl 21 og hadde fysiske tegn dagen etter, såDa er du 5DPO nå? Jeg er egentlig 4DPO ut ifra tempen, men bare gjorde den om til lavere(var oppe med barn om natten) og hadde så el-smerter dagen etter når FF mente jeg hadde ELJeg slipper testetøsa fri på onsdag
Så du venter med å teste til 15DPO?
![]()
Den påstår nå EL torsdag, FF mener tirsdag, så jeg gjorde om tempen pga våkennatt med guttene og sterke el-smerter onsdag
Mumle - 35 - B2- PP6 - EL 31/5 - IKM 14/6
Fann ut at egget mest sannsynlig ikke slapp tidligere denne syklusen. Er forøvrig på CD 36. Tr kom aldri, og negative g-tester. Hadde derimot sterk positiv el test i går (teststreken var sterkere en kontrollstreken) i dag tidlig var den svakere igjen, og enda svakere I kveld. Så tipper el er i dag? Får se på tempen i morgen og dagene fremover, å evt oppdatere el dato etterhvert.
Ojj, en skikkelig lang syklus på deg denne gang
Krysser fingrene for at det var gullegget som slapp nå
Masse lykke tilTusen takkVelkommen inn hit til ossOjj, en skikkelig lang syklus på deg denne gang
Krysser fingrene for at det var gullegget som slapp nå
Masse lykke til
Har lagt deg til
![]()

Melder meg inn her jeg også
LilleVidunder - 37 - B2 - PPL 2 - EL 29.05 - IKM 13.06
Masse lykke tilKrysser fingrene for degNå har jeg virkelig begynt å kjenne på at jeg vil bli gravid, altså. PP6 nå, så er jo på tide! Pleeeaase la meg få noen sterke reelle symptomer ila den neste uken![]()
Når tenker du å ta første test?Takk! Hvis jeg kommer meg til 14 DPO med fortsatt høy temp tror jeg at jeg skal ta en testKrysser fingrene for degNår tenker du å ta første test?

Det går seriøst SÅ sinnsykt sakte denne PP
Kjenner mye murringer i livmoren/magen, en del gasteritis, fryyyyyser og er trøtt
Første testene ryker på torsdag 8DPO