♡ IKM uke 24 ♡

Blar gjennom andre grupper nå, kun 4 i uke 19, og 1 i uke 18 :eek: 16+17 var bra da :hilarious:

Ojj, det var jaggu meg få gravide og dårlige odds, but why?:confused005 Må være pga så få i gruppene?! Yup, nesten alle var gravide i gruppe 16+17:love017:happy093.

Hahaha, jeg er SÅ klar til å hoppe inn å lage liv i Februar'26- opprette tråder og taste til det ryker av de:gen014:dance011:love017:computer005:cool14 Nei, detta må bare gå, mor:smiley-angelic001:gen014
Ohyes! Denne gangen MÅ me klara det :happy093. :smiley-bounce022 leste i dagboka fra sist, va jo SÅ close:bag: kjenne endo eg e litt trist forat banneret mitt blei valgt og så fekk eg aldri bruka det:sad010:laughing025(definitivt finaste banneret her inne, jellyjelly)

Ojj, det var jaggu meg få gravide og dårlige odds, but why?:confused005 Må være pga så få i gruppene?! Yup, nesten alle var gravide i gruppe 16+17:love017:happy093.
All flaksen ble brukt opp i 16+17 :laughing001 Men ja, det at det er så få prøvere for tiden er nok en stor faktor. For ellers er det jo så random, vi varierer så mye i alder, hvor lenge vi har prøvd og hvor mange barn vi har fra før

Ohyes! Denne gangen MÅ me klara det :happy093. :smiley-bounce022 leste i dagboka fra sist, va jo SÅ close:bag: kjenne endo eg e litt trist forat banneret mitt blei valgt og så fekk eg aldri bruka det:sad010:laughing025(definitivt finaste banneret her inne, jellyjelly)

Jaaa, jeg veit, det er dritfint- elsker stjernene og at det er annerledes enn det andre har(også sånn med navn til ungene mine, liker det som er sjeldent) Har navnet klart OM det blir jente:Heartpink:dummy1: Om det blir en liten tass igjen, så aner jeg ikke navnet etter 4 gutter på rad:laughing025 Er så lei meg over at vi ikke kom i samme termingruppe- ble så utrolig trist over det:sad010 mistet lissom twins'n min:hug013

Jaaa, jeg veit, det er dritfint- elsker stjernene og at det er annerledes enn det andre har(også sånn med navn til ungene mine, liker det som er sjeldent) Har navnet klart OM det blir jente:Heartpink:dummy1: Om det blir en liten tass igjen, så aner jeg ikke navnet etter 4 gutter på rad:laughing025 Er så lei meg over at vi ikke kom i samme termingruppe- ble så utrolig trist over det:sad010 mistet lissom twins'n min:hug013
Samme her :woot: trur me e ganske like me to!❤️ Jentenavnet er klart!:dance008

All flaksen ble brukt opp i 16+17 :laughing001 Men ja, det at det er så få prøvere for tiden er nok en stor faktor. For ellers er det jo så random, vi varierer så mye i alder, hvor lenge vi har prøvd og hvor mange barn vi har fra før

Hahah, må være noe i den duren :laughing025
Er veldig få prøvere nå synes jeg? Men hvorfor så få? Er det pga dyrtid?:bag:

Ut fra disse testene, når tenker dere jeg har EL? Idag eller imorgen? Og ville dere lagt aksjer ikveld?

IMG_5633.jpeg

Hahah, må være noe i den duren :laughing025
Er veldig få prøvere nå synes jeg? Men hvorfor så få? Er det pga dyrtid?:bag:
Ja det burde jo ha tatt seg opp etter vi var safe etter desembertermin, men.. :confused013 Kan godt være, også at fødetilbudet bare blir verre flere steder i landet. Syns ikke det er rart at noen velger bort å få barn. Vi blir jo også eldre og eldre (førstegangs)mødre, er ikke så mange prøvere under 30

Ut fra disse testene, når tenker dere jeg har EL? Idag eller imorgen? Og ville dere lagt aksjer ikveld?

Vis vedlegget 461516

Som regel har de fleste EL dagen etter positive tester, men det varierer. De sier at EL er alt fra 12-36 timer etter positive tester❤️ Hump i vei idag og imorgen:sex:cool14

Ja det burde jo ha tatt seg opp etter vi var safe etter desembertermin, men.. :confused013 Kan godt være, også at fødetilbudet bare blir verre flere steder i landet. Syns ikke det er rart at noen velger bort å få barn. Vi blir jo også eldre og eldre (førstegangs)mødre, er ikke så mange prøvere under 30

Er det jeg også ikke forstår? Alle andre år har det tatt seg opp skikkelig etter desembertermin er passert, men nå er det ganske få prøvere her inne? Altså, ifht hva det har vært ellers de forrige årene:think005 Forferdelig fødetilbud, overfylte fødeavdelinger, for få jordmødre på jobb+ de er overarbeidet og innsparinger= katastrofe og barn dør under forløsning, eller i magen pga gått for lenge over termin, men ingen ledige hender til igangsetting. Altfor mange triste historier:sad010

Er det jeg også ikke forstår? Alle andre år har det tatt seg opp skikkelig etter desembertermin er passert, men nå er det ganske få prøvere her inne? Altså, ifht hva det har vært ellers de forrige årene:think005 Forferdelig fødetilbud, overfylte fødeavdelinger, for få jordmødre på jobb+ de er overarbeidet og innsparinger= katastrofe og barn dør under forløsning, eller i magen pga gått for lenge over termin, men ingen ledige hender til igangsetting. Altfor mange triste historier:sad010
Jepp, er det jeg også husker! Hver uke hadde nå 20-30 stk før.
Det er så sykt. Men de prøver å få folk til å lage flere barn (spesielt studenter / folk under 30)! Må fikse fødetilbudet først. Jeg syns også boligmarkedet burde blitt bedre også, mtp hvor mye man mister i lån pr barn. Markedet er litt roligere nå enn tidlig i år, men det er fortsatt lenge imellom noe dukker opp i Finn-søket vårt :bag: Blir jeg gravid må vi tenke på å flytte langt unna og bytte bhg for å få råd til en ok leilighet før det kommer en unge til som gjør at vi bare får råd til hybel :dead:

Får kun ømme pupper som gravid, jeg! Så tar det som et veldig godt tegn, men vet jo vi alle er forskjellige❤️ Når jeg er gravid føles magen gjerne sånn "oppfylt" på en måte nederst❤️ Og neeei, har kjent fra tidlig av når jeg har vært gravid flere ganger. Blant annet med én dag med diaré fra mellom 4dpo- 8dpo:happy119 Jaaah, håper virkelig på mange gravide her inne:signs003:smiley-angelic001
Har aldri hatt det før, så kanskje :love017 Har aldri merket noe som helst tidligere så tidlig. Ble jo overrasket begge gangene i uke 6-8:laughing002
Satser på det! :joyful::Heartred

Jepp, er det jeg også husker! Hver uke hadde nå 20-30 stk før.
Det er så sykt. Men de prøver å få folk til å lage flere barn (spesielt studenter / folk under 30)! Må fikse fødetilbudet først. Jeg syns også boligmarkedet burde blitt bedre også, mtp hvor mye man mister i lån pr barn. Markedet er litt roligere nå enn tidlig i år, men det er fortsatt lenge imellom noe dukker opp i Finn-søket vårt :bag: Blir jeg gravid må vi tenke på å flytte langt unna og bytte bhg for å få råd til en ok leilighet før det kommer en unge til som gjør at vi bare får råd til hybel :dead:

Ja, jeg veit, her er vi kun 13 stk denna uken. Forrige uke 20 var vi 8 stk :think005

Tror nok også en god del har med økonomi å gjøre. Husprisene er helt insane og høy rente, og de lånkravene der en omtrent ikke kan ha ett barn engang:bag: Makes no sense:angry7 Snakkes med kusina mi i DK og hun fikk hakeslepp, for det gjøres ikke der- altså at man får nedtrekk for barn ut ifra lånesummen. Og man får innvilget hele lånesummen så en kan kjøpe et billig hus og renovere huset for resten av lånesummen. Det kan en jo ikke i Norge! Mye er ganske bakvendt her, i grunnen.

Skjønner meg ikke helt på tempen nå om dagen?:think005 Veldig lav til å være meg i dpo, men okei- mye dårlig søvn nå da guttene kommer inn å legger seg i senga med oss hver natt nå:schocked028 Fortsatt litt nytt med samme rom og ny seng(køyeseng), tenker det stabiliserer etterhvert når de føler seg helt trygge der❤️

Har sjekket FF, klokka og ringen min(ring og klokke viser begge EL 28.mai):flower Også da jeg hadde så store smerter, så nå blir det en liten februarskatt:love7:binkybaby Manifesterer en baby i magen for harde livet:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Screenshot_20250530_063701_FF App.jpg

Screenshot_20250530_063333_Samsung Health.jpg

Da er EL testene på vei nedover og hvis jeg har skjønt det riktig så har jeg EL idag da? Så 1dpo blir imorgen? :love2

Fikk lagt litt aksjer igår kveld også, så føler det skal være nok for denne gang :angelic:

Vedlegg

• IMG_5637.jpeg
    IMG_5637.jpeg
    717,7 KB · Visninger: 21
Da er EL testene på vei nedover og hvis jeg har skjønt det riktig så har jeg EL idag da? Så 1dpo blir imorgen? :love2

Fikk lagt litt aksjer igår kveld også, så føler det skal være nok for denne gang :angelic:

Da regnes EL som idag(siden du ikke temper), de fleste har EL 24timer'ish etter positive tester❤️ Så imorgen er du i DPO-land :smiley-bounce012 :binkybaby

Back
Topp