mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Blar gjennom andre grupper nå, kun 4 i uke 19, og 1 i uke 1816+17 var bra da
![]()
Ojj, det var jaggu meg få gravide og dårlige odds, but why?
Må være pga så få i gruppene?! Yup, nesten alle var gravide i gruppe 16+17

Nei, detta må bare gå, mor
leste i dagboka fra sist, va jo SÅ close
kjenne endo eg e litt trist forat banneret mitt blei valgt og så fekk eg aldri bruka det
(definitivt finaste banneret her inne, jellyjelly)
Men ja, det at det er så få prøvere for tiden er nok en stor faktor. For ellers er det jo så random, vi varierer så mye i alder, hvor lenge vi har prøvd og hvor mange barn vi har fra før
Om det blir en liten tass igjen, så aner jeg ikke navnet etter 4 gutter på rad
trur me e ganske like me to!
I know, Magnolia- det er så utrolig søtt
Kan godt være, også at fødetilbudet bare blir verre flere steder i landet. Syns ikke det er rart at noen velger bort å få barn. Vi blir jo også eldre og eldre (førstegangs)mødre, er ikke så mange prøvere under 30
Forferdelig fødetilbud, overfylte fødeavdelinger, for få jordmødre på jobb+ de er overarbeidet og innsparinger= katastrofe og barn dør under forløsning, eller i magen pga gått for lenge over termin, men ingen ledige hender til igangsetting. Altfor mange triste historier
Jaaah, håper virkelig på mange gravide her inne

Snakkes med kusina mi i DK og hun fikk hakeslepp, for det gjøres ikke der- altså at man får nedtrekk for barn ut ifra lånesummen. Og man får innvilget hele lånesummen så en kan kjøpe et billig hus og renovere huset for resten av lånesummen. Det kan en jo ikke i Norge! Mye er ganske bakvendt her, i grunnen.
Fortsatt litt nytt med samme rom og ny seng(køyeseng), tenker det stabiliserer etterhvert når de føler seg helt trygge der
Manifesterer en baby i magen for harde livet
Ønsker deg masse lykke til