♡ IKM uke 24 ♡

Ja, hahaha! Av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg skrev i dagboka di.. Må ha kaffe tydeligvis :laughing002

Hahah, blir sånn når spire er det eneste en tenker på- litt for gjenkjennelig :hilarious: :binkybaby

FF har flyttet IKM 2 dager tidligere, den vanlige appen min har ikke (tror ikke den er så avansert) :p Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg skal vente på TR før jeg evt. tar test :hilarious: Hvertfall 10 dager til da, også se an hvor tempen er?

FF har flyttet IKM 2 dager tidligere, den vanlige appen min har ikke (tror ikke den er så avansert) :p Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg skal vente på TR før jeg evt. tar test :hilarious: Hvertfall 10 dager til da, også se an hvor tempen er?

Da er du 5DPO nå? Jeg er egentlig 4DPO ut ifra tempen, men bare gjorde den om til lavere(var oppe med barn om natten) og hadde så el-smerter dagen etter når FF mente jeg hadde EL:angelic: Jeg slipper testetøsa fri på onsdag:smiley-bounce012 Så du venter med å teste til 15DPO?❤️

Denne damen har fått positiv EL test i dag, og noe jeg tror må være EL smerter. Pleier aldri å få det annet enn at jeg kan kjenne litt stikking, men nå er det på høyde med menstruasjonssmerter her! Kroppen er rar.

Håper på mange gravide denne runden ja! Ser ut til å være god stemning i gruppen. :flower

Herlig med positiv el-test :smiley-bounce012 :dance008:gen014 El-smerter kan være skikkelig vonde, på lik linje med heftige mensensmerter. Hadde det denne PP jeg også- måtte ligge i halvannen time og puste meg gjennom dem:sorry: Håper på mange gravide her inne:smiley-angelic001:love7

Hatt en ordentlig fin dag sammen med barna :love7 Er i så godt humør:joyful: Vi har lekt på trampolinen, koset oss i hagen med hagearbeid og gutta har gått fram og tilbake å lagt avkapp i komposthaugen, sett på humlene som suser fra blomst til blomst, ryddet i peonbedet, sett på jordbærblomstene og laget middag sammen:flower Imorgen er det meldt regn, så da blir det baking på planen og jeg må klippe håret til guttene❤️

Da er du 5DPO nå? Jeg er egentlig 4DPO ut ifra tempen, men bare gjorde den om til lavere(var oppe med barn om natten) og hadde så el-smerter dagen etter når FF mente jeg hadde EL:angelic: Jeg slipper testetøsa fri på onsdag:smiley-bounce012 Så du venter med å teste til 15DPO?❤️
3 DPO her, FF trodde 4 DPO, men fikk ikke positiv ELtest før kl 21 og hadde fysiske tegn dagen etter, så :p
Hadde 13 dagers lutealfase sist syklus når jeg først fikk tempet ordentlig, så får ta utgangspunkt i det nå. Hvis tempen fortsatt er høy 14 DPO kan jeg nok ta en test

Mumle - 35 - B2- PP6 - EL 31/5 - IKM 14/6
Fann ut at egget mest sannsynlig ikke slapp tidligere denne syklusen. Er forøvrig på CD 36. Tr kom aldri, og negative g-tester. Hadde derimot sterk positiv el test i går (teststreken var sterkere en kontrollstreken) i dag tidlig var den svakere igjen, og enda svakere I kveld. Så tipper el er i dag? Får se på tempen i morgen og dagene fremover, å evt oppdatere el dato etterhvert.

CD18/4DPO: Hit, men ikke lenger(klokken er nå ikke enig med meg lenger og går sin egen vei):hilarious: Den påstår nå EL torsdag, FF mener tirsdag, så jeg gjorde om tempen pga våkennatt med guttene og sterke el-smerter onsdag:flower Første testene ryker på onsdag 8DPO:smiley-bounce012

Symptomer er nå MASSE gasteritis, fryser og er trøtt takket være progesteron i DPO-land:p
Screenshot_20250601_080252_FF App.jpg

Mumle - 35 - B2- PP6 - EL 31/5 - IKM 14/6
Fann ut at egget mest sannsynlig ikke slapp tidligere denne syklusen. Er forøvrig på CD 36. Tr kom aldri, og negative g-tester. Hadde derimot sterk positiv el test i går (teststreken var sterkere en kontrollstreken) i dag tidlig var den svakere igjen, og enda svakere I kveld. Så tipper el er i dag? Får se på tempen i morgen og dagene fremover, å evt oppdatere el dato etterhvert.

Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003 Ojj, en skikkelig lang syklus på deg denne gang:smiley-ashamed004 Krysser fingrene for at det var gullegget som slapp nå:smiley-angelic001:Heartred Masse lykke til❤️ Har lagt deg til❤️

Nå har jeg virkelig begynt å kjenne på at jeg vil bli gravid, altså. PP6 nå, så er jo på tide! Pleeeaase la meg få noen sterke reelle symptomer ila den neste uken :smiley-angelic001

CD18/5DPO: Dagene snegler seg av gårde:hilarious: Det går seriøst SÅ sinnsykt sakte denne PP:clock Kjenner mye murringer i livmoren/magen, en del gasteritis, fryyyyyser og er trøtt:angel10 Første testene ryker på torsdag 8DPO:smiley-bounce012
Screenshot_20250602_075833_FF App.jpg

Last edited:
Jeg syns det går sakte nå jeg også. Sikkert fordi at jeg kjenner mer på gravidønsket denne PPen. Og 5 DPO er for tidlig til at ting skjer, men fra i morgen blir det spennende :joyful:

Back
Topp