♡ IKM uke 24 ♡

Hadde så UTROLIG vondt i ettermiddag fra kl 14.30 ish til kl 16.00, sinnsykt vonde el-smerter :bag::arghh: Har hatt både lotion-, el-slim og vannete utflod idag, så tror nok heller EL da er idag?:think005 Fy søren, så vondt. Måtte krøke meg sammen og puuuste inne i sengen:dead: Tempen må ha vært påvirket av at jeg var oppe i natt med guttene og mye våken, så da stemmer nok klokken i dette tilfellet. Så gjør om tempen imorgen tidlig etter jeg har tempet:sign17:flower:sign19

Da hopper jeg inn her i håp om at det klaffer denne mnd! :love2 Har pleid å få positiv EL-test på CD14, men håper veldig at jeg får det tidligere denne mnd. Fortsatt veldig negative tester foreløpig da, så vi får se.

Franskboble - 28 - B1 - PP3 - EL 31/5 - IKM 13/6 :flower

Da hopper jeg inn her i håp om at det klaffer denne mnd! :love2 Har pleid å få positiv EL-test på CD14, men håper veldig at jeg får det tidligere denne mnd. Fortsatt veldig negative tester foreløpig da, så vi får se.

Franskboble - 28 - B1 - PP3 - EL 31/5 - IKM 13/6 :flower

Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003 Ønsker deg masse lykke til:smiley-bounce012Har lagt deg til❤️

PP2/CD15/1DPO:
Endelig er jeg i DPO-land:wav Herlig "jobben" nå er unnagjort:dance011Full av håp- nå skal det bli en liten februarskatt:love017
Er øm i magen og promper en del, som er veldig vanlig for meg i DPO-land:dance008 Testetøsa slippes fri om nøyaktig én uke:smiley-bounce022:nailbiting::love7

Screenshot_20250529_070809_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250529_070548_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250529_070536_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250529_065541_FF App.jpg

Last edited:
Tror jeg er på stigende EL tester til tross for noen litt lave igår ettermiddag. Tror det var pga tynn urin. Fikk lagt aksjer i går kveld, og prøvde i morgest uten at hubby klarte å «levere» :hilarious: Menmen, ikke alt man kan gjøre noe med. Håper vi får lagt litt aksjer ikveld igjen siden EL testen er så sterk idag.
IMG_5630.jpeg

Fikk ikke en tydelig høy stigning, men det går oppover, så jeg håper at EL var i går kveld (24 timer etter positiv test). Har ikke ELslim lenger heller :joyful:
Screenshot_20250529-114006.png

Last edited:
Virker som klokka iallefall er enig med meg:happy119 Men den kan tulle noen ganger den og, altså- utifra utflod og sterke el-smerter i halvannen time igår, så går jeg ut ifra jeg er 1DPO idag:dance008 Ser for meg en liten februarskatt i magen- denne mnd SKAL det gå:love7:smiley-angelic001

Screenshot_20250529_072410_Samsung Health.jpg

Virker som klokka iallefall er enig med meg:happy119 Men den kan tulle noen ganger den og, altså- utifra utflod og sterke el-smerter i halvannen time igår, så går jeg ut ifra jeg er 1DPO idag:dance008 Ser for meg en liten februarskatt i magen- denne mnd SKAL det gå:love7:smiley-angelic001

Screenshot_20250529_072410_Samsung Health.jpg
Åsså e ikkje Februar spretta ein gang endo! :woot: me får inn der og skapa litt liv å røra tenke eg;)

Åsså e ikkje Februar spretta ein gang endo! :woot: me får inn der og skapa litt liv å røra tenke eg;)

I know:eek: Hva skjer med det a?:laughing002 Vi får jo en eventuell sein termin i februar, og ingen er der ennå?:happy090

4 DPO? Ikke mye å melde her. Smerter i nedre del av magen, og skikkelig øm om man trykker forsiktig o_O litt øm i puppene også, men brått er dette helt vanlig for meg etter el.

Åååh, gode symptomer detta:gen014 håper skikkelig på spire for deg:love017:smiley-angelic001

I know:eek: Hva skjer med det a?:laughing002 Vi får jo en eventuell sein termin i februar, og ingen er der ennå?:happy090
Ja, veldig rart! Men er jo kun Håp i IKM 22 som testa positivt då, og gruppene før det var det veldig lite folk og sikkert mange av dei som er gravide som ikkje ønsker å være først. Må alltid ein ekstrovert til føle eg :hilarious: rekna på det og dei som har termin 1.Feb er 5+0 nå. Teste eg positivt om 5 dagar ska eg definitivt spretta den om ingen har:smiley-bounce022

Er jo bare én gravid fra uke 22 :eek: Håper vi har bedre odds her!

Ojjj, SÅ få? :eek: :bag: Og jeg som trodde vi i uke 20/21 hadde en dårlig statistikk:dead: Håper vi klinker til med mange gravide:dance011:smiley-angelic001:signs003

Er vel egentlig helt vanlig, om en er gravid eller ei. Litt vel tidlig å kjenne noe som helst vel :smiley-ashamed004 Men takk! Håper på spire for alle her inne:Heartred Vi vil jo ha færrest på TR!

Får kun ømme pupper som gravid, jeg! Så tar det som et veldig godt tegn, men vet jo vi alle er forskjellige❤️ Når jeg er gravid føles magen gjerne sånn "oppfylt" på en måte nederst❤️ Og neeei, har kjent fra tidlig av når jeg har vært gravid flere ganger. Blant annet med én dag med diaré fra mellom 4dpo- 8dpo:happy119 Jaaah, håper virkelig på mange gravide her inne:signs003:smiley-angelic001

Last edited:
Ja, veldig rart! Men er jo kun Håp i IKM 22 som testa positivt då, og gruppene før det var det veldig lite folk og sikkert mange av dei som er gravide som ikkje ønsker å være først. Må alltid ein ekstrovert til føle eg :hilarious: rekna på det og dei som har termin 1.Feb er 5+0 nå. Teste eg positivt om 5 dagar ska eg definitivt spretta den om ingen har:smiley-bounce022

Hahaha, jeg er SÅ klar til å hoppe inn å lage liv i Februar'26- opprette tråder og taste til det ryker av de:gen014:dance011:love017:computer005:cool14 Nei, detta må bare gå, mor:smiley-angelic001:gen014

Back
Topp