mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hadde så UTROLIG vondt i ettermiddag fra kl 14.30 ish til kl 16.00, sinnsykt vonde el-smerter 
Har hatt både lotion-, el-slim og vannete utflod idag, så tror nok heller EL da er idag?
Fy søren, så vondt. Måtte krøke meg sammen og puuuste inne i sengen
Tempen må ha vært påvirket av at jeg var oppe i natt med guttene og mye våken, så da stemmer nok klokken i dette tilfellet. Så gjør om tempen imorgen tidlig etter jeg har tempet

Har hatt både lotion-, el-slim og vannete utflod idag, så tror nok heller EL da er idag?
Fy søren, så vondt. Måtte krøke meg sammen og puuuste inne i sengen
Tempen må ha vært påvirket av at jeg var oppe i natt med guttene og mye våken, så da stemmer nok klokken i dette tilfellet. Så gjør om tempen imorgen tidlig etter jeg har tempet

Har pleid å få positiv EL-test på CD14, men håper veldig at jeg får det tidligere denne mnd. Fortsatt veldig negative tester foreløpig da, så vi får se.
Ønsker deg masse lykke til
Har lagt deg til
vi ligger helt likt
Herlig "jobben" nå er unnagjort
Full av håp- nå skal det bli en liten februarskatt
Testetøsa slippes fri om nøyaktig én uke

Menmen, ikke alt man kan gjøre noe med. Håper vi får lagt litt aksjer ikveld igjen siden EL testen er så sterk idag. 
Men den kan tulle noen ganger den og, altså- utifra utflod og sterke el-smerter i halvannen time igår, så går jeg ut ifra jeg er 1DPO idag
me får inn der og skapa litt liv å røra tenke eg
Vi får jo en eventuell sein termin i februar, og ingen er der ennå?
håper skikkelig på spire for deg
Men takk! Håper på spire for alle her inne
Vi vil jo ha færrest på TR!