♡ IKM uke 24 ♡

Første syklus med Letrozol, så jeg vet jo ikke helt hvordan kroppen kommer til å reagere og når el blir. Jeg får heller oppdatere datoer når jeg vet noe mer :happy:

Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 31.05 - IKM 14.06

Første syklus med Letrozol, så jeg vet jo ikke helt hvordan kroppen kommer til å reagere og når el blir. Jeg får heller oppdatere datoer når jeg vet noe mer :happy:

Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 31.05 - IKM 14.06

Så spennende med første pp med letrozol, har aldri brukt det selv, men har sett mange med god erfaring av det :smiley-bounce012 Har lagt deg til❤️

CD6 og mensen hakke dratt enda, men blør heldigvis mindre+mindre smerter:angel5 Vært en lang dag idag med slitne barn og sliten kropp hos meg, satser på bedre dag imorgen:smiley-bounce012 Drikker nå dagens 2.kopp med salvie-te og scroller litt rundt på mobilen- herlig med kveld:joyful:

CD5 her, har såvidt hatt spor av brunt i truseinnlegget i dag, så håper det er over (men kroppen min liker å spille meg et puss og kan starte opp igjen etter en dags pause) :shifty: Også var det å vente på EL slim.. vanligvis begynner det på CD9-10, så håper det kommer til helgen xsmile9 Tenker å ta ELtest fra dag 2 med EL slim

Syns tempgrafen min har startet så fint :hilarious:
Screenshot_20250521-120509.png
Den har en lenger vei ned å gå, jeg ligger alltid under 36 før EL

Hei :Heartpink Jeg lurer på om jeg kanskje havner her inne? Ikke så lett å si når syklusen er så uregelmessig, men EL har kommet på dag 41, 32 og 32 de PP vi har prøvd hittil. Jeg er i dag på CD 20! Så mulig jeg akkurat ikke havner her inne, men vi får se, jeg prøver - om jeg får lov :) Synes tempen har sunket mer nå og EL-testen begynner å bli sterkere igjen (men jeg har blitt lurt før altså. Heldige dere som kan se det på styrken! :hilarious:)

Tilla_ - 31 - B5 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL 01.06? - IKM 16.06?

IMG_4796.jpeg

Det gjorde det hos meg i går også:arghh: Men var bare én veldig kort stund, så var det ikke mer. I dag har det vært sparsomt med litt spotting, vet egentlig ikke om det kan kalles det en gang.
Såå irriterende! :banghead: Ser jeg har fått en lys dråpe til, håper det snart er over. I går var det såvidt rester av brunt (ikke dråper engang), så jeg kalte ikke det spotting

Såå irriterende! :banghead: Ser jeg har fått en lys dråpe til, håper det snart er over. I går var det såvidt rester av brunt (ikke dråper engang), så jeg kalte ikke det spotting
Fryktelig irriterende! Holde på med sånn lureri er ikke greit.jeg var egentlig ferdig for 4 dager siden (3 i går), så gir jo ikke mening… spent på hva det vil si for denne syklusen :rolleyes:

Fryktelig irriterende! Holde på med sånn lureri er ikke greit.jeg var egentlig ferdig for 4 dager siden (3 i går), så gir jo ikke mening… spent på hva det vil si for denne syklusen :rolleyes:
Ånei! Det var sånn tullete for meg forrige syklus, og da fikk jeg den seneste EL jeg har hatt, på CD17 :dead: Følg med på slim, for det var også forsinket og mindre av hos meg.

Hei :Heartpink Jeg lurer på om jeg kanskje havner her inne? Ikke så lett å si når syklusen er så uregelmessig, men EL har kommet på dag 41, 32 og 32 de PP vi har prøvd hittil. Jeg er i dag på CD 20! Så mulig jeg akkurat ikke havner her inne, men vi får se, jeg prøver - om jeg får lov :) Synes tempen har sunket mer nå og EL-testen begynner å bli sterkere igjen (men jeg har blitt lurt før altså. Heldige dere som kan se det på styrken! :hilarious:)

Tilla_ - 31 - B5 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL 01.06? - IKM 16.06?

Vis vedlegget 460873

Jeg skal egentlig kun ha en ikm uke om gangen grunnet hyperemesis(om jeg blir gravid, og blir da for dårlig til å følge opp gruppen) men kan legge deg på søndag den 15.juni❤️

Hei, helt ny her jeg også. Håper på mange positive tester i uke 24

Lykkeliten - 34 - B3 - PP2 - EL 27.5 - IKM 11.6

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Én gang skal jo være den første:hilarious::smiley-bounce012 Har lagt deg til❤️

Jeg skal egentlig kun ha en ikm uke om gangen grunnet hyperemesis(om jeg blir gravid, og blir da for dårlig til å følge opp gruppen) men kan legge deg på søndag den 15.juni❤️
Supert! Jepp skulle stå 15 Juni :) Så får man bare se om man havner her inne eller ikke..

Hyperemesis er noe dritt.. Det hadde jeg med nr.3 :yuck:

Back
Topp