Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første syklus med Letrozol, så jeg vet jo ikke helt hvordan kroppen kommer til å reagere og når el blir. Jeg får heller oppdatere datoer når jeg vet noe mer
Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 31.05 - IKM 14.06
Har lagt deg tilSjokolade90 - 35 - B3 - PP10 - EL 31/05 - IKM 12/06
Har lagt deg til
Vært en lang dag idag med slitne barn og sliten kropp hos meg, satser på bedre dag imorgen
Drikker nå dagens 2.kopp med salvie-te og scroller litt rundt på mobilen- herlig med kveld
Også var det å vente på EL slim.. vanligvis begynner det på CD9-10, så håper det kommer til helgen
Tenker å ta ELtest fra dag 2 med EL slim
Jeg lurer på om jeg kanskje havner her inne? Ikke så lett å si når syklusen er så uregelmessig, men EL har kommet på dag 41, 32 og 32 de PP vi har prøvd hittil. Jeg er i dag på CD 20! Så mulig jeg akkurat ikke havner her inne, men vi får se, jeg prøver - om jeg får lov
)Det gjorde det hos meg i går ogsåVISSTE DET! Det kom litt friskt blod igjen nå![]()
Men var bare én veldig kort stund, så var det ikke mer. I dag har det vært sparsomt med litt spotting, vet egentlig ikke om det kan kalles det en gang.Såå irriterende!Det gjorde det hos meg i går ogsåMen var bare én veldig kort stund, så var det ikke mer. I dag har det vært sparsomt med litt spotting, vet egentlig ikke om det kan kalles det en gang.
Ser jeg har fått en lys dråpe til, håper det snart er over. I går var det såvidt rester av brunt (ikke dråper engang), så jeg kalte ikke det spottingFryktelig irriterende! Holde på med sånn lureri er ikke greit.jeg var egentlig ferdig for 4 dager siden (3 i går), så gir jo ikke mening… spent på hva det vil si for denne syklusenSåå irriterende!Ser jeg har fått en lys dråpe til, håper det snart er over. I går var det såvidt rester av brunt (ikke dråper engang), så jeg kalte ikke det spotting
Ånei! Det var sånn tullete for meg forrige syklus, og da fikk jeg den seneste EL jeg har hatt, på CD17Fryktelig irriterende! Holde på med sånn lureri er ikke greit.jeg var egentlig ferdig for 4 dager siden (3 i går), så gir jo ikke mening… spent på hva det vil si for denne syklusen![]()
Følg med på slim, for det var også forsinket og mindre av hos meg.HeiJeg lurer på om jeg kanskje havner her inne? Ikke så lett å si når syklusen er så uregelmessig, men EL har kommet på dag 41, 32 og 32 de PP vi har prøvd hittil. Jeg er i dag på CD 20! Så mulig jeg akkurat ikke havner her inne, men vi får se, jeg prøver - om jeg får lov
Synes tempen har sunket mer nå og EL-testen begynner å bli sterkere igjen (men jeg har blitt lurt før altså. Heldige dere som kan se det på styrken!
)
Tilla_ - 31 - B5 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL 01.06? - IKM 16.06?
Vis vedlegget 460873
Hei, helt ny her jeg også. Håper på mange positive tester i uke 24
Lykkeliten - 34 - B3 - PP2 - EL 27.5 - IKM 11.6
Én gang skal jo være den første
Har lagt deg tilVISSTE DET! Det kom litt friskt blod igjen nå![]()
... CD7Vi er spotte-klubbenJeg småblør ennå, som nå virker som å gå over i spotting... CD7
Jadda!

Supert! Jepp skulle stå 15 JuniJeg skal egentlig kun ha en ikm uke om gangen grunnet hyperemesis(om jeg blir gravid, og blir da for dårlig til å følge opp gruppen) men kan legge deg på søndag den 15.juni![]()