♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Gratulerer med dagen til alle! :D

Jeg startet dagen med TR dessverre, ser vi var flere. Er en liten trøst å gå inn i neste prøveperiode sammen med dere :)

Så dritt med TR som kom ubedt :confused: Da håper vi neste PP resulterer å spire for deg og alle oss andre- tenk så koselig det hadde vært å gå inn i terminforum SAMMEN:love7:smiley-angelic001

15 dpo. Ingen mensen. Ingen positiv test...

Vedlegg

• 20250518_075220.jpg
    20250518_075220.jpg
    1,9 MB · Visninger: 38
Syns fortsatt jeg skimter noe jeg også :smiley-angelic001 Men den burde kanskje vært litt synligere i dag? :dontknow Hvor mange dpo er du nå?

Regner med det ikke er noe, men jeg håper veldig uansett:angelic::smiley-angelic001
Jaa tenkte det jeg og. At testen min burde være sterkere. :confused005Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Men er på syklusdag 23. Klarte ikke fange el denne gangen selv om jeg tempa fra dag 8 til i går. :banghead:

Vi får krysse fingrene begge to:D

Ingen graviditet å spore denne runden heller. 12dpo og negativ test. Men ingen verdens undergang, hadde vært gøy, men er klar for å vente lengre :)

Skal jeg sette deg på mens?❤️ synd at testene var negative :confused: Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️❤️❤️

@Noldus - 33 år - Barn 2 - PP1 - EL 03.05 - IKM 17.05
@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5
@Onion - 35 - B1 - PP19 - EL 05.05 - IKM 18.05

hvordan går det med dere?❤️

@Noldus - 33 år - Barn 2 - PP1 - EL 03.05 - IKM 17.05
@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5
@Onion - 35 - B1 - PP19 - EL 05.05 - IKM 18.05

hvordan går det med dere?❤️
Negativ test, og fortsatt ikke mensen...
Er ståa det samme i morgen tidlig drar jeg på legekontoret for å be om blodprøve. Da får jeg hvertfall et svar på om jeg ER gravid eller bare har koko mensen..

Negativ test, og fortsatt ikke mensen...
Er ståa det samme i morgen tidlig drar jeg på legekontoret for å be om blodprøve. Da får jeg hvertfall et svar på om jeg ER gravid eller bare har koko mensen..

En kan brått bare få en syklus med litt lenger lutealfase grunnet stress f.eks❤️

@Erleperle99- 31- b2- pp1 - EL 3/5 - IKM 12/5

Hvordan går det med deg?❤️

En kan brått bare få en syklus med litt lenger lutealfase grunnet stress f.eks❤️
Har normalt syklus på minst 34 dager (de siste to periodene var 34 dager, før det variert, men innen 6 uker siden forrige). Men nå var EL på dag 12 i syklus, styrt av medisiner. Jeg har to lignede forsøk bak meg - et positivt (nå er resultatet snart 2år) og et negativt forsøk før det positive. Jeg sammenligner nok med da, for da fikk jeg mensen på dagen jeg skulle teste - 14 dager etter eggløsning og inseminering. Og i forkant av det forsøket hadde jeg ikke hatt mensen på 3 mnd, og fremkalte det før forsøket ved å bruke p-piller en mnd. Så aner liksom ikke nå, siden det egentlig har vært relativt stabil mensen etter å ha fått barn.. :scratch :scratch :scratch

Back
Topp