Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo:

Kan ikke finne deg på listen?Oi beklager! Jeg er fortsatt så ny på babyverden.no - ikke meningen å bare hoppe innGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
Kan ikke finne deg på listen?
Oi beklager! Jeg er fortsatt så ny på babyverden.no - ikke meningen å bare hoppe inn
anneprøver - 28 - b1 - pp10 - eggløsningsdag (09.05.25) - IKM 23/5/25
Ja takkDet går helt fintIkke alt en kan vite
Vil du jeg skal sette deg på gravid?

Gratulerer10 dpo:

Ikm på onsdag (14 dpo), men jeg har aldri spottet noe annet enn tydelig brunt 
12 dpo. Syns jeg skimter noe på Makesure vanlig test, så jeg gikk innom apoteket i dag og kjøpte Metode tidlig. Syns muligens jeg skimter noe der også, men på 12 dpo er det vel ingenting.. Tempen steg så flott i dag også.. Målt på forskjellige tidspunkt, men i dag målte jeg på rett tid også. Og nå i stad hadde jeg spottet lyserosa og lys ferskenaktig fargeIkm på onsdag (14 dpo), men jeg har aldri spottet noe annet enn tydelig brunt
Vis vedlegget 460690Vis vedlegget 460691

Godt det ikke bare er meg, føler meg helt tulleteSkimter "noe" jeg ogsåHåper det er spire på gang
![]()
![]()
Takk

Var det tidlig test? Det er fortsatt håp!Jeg har ikke skrevet her tidligere, bare vært inne og kikket. Er 10 dpo i dag og fikk tester i posten, og klarte ikke å la væreVar negativ, men så tok jeg en Clearblue (kryss) på halvveis utvannet kveldsurin, så kan jo sånn sett fortsatt «gå veien»… Har liksom hatt så troen denne pp - et av symptomene fra sist svangerskap var veldig hyppig tissing, noe jeg også har hatt de siste par dagene. Får bare vente å se om det blir mens på fredag eller hva som skjer
Spesielt når det var på halvveis utvannet kveldsurin, og det kan fortsatt være tidlig
Takk for positive tankerVar det tidlig test? Det er fortsatt håp!Spesielt når det var på halvveis utvannet kveldsurin, og det kan fortsatt være tidlig
Krysser fingrene for deg
![]()
nei dette var vanlig (25) test, så er derfor jeg også håper liitt til!Jeg kan settes på TR, har begynt å spotte
Ikke gravid. Bare å vente på mensen nå da, og prøve igjen.
Ja, men fint med en ordentlig bekreftelse og ikke all usikkerhet.Så ordentlig kjipt den var negativSkal du ha et forsøk til denne mnd?
vil du jeg skal sette deg på TR?