Gratulerer så mye!Lagt inn noen tester fra før, men i dag gikk vi all in på ulike tester Vis vedlegget 460576

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!Lagt inn noen tester fra før, men i dag gikk vi all in på ulike tester Vis vedlegget 460576

Gratulerer med dagen til alle!
Jeg startet dagen med TR dessverre, ser vi var flere. Er en liten trøst å gå inn i neste prøveperiode sammen med dere![]()

Lagt inn noen tester fra før, men i dag gikk vi all in på ulike tester Vis vedlegget 460576

Kan kanskje skimte noe på det nederste bildet11 dpo og har bare vanlige tester, ikke tidlig.. Noen som ser noe? De er sikkert blenda, men innimellom sier hodet mitt at det kanskje er noe![]()
Vis vedlegget 460606Vis vedlegget 460607
Syns fortsatt jeg skimter noe jeg ogsåDagens! Kan fortsatt skimte noe, vet ikke om det er sterkere![]()
Men den burde kanskje vært litt synligere i dag?
Hvor mange dpo er du nå?Regner med det ikke er noe, men jeg håper veldig uansettKan kanskje skimte noe på det nederste bildet![]()

Jaa tenkte det jeg og. At testen min burde være sterkere.Syns fortsatt jeg skimter noe jeg ogsåMen den burde kanskje vært litt synligere i dag?
Hvor mange dpo er du nå?
Regner med det ikke er noe, men jeg håper veldig uansett![]()
Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er. Men er på syklusdag 23. Klarte ikke fange el denne gangen selv om jeg tempa fra dag 8 til i går. 
Ingen graviditet å spore denne runden heller. 12dpo og negativ test. Men ingen verdens undergang, hadde vært gøy, men er klar for å vente lengre![]()
Negativ test, og fortsatt ikke mensen...@Noldus - 33 år - Barn 2 - PP1 - EL 03.05 - IKM 17.05
@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5
@Onion - 35 - B1 - PP19 - EL 05.05 - IKM 18.05
hvordan går det med dere?![]()
Jada, den kommer nok på tirsdag så…Skal jeg sette deg på mens?synd at testene var negative
Ønsker deg masse lykke til I neste pp
![]()
Negativ test, og fortsatt ikke mensen...
Er ståa det samme i morgen tidlig drar jeg på legekontoret for å be om blodprøve. Da får jeg hvertfall et svar på om jeg ER gravid eller bare har koko mensen..
Jada, den kommer nok på tirsdag så…
Takk![]()
Mensen@Noldus - 33 år - Barn 2 - PP1 - EL 03.05 - IKM 17.05
@Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5
@Onion - 35 - B1 - PP19 - EL 05.05 - IKM 18.05
hvordan går det med dere?![]()

Har normalt syklus på minst 34 dager (de siste to periodene var 34 dager, før det variert, men innen 6 uker siden forrige). Men nå var EL på dag 12 i syklus, styrt av medisiner. Jeg har to lignede forsøk bak meg - et positivt (nå er resultatet snart 2år) og et negativt forsøk før det positive. Jeg sammenligner nok med da, for da fikk jeg mensen på dagen jeg skulle teste - 14 dager etter eggløsning og inseminering. Og i forkant av det forsøket hadde jeg ikke hatt mensen på 3 mnd, og fremkalte det før forsøket ved å bruke p-piller en mnd. Så aner liksom ikke nå, siden det egentlig har vært relativt stabil mensen etter å ha fått barn..En kan brått bare få en syklus med litt lenger lutealfase grunnet stress f.eks![]()