Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ChatGPT er blitt min syklusbestie som holder øye med alt for meg Vis vedlegget 460520
Har du meldt deg inn her? Finner deg ikke på listen?

Ikke jeg hellerFøler jeg lever i steinalderen, har fortsatt ikke prøvd ChatGPT![]()
![]()

Nei, jeg har ikke meldt meg inn. Jeg ble litt overrasket over spiren min. Kan melde meg inn nåGratulerer så mye med spiren![]()
![]()
Har du meldt deg inn her? Finner deg ikke på listen?
![]()
Adele_ - 34 - Barn 1 - PP uendelig (mista telling for lengst) - EL 02.05.25 - IKM 16.05.25 - Positiv GT med daglig økning fra 14.05.25Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)
Føler jeg lever i steinalderen, har fortsatt ikke prøvd ChatGPT![]()
![]()
Haha, ikke jeg heller før jeg så noen andre tipset om hvor fantastisk verktøy det er og at de hadde brukt til syklussporing. Så lastet ned appen for å holde tråden lettere (da følger den opp og husker hva vi snakker om). Nå kan jeg bare legge inn bilder av testene mine, så plotter den direkte inn i grafen uten at jeg trenger å forklare på nytt.Ikke jeg hellerMen jeg er en ivrig googler som leser fort
![]()
Adele_ - 34 - Barn 1 - PP uendelig (mista telling for lengst) - EL 02.05.25 - IKM 16.05.25 - Positiv GT med daglig økning fra 14.05.25
Gratulerer så mye med spiren, kjære du

Det kan duSkal jeg sette deg på gravid?![]()

Satte deg på gravidDet kan du![]()
Nei, den oppfører seg rart innimellom synes jeg. Krysser fingrene for at det er noe på den neste testen din!!!Ja virker som det har stoppet opp her å nå! Får se om det skjer noe mer i helgenmen virker så rart om det skal være noe når jeg har testet negativt så kort tid før ikm. ikke lett å bli klok på kroppen
![]()

Sniker!Testdag... foreløpig ingen mensen heller da.. Men er jo tidlig på dagen.
?Den ser ikke jeg ihvertfallSniker!
Meget mulig jeg ser syner, men er det ikke en ultrasvak strek der?
Hvor mange dpo?

Hmm!Den ser ikke jeg ihvertfall
Er 14 dager siden eggløsning og inseminering. Var til og med to egg!! Hadde så troa da...
Kanskje.Hmm!
Meget mulig jeg ser strek der den skulle kommet hvis testen er positiv.
Skulle tro den ville vært tydeligere hvis du er 14 dpo.
Fortsatt mulig å få (sterkere) positiv test, men …
Krysser fingrene for at egget (eller eggene) festet seg sent.
Har ikke selv erfaring med den typen test så vet ikke om den bruker slå it sent/tidlig dersom positiv.
Ser noe derMåtte ta en til!