♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

CD29 i dag, men antar at IKM er CD35. Har ikke blitt noen aksjer siden CD23, mannen er midt i eksamener. Spent på om det blir noen bebis denne pp'en, første syklus etter forrige fødsel. Vært mindre aksjelegging enn andre pp'er, selv om vi i teorien skal ha truffet bra om jeg har regnet ut eggløsning riktig.

Er det mange igjen her som enda ikke har testa?
8 dpo her, ingen testing enda:p Får se hvor lenge jeg holder ut, men jeg klarer ikke helt å stole på resultatet før tr eventuelt kommer uansett:hilarious: Får liksom alltid en liten knekk hvis det er negativt, og så overbeviser jeg meg selv sakte om at det ikke kan stoles på:angelic:

Neinei, ikke noe angst heldigvis. Har hatt mye å gjøre i det siste derimot. Konfirmasjon, salg av leilighet, overtakelse og flytting, og bursdagsselskap. :) aah skjønner!
El slim har jeg nesten ikke.
Så mye greier kan nok påvirke ja!

CD31/16DPO: Har hatt skikkelig mensensmerter i 2 dager allerede, og mens er ikke på plass ennå:arghh: Nå vil jeg gjerne komme igang med en ny PP:smiley-bounce012
Screenshot_20250515_130846_FF App.jpg

Tok en sånn tidligtest i kveld.. i dag har vært en eneste stor berg og dalbane… jeg har tatt flere tester, noen har vært nesten usynlig og jeg har vært sikker på at det ikke klaffet denne gangen, men så kommer denne og er litt synlig igjen.. argh :bag: denne er på 3 timers urin.. har prøvd å holde meg lenge på de andre også.. men morgenurin funker tydeligvis dårlig for meg…
IMG_5427.jpeg

Franskboble - 28 år - B1 - PP2 - EL 4/5 - IKM 17/5 :flower

Tok en test i dag (11 dpo) som var blenda hvit prøver å ikke blir altfor skuffa, det er fortsatt håp!

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Har lagt deg til❤️

Håper virkelig det! For dette begynner å bli kjipt, ass

Skjønner veldig godt det er tøft at det tar litt tid❤️ Vi mistet i januar(skulle egentlig hatt septemberbebis) og vi har truffet på 3 eggløsninger etter det, likevel ikke blitt gravid! Men først nå vi aktivt prøver. Håper den lille sitter i neste pp, kjære du❤️ :smiley-angelic001

Back
Topp