♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Det er 1 uke til IKM i dag, jeg er 6/7/8 DPO (vanskelig å tolke temperaturen denne måneden). Midt på dagen i dag så fikk jeg veldig lyst til å ta en test og den var selfølgelig helt negativ. Merker jeg mister håpet litt selvom jeg vet det egentlig er tidlig å teste.

Jeg røk (såklart) på en tidlig babyplan i går kveld, som var negativ. Jeg har bare to igjen, så de vil jeg spare til nærmere ikm, men se her da! Der er noooooe! Det er fortsatt ultrasvakt, nesten usynlig, og checker finner den ikke på originalbildet, men den ser noe på svarthvitt-bildet! :nailbiting: :woot: Men om det er rosa eller grått er vanskelig å se, men jeg syns det er litt sterkere idag altså! Slenger med alle tre bildene. Vis vedlegget 460388Vis vedlegget 460390
Jeg ser også :love7

Ja det hadde vært veldig kjekt :love017 kor i løypa er du nå? Har du testa? :woot:
11 dpo i dag, bare negative tester foreløpig. Usikker på om jeg har trua på at det har gått denne gangen, har lite symptomer. Men lite symptomer kan jo også være et symptom (har hatt flere symptomer i tidligere prøveperioder og da var jeg jo ikke gravid) :happy8

9 dpo.

Vedlegg

• IMG_2027.jpeg
    IMG_2027.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 89
Jeg blir ikke helt klok jeg, ser ikke ut som jeg har fått noe eggløsning ennå. :oops: eller hva tror dere?

Vedlegg

• Screenshot_20250515_102020_FF App.jpg
    Screenshot_20250515_102020_FF App.jpg
    153,1 KB · Visninger: 50
Jeg blir ikke helt klok jeg, ser ikke ut som jeg har fått noe eggløsning ennå. :oops: eller hva tror dere?
Ser ut som den kan være på vei siden tempen daler

CD29 i dag, men antar at IKM er CD35. Har ikke blitt noen aksjer siden CD23, mannen er midt i eksamener. Spent på om det blir noen bebis denne pp'en, første syklus etter forrige fødsel. Vært mindre aksjelegging enn andre pp'er, selv om vi i teorien skal ha truffet bra om jeg har regnet ut eggløsning riktig.

Er det mange igjen her som enda ikke har testa?

Jeg er 6 eller 7 DPO og er seriøst et vrak. Tenker ikke på annet enn at jeg vil bli gravid :nailbiting:Dette er første pp etter uttak av spiral i april. Er kvalm, svimmel, stuptrøtt og har en drøss andre symptomer, men er så redd det er kroppen som spiller meg et puss :( har lyst å vente med å teste til IKM dagen. Venter på tester i posten.

CD29 i dag, men antar at IKM er CD35. Har ikke blitt noen aksjer siden CD23, mannen er midt i eksamener. Spent på om det blir noen bebis denne pp'en, første syklus etter forrige fødsel. Vært mindre aksjelegging enn andre pp'er, selv om vi i teorien skal ha truffet bra om jeg har regnet ut eggløsning riktig.

Er det mange igjen her som enda ikke har testa?
13 DPO her, tester i kveld

Ja, du har nok rett :) jeg synst bare det var så seint, tr har somregel dukka opp mellom dag 29-31. Kan være fokuset på temping har stressa kroppen litt
Ja da er den litt sent ute ja, med mindre du har kortere lutealfase. Tenker det er andre faktorer til at den er sen, tror det skal ganske mye stress til for å sinke den (med mindre det er sånn at du har helt angst hele dagen og natten pga. temping da, da bør du hvertfall slutte :smiley-ashamed004 ). Jeg hadde min seneste EL noen gang denne syklusen, mest sannsynlig pga. sykdom og vektnedgang, EL-slimet ble også påvirket

Ja da er den litt sent ute ja, med mindre du har kortere lutealfase. Tenker det er andre faktorer til at den er sen, tror det skal ganske mye stress til for å sinke den (med mindre det er sånn at du har helt angst hele dagen og natten pga. temping da, da bør du hvertfall slutte :smiley-ashamed004 ). Jeg hadde min seneste EL noen gang denne syklusen, mest sannsynlig pga. sykdom og vektnedgang, EL-slimet ble også påvirket
Neinei, ikke noe angst heldigvis. Har hatt mye å gjøre i det siste derimot. Konfirmasjon, salg av leilighet, overtakelse og flytting, og bursdagsselskap. :) aah skjønner!
El slim har jeg nesten ikke.

Ja, du har nok rett :) jeg synst bare det var så seint, tr har somregel dukka opp mellom dag 29-31. Kan være fokuset på temping har stressa kroppen litt
Tr pleide å komme rundt dag 30-34 her, men i februar fikk jeg en syklus på 38 dager, og så var det helt på tur med 46 dager sist. Denne syklusen fikk jeg el CD 23 og ikm havner på dag 37. Det er visstnok helt normalt å ha en syklus innimellom som er litt lenger:)

Back
Topp