Hei

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååh, them memories come flowing! Huske du tipsa om det og eg drakk på meg forgiftning av salviete for eg skulle jo rekka samme termingruppaAbsolutt ikkeEr veldig spent på dine vegne
Ja, det forstår jeg godt. Jeg har både korte- og lange sykluser. Og kan ha EL så sent som CD24
Da er det en syklus på 40 dager
Men denne pp skal jeg kjøre på med salvie-te, forkorter folikkelfasen
Gleder meg til du skal teste
![]()

Jeg skimterVis vedlegget 460351Ballettien 39 - B2 - PP? - EL 6/7-5 - IKM21/05
HeiLurer også på om jeg kan få henge litt her med dere? Vi prøver på nr2, kommet ute av telling på pp, og håper det klaffer snart for jeg blir for voksen og avstanden til førstemann blir for stor. Han blir 7 år snart. Har testet med tidligstrimler i dag, og syns jeg ser noe, men har blitt lurt før… noen som har noen tanker eller innspill?
![]()

Lige så! Så koselig at vi er prøvere igjen begge to. Tenk om vi kunne kommet i samme termingruppe denne gangenSå kjekt å sjå deg igjen![]()

Åååh, them memories come flowing! Huske du tipsa om det og eg drakk på meg forgiftning av salviete for eg skulle jo rekka samme termingruppa![]()

Hadde vært moro om det gikk denna gangen, da

Vis vedlegget 460351Ballettien 39 - B2 - PP? - EL 6/7-5 - IKM21/05
HeiLurer også på om jeg kan få henge litt her med dere? Vi prøver på nr2, kommet ute av telling på pp, og håper det klaffer snart for jeg blir for voksen og avstanden til førstemann blir for stor. Han blir 7 år snart. Har testet med tidligstrimler i dag, og syns jeg ser noe, men har blitt lurt før… noen som har noen tanker eller innspill?
![]()
Jeg skimter en strek
Har lagt deg tilHei og hå!På grunn av litt feilkalkulering og en rastløs eggstokk, så kom EL for fulle seil på CD14 for meg denne syklusen! Flaks at jeg fanga den, hadde egentlig tenkt å vente et par dager da jeg ikke pleier å ha EL før mellom CD19-CD25. Derfor spør jeg så sindig om jeg kan få lov til å henge her inne sammen med dere?
Frostbite - 32 - B2 - PP7 (PP1 etter KA/SA) - EL 11/05 - IKM 22/05
lagt deg tilJa det hadde vært veldig kjektLige så! Så koselig at vi er prøvere igjen begge to. Tenk om vi kunne kommet i samme termingruppe denne gangen![]()
kor i løypa er du nå? Har du testa? 
Hehe, det var jo veldig morsomt og då!Hahaha, sorry jeg ler, men ja; jeg husker det godtHadde vært moro om det gikk denna gangen, da
![]()
skal ikkje stå på innsatsen iallefall
ja salviete er kraftige saker det, trur det hjelpe eg, om ein berre begrense seg litt meir enn eg gjorde

Forhåpentligvis hos mine besteforeldre. Hvis jeg ikke føler meg like død som nåHvordan skal dere tilbringe 17.mai?

Uff, dårlig form?Forhåpentligvis hos mine besteforeldre. Hvis jeg ikke føler meg like død som nå![]()
Vi skal til svigers for frokost, vi er så heldige at de har leilighet i byenHvordan skal dere tilbringe 17.mai?
Så skal vi ut og se på toget før vi tar en tur til lekeplassen i parken. Har avtalt å møte noen andre barnefamilier der. Så blir det lunsj i byen og etter siste toget drar vi hjem til oss for grilling og hagekos med de små
hva med dere?Vi skal på hotell i sentrum med svigermorHvordan skal dere tilbringe 17.mai?

Jepp. Gravidutmattelsen og kvalmen kom tidligUff, dårlig form?

Hehe, det var jo veldig morsomt og då!skal ikkje stå på innsatsen iallefall
ja salviete er kraftige saker det, trur det hjelpe eg, om ein berre begrense seg litt meir enn eg gjorde
![]()
Viktig å KUN drikke en kopp morgen og kveld(maks to kopper)
Fort gjort å bli litt overivrig

Vi skal på hotell i sentrum med svigermorSjekker inn den 16., derfor jeg tenkte å ta en Gtest 15.
Tempen går nedover, så det ser litt dårlig ut, men da jeg ble gravid gikk tempen ned til coverline og høyt opp igjen to ganger etter positiv test, så det er kanskje håp ennå
Vis vedlegget 460372

*prøve å danse kom til meg mensdansen*
Jepp! Har ingen symptomer da, så forbereder meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker jeg tester i morgen kveld hvis ikke TR dukker opp innen daTempen kan fint gå opp og ned i dpo-land selvom man er gravid![]()
Jepp! Har ingen symptomer da, så forbereder meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker jeg tester i morgen kveld hvis ikke TR dukker opp innen da