♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

IMG_5284.jpeg
Ballettien 39 - B2 - PP? - EL 6/7-5 - IKM21/05

Hei :) Lurer også på om jeg kan få henge litt her med dere? Vi prøver på nr2, kommet ute av telling på pp, og håper det klaffer snart for jeg blir for voksen og avstanden til førstemann blir for stor. Han blir 7 år snart. Har testet med tidligstrimler i dag, og syns jeg ser noe, men har blitt lurt før… noen som har noen tanker eller innspill? :laughing002

Absolutt ikke:smiley-bounce015 Er veldig spent på dine vegne:nailbiting::Heartred Ja, det forstår jeg godt. Jeg har både korte- og lange sykluser. Og kan ha EL så sent som CD24:sorry: Da er det en syklus på 40 dager:shifty: Men denne pp skal jeg kjøre på med salvie-te, forkorter folikkelfasen:joyful: Gleder meg til du skal teste:smiley-bounce012:smiley-bounce022
Åååh, them memories come flowing! Huske du tipsa om det og eg drakk på meg forgiftning av salviete for eg skulle jo rekka samme termingruppa :laughing021

Vis vedlegget 460351Ballettien 39 - B2 - PP? - EL 6/7-5 - IKM21/05

Hei :) Lurer også på om jeg kan få henge litt her med dere? Vi prøver på nr2, kommet ute av telling på pp, og håper det klaffer snart for jeg blir for voksen og avstanden til førstemann blir for stor. Han blir 7 år snart. Har testet med tidligstrimler i dag, og syns jeg ser noe, men har blitt lurt før… noen som har noen tanker eller innspill? :laughing002
Jeg skimter :smiley-angelic001

Åååh, them memories come flowing! Huske du tipsa om det og eg drakk på meg forgiftning av salviete for eg skulle jo rekka samme termingruppa :laughing021

Hahaha, sorry jeg ler, men ja; jeg husker det godt:laughing002:laughing021 Hadde vært moro om det gikk denna gangen, da:love017:cool14

Vis vedlegget 460351Ballettien 39 - B2 - PP? - EL 6/7-5 - IKM21/05

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Jeg skimter en strek:excited001 Har lagt deg til❤️

Hei og hå! :love017 På grunn av litt feilkalkulering og en rastløs eggstokk, så kom EL for fulle seil på CD14 for meg denne syklusen! Flaks at jeg fanga den, hadde egentlig tenkt å vente et par dager da jeg ikke pleier å ha EL før mellom CD19-CD25. Derfor spør jeg så sindig om jeg kan få lov til å henge her inne sammen med dere? :knegg:

Frostbite - 32 - B2 - PP7 (PP1 etter KA/SA) - EL 11/05 - IKM 22/05

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 lagt deg til❤️

Hvordan skal dere tilbringe 17.mai?

Lige så! Så koselig at vi er prøvere igjen begge to. Tenk om vi kunne kommet i samme termingruppe denne gangen :love017
Ja det hadde vært veldig kjekt :love017 kor i løypa er du nå? Har du testa? :woot:

Hahaha, sorry jeg ler, men ja; jeg husker det godt:laughing002:laughing021 Hadde vært moro om det gikk denna gangen, da:love017:cool14
Hehe, det var jo veldig morsomt og då!:hilarious: skal ikkje stå på innsatsen iallefall :cool14 ja salviete er kraftige saker det, trur det hjelpe eg, om ein berre begrense seg litt meir enn eg gjorde:dance008:happy090

Vi skal til svigers for frokost, vi er så heldige at de har leilighet i byen :joyful: Så skal vi ut og se på toget før vi tar en tur til lekeplassen i parken. Har avtalt å møte noen andre barnefamilier der. Så blir det lunsj i byen og etter siste toget drar vi hjem til oss for grilling og hagekos med de små :happy: hva med dere?

Vi skal på hotell i sentrum med svigermor :D Sjekker inn den 16., derfor jeg tenkte å ta en Gtest 15. :smiley-ashamed004

Tempen går nedover, så det ser litt dårlig ut, men da jeg ble gravid gikk tempen ned til coverline og høyt opp igjen to ganger etter positiv test, så det er kanskje håp ennå :wideyed:
Screenshot_20250514-090713.png

Hehe, det var jo veldig morsomt og då!:hilarious: skal ikkje stå på innsatsen iallefall :cool14 ja salviete er kraftige saker det, trur det hjelpe eg, om ein berre begrense seg litt meir enn eg gjorde:dance008:happy090

Husker du ble skikkelig dårlig, stakkars:dead:Viktig å KUN drikke en kopp morgen og kveld(maks to kopper):smiley-ashamed004 Fort gjort å bli litt overivrig:smiley-ashamed005:Heartred

Vi skal på hotell i sentrum med svigermor :D Sjekker inn den 16., derfor jeg tenkte å ta en Gtest 15. :smiley-ashamed004

Tempen går nedover, så det ser litt dårlig ut, men da jeg ble gravid gikk tempen ned til coverline og høyt opp igjen to ganger etter positiv test, så det er kanskje håp ennå :wideyed:
Vis vedlegget 460372

Tempen kan fint gå opp og ned i dpo-land selvom man er gravid:happy119

Jeg har så vondt i magen, men ingen mens ennå... jeg vil ha meeeeens og begynne på en ny PP:happy090:dance008*prøve å danse kom til meg mensdansen*:hilarious:
Screenshot_20250514_102136_FF App.jpg
Screenshot_20250514_102153_FF App.jpg

Tempen kan fint gå opp og ned i dpo-land selvom man er gravid:happy119
Jepp! Har ingen symptomer da, så forbereder meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker jeg tester i morgen kveld hvis ikke TR dukker opp innen da

Jepp! Har ingen symptomer da, så forbereder meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker jeg tester i morgen kveld hvis ikke TR dukker opp innen da

Kan fortsatt være en spire fordet om du har ingen symptomer, men skjønner hva du mener❤️ Håper veldig på to streker for deg :Heartred

Back
Topp