♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Uten å ha klart å fanga el, med en temp som er helt på bærtur, og så langt ut i syklusen, så fikk jeg et lite innfall om å ta en test. Kan skimte noe. Men kan forsovidt være jeg har utviklet streksyn. :) noen som ser?

Vedlegg

• 20250515_214653.jpg
    20250515_214653.jpg
    1 MB · Visninger: 89
  • Screenshot_20250516_102053_FF App.jpg
    Screenshot_20250516_102053_FF App.jpg
    175,8 KB · Visninger: 93
Last edited:
Dag 3 med pittelitt brun utflod, som minsker..Nesten ingenting siden i går kveld. Mensen var ventet i går. Normalt sett spotter jeg på morningen før det er full fres ganske kort tid etter. (Blør så mye at jeg har resept på tabletter) Hadde første positive el-test ganske tidlig 29.april, var positiv flere dager før den sank mye morningen 3.mai. Har testet før spottingen og alle tidligtester har vært negative. Er vel ikke noe mulighet for at det festes såååå sent? Har ingen tester, får de tidligst levert mandag :dead: noen som har noe erfaringer med noe lignende? Er på dag 37 i syklusen nå

Dag 3 med pittelitt brun utflod, som minsker..Nesten ingenting siden i går kveld. Mensen var ventet i går. Normalt sett spotter jeg på morningen før det er full fres ganske kort tid etter. (Blør så mye at jeg har resept på tabletter) Hadde første positive el-test ganske tidlig 29.april, var positiv flere dager før den sank mye morningen 3.mai. Har testet før spottingen og alle tidligtester har vært negative. Er vel ikke noe mulighet for at det festes såååå sent? Har ingen tester, får de tidligst levert mandag :dead: noen som har noe erfaringer med noe lignende? Er på dag 37 i syklusen nå
Med nr2 så blødde jeg pittelitt dagen for IKM, tok en test (første gang jeg testet den runden) dagen etter eller samme dag og den var positiv.

Forrige syklus for meg var helt merkelig, med totalt 46 dager, 8 dager lenger lf enn vanlig (totalt 21 dager) og bare negative tester. Jeg spottet brunt i 3 dager før mens, pleier vanligvis bare være dagen før. Når fersk blødning startet bygde det seg sakte opp og var totalt sett lettere enn vanlig. Aner ikke hva greia var :dontknow

Hver pp overanalyserer jeg alt av symptomer :hilarious: Blir helt gæren av meg selv:hilarious: 9 dpo i dag. Hvis jeg klarer å vente tenker jeg tidligst test på søndag 11 dpo. Orker ikke få eventuelt positiv i morgen og så dra til svigers og holde kjeft:laughing002 Jeg har de siste to kveldene blitt ganske trøtt mye tidligere enn jeg pleier, og så våknet av meg selv uthvilt (skjer generelt aldri) ganske tidlig. Skal sies at jeg har vært veldig travel uken før så det kan jo være naturlig trøtthet:laughing002 Murringer og voldsom oppblåsthet, men det hadde jeg forrige syklus også. Stikninger 7 dpo på venstre side. Skikkelig emosjonell 7 dpo, men i mindre grad i går. Jeg håper så veldig :smiley-angelic001:angelic:

Forrige syklus for meg var helt merkelig, med totalt 46 dager, 8 dager lenger lf enn vanlig (totalt 21 dager) og bare negative tester. Jeg spottet brunt i 3 dager før mens, pleier vanligvis bare være dagen før. Når fersk blødning startet bygde det seg sakte opp og var totalt sett lettere enn vanlig. Aner ikke hva greia var :dontknow
Merkelig! Ja håper mensen kommer snart. Hadde slått meg til ro med at det ikke gikk denne runden, men blir jo så usikker når det er ting som avviker fra vanlig syklus i prøvingen:) kommer ikke mensen så får jeg bare teste når jeg har fått de levert i postkassa neste uke :D Virker som det har stoppet opp helt her nå så :dontknow

Med nr2 så blødde jeg pittelitt dagen for IKM, tok en test (første gang jeg testet den runden) dagen etter eller samme dag og den var positiv.
Ja virker som det har stoppet opp her å nå! Får se om det skjer noe mer i helgen :D men virker så rart om det skal være noe når jeg har testet negativt så kort tid før ikm. ikke lett å bli klok på kroppen :smiley-bounce012

Jeg har vanlig tester fra Make sure, stav-tester. Der kommer en strek innen fristen, men den er veldig svak, og forsvinner når tester tørker. Det vil jo si at i teorien (og den kniper jeg meg såklart fast til!!) så er der strek, selv om den forsvinner. For man skal jo ikke lese av testen etter fristen sies det. Men den er så svak, så svak, jeg er 11 dpo idag og den burde vært mye sterkere. Men samtidig, om det var festesmerter jeg kjente søndag og jeg da hadde to i hcg, vil det være fire på tirsdag, åtte på torsdag og da kanskje sånn 12 idag? Vanlig test har jo 25 i sensitivet #KlamrerMegTilHåpet

På den andre siden, jeg bestilte tid hos priv gyn for to dager siden, fikk time i starten på juni. Så kom det eeeendelig svar på henvisning fra fastlege, og off.gyn har virkelig bare slengt seg på og allerede laget resept på letrozol! Den skal jeg ta fra dag 3 i syklus, så jeg krysser fingrene for at apoteket i bygda har den på lager! Jeg hadde jo stor suksess med letrozol sist, da satt gutten på tablettrunde tre/forsøk to. Jeg tok restene i høst, utgått på dato, men da fikk jeg en kjemisk.

Back
Topp