10 dpo og ingenting på testen i dag heller…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som har noe erfaringer med noe lignende? Er på dag 37 i syklusen nåJa, ser streker på alle utenom den øversteUps. Skulle sende dette. Syns dere den siste ser pos ut? Vis vedlegget 460508

Da kan du be om cyclogest, for å støtte opp slimhinnen frem til 14 dpoMensen i dag, 11dpo. Syns lutealfasen berre vert kortare og kortare… ofte rekk eg ikkje å teste før mensen har komt. Jaja. Onwards!
da begynner du rett etter ELMed nr2 så blødde jeg pittelitt dagen for IKM, tok en test (første gang jeg testet den runden) dagen etter eller samme dag og den var positiv.Dag 3 med pittelitt brun utflod, som minsker..Nesten ingenting siden i går kveld. Mensen var ventet i går. Normalt sett spotter jeg på morningen før det er full fres ganske kort tid etter. (Blør så mye at jeg har resept på tabletter) Hadde første positive el-test ganske tidlig 29.april, var positiv flere dager før den sank mye morningen 3.mai. Har testet før spottingen og alle tidligtester har vært negative. Er vel ikke noe mulighet for at det festes såååå sent? Har ingen tester, får de tidligst levert mandagnoen som har noe erfaringer med noe lignende? Er på dag 37 i syklusen nå
Forrige syklus for meg var helt merkelig, med totalt 46 dager, 8 dager lenger lf enn vanlig (totalt 21 dager) og bare negative tester. Jeg spottet brunt i 3 dager før mens, pleier vanligvis bare være dagen før. Når fersk blødning startet bygde det seg sakte opp og var totalt sett lettere enn vanlig. Aner ikke hva greia varDag 3 med pittelitt brun utflod, som minsker..Nesten ingenting siden i går kveld. Mensen var ventet i går. Normalt sett spotter jeg på morningen før det er full fres ganske kort tid etter. (Blør så mye at jeg har resept på tabletter) Hadde første positive el-test ganske tidlig 29.april, var positiv flere dager før den sank mye morningen 3.mai. Har testet før spottingen og alle tidligtester har vært negative. Er vel ikke noe mulighet for at det festes såååå sent? Har ingen tester, får de tidligst levert mandagnoen som har noe erfaringer med noe lignende? Er på dag 37 i syklusen nå

JaUps. Skulle sende dette. Syns dere den siste ser pos ut? Vis vedlegget 460508

Blir helt gæren av meg selv
9 dpo i dag. Hvis jeg klarer å vente tenker jeg tidligst test på søndag 11 dpo. Orker ikke få eventuelt positiv i morgen og så dra til svigers og holde kjeft
Jeg har de siste to kveldene blitt ganske trøtt mye tidligere enn jeg pleier, og så våknet av meg selv uthvilt (skjer generelt aldri) ganske tidlig. Skal sies at jeg har vært veldig travel uken før så det kan jo være naturlig trøtthet
Murringer og voldsom oppblåsthet, men det hadde jeg forrige syklus også. Stikninger 7 dpo på venstre side. Skikkelig emosjonell 7 dpo, men i mindre grad i går. Jeg håper så veldig 

Merkelig! Ja håper mensen kommer snart. Hadde slått meg til ro med at det ikke gikk denne runden, men blir jo så usikker når det er ting som avviker fra vanlig syklus i prøvingenForrige syklus for meg var helt merkelig, med totalt 46 dager, 8 dager lenger lf enn vanlig (totalt 21 dager) og bare negative tester. Jeg spottet brunt i 3 dager før mens, pleier vanligvis bare være dagen før. Når fersk blødning startet bygde det seg sakte opp og var totalt sett lettere enn vanlig. Aner ikke hva greia var![]()

Ja virker som det har stoppet opp her å nå! Får se om det skjer noe mer i helgenMed nr2 så blødde jeg pittelitt dagen for IKM, tok en test (første gang jeg testet den runden) dagen etter eller samme dag og den var positiv.

Jeg heia så på deg med tanke på syklustvilling
Krysser fingrene for neste syklusAlle utenom første har jo to streker! GratulererUps. Skulle sende dette. Syns dere den siste ser pos ut? Vis vedlegget 460508