♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Jepp! Har ingen symptomer da, så forbereder meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Tenker jeg tester i morgen kveld hvis ikke TR dukker opp innen da
Jeg hadde heller ingen symptomer denne gangen! Det kom først i går! Men forstår at det er lettere å tenke negativt også bli positivt overrasket, gjør det alltid selv. Uansett spent på testen din (hvis det blir en) :)

Hvordan skal dere tilbringe 17.mai?
Vi skal se på eldste i barnetoget og være noen timer på skolen. Etter det skal besteforeldre og tanter og onkler spise lunsj hos oss. Etter lunsj så tror jeg vi er klar for å få av bunader og bare ha en vanlig lørdags ettermiddag og kveld :angelic:

Kan fortsatt være en spire fordet om du har ingen symptomer, men skjønner hva du mener❤️ Håper veldig på to streker for deg :Heartred
Ja, man baserer jo ofte på tidligere erfaringer, og min er jo litt ekstrem, med å spy fra 9 DPO :smiley-ashamed004

Jeg hadde heller ingen symptomer denne gangen! Det kom først i går! Men forstår at det er lettere å tenke negativt også bli positivt overrasket, gjør det alltid selv. Uansett spent på testen din (hvis det blir en) :)
Så kult, gratulerer!
Ja, når jeg ikke har kjent noe ila alle PPene da har jeg ikke akkurat tro når det fortsetter sånn :smiley-ashamed004 Vil heller forberede meg på at TR kan komme nå, syns det er mindre skuffende å få den enn å se en negativ test :shy: Men vi skal på hotell fra 16., så må vite hva jeg skal pakke med meg, da blir det test i morgen kveld :hilarious:

Spotter litt brunt nå, så regner med mensen kommer i løpet av dagen i dag eller i morgen. :wtf:Tviholder på håpet helt til det er fullt igang, men gleder meg til å fortsette prøvingen senere i sommer :Heartred

Dagens tester. Syns nesten den vanlige makesure testen hadde lyst å vise noe og… ser dere noe på disse? Tviler sånn på streksynet mitt :hilarious:
IMG_5300.jpeg
IMG_5304.jpeg

Her er det ventet mens i morgen, jeg kommer fra gynekolog som på undersøkelsen kunne bekrefte at TR er på vei. Hun var ei dame som kunne faget sitt , men utrolig direkte og mente jeg brukte for mye hjernekapasitet på det teoretiske i dette. Så jeg får vel prøve å distansere meg litt, det er litt vanskelig synes jeg. Har en samboer som har litt utfordringer med å «skru på» om jeg kan si det slik. Ikke bare å legge aksjer annen hver dag fra mens her hos oss dessverre. Han ønsker så gjerne, men ikke den høyeste libidoen.
På den positive siden mente hun at jeg ikke trengte å bekymre meg for min korte lutealfase og vi fikk tatt en AMH blodprøve. Så skulle jeg komme tilbake om vi ikke hadde blitt gravide innen august/september.
Da må min samboer teste sine svømmere om det ikke har gått veien.

Gøy at det er noen mulige streker i gruppa. Blir spennende den neste uken

Her er det ventet mens i morgen, jeg kommer fra gynekolog som på undersøkelsen kunne bekrefte at TR er på vei. Hun var ei dame som kunne faget sitt , men utrolig direkte og mente jeg brukte for mye hjernekapasitet på det teoretiske i dette. Så jeg får vel prøve å distansere meg litt, det er litt vanskelig synes jeg. Har en samboer som har litt utfordringer med å «skru på» om jeg kan si det slik. Ikke bare å legge aksjer annen hver dag fra mens her hos oss dessverre. Han ønsker så gjerne, men ikke den høyeste libidoen.
På den positive siden mente hun at jeg ikke trengte å bekymre meg for min korte lutealfase og vi fikk tatt en AMH blodprøve. Så skulle jeg komme tilbake om vi ikke hadde blitt gravide innen august/september.
Da må min samboer teste sine svømmere om det ikke har gått veien.

Gøy at det er noen mulige streker i gruppa. Blir spennende den neste uken
Det er jo vanskelig å ikkje bruke så masse hjernekapasitet på det også. Trur det er umulig for utenforstående å klare å forstå det mange går gjennom her på forumet. Det blir altoppslukende og det er veldig vanlig at det går ut over samboer også, det leser ein støtt og stadig og me har også kjent veldig på det. Prestasjonskravet deiras blir så enormt liksom, så det er ofte dei som må beskyttes litt oppi det, og slippe heile tankekjøret vårt. Er derfor babyverden e så gull, her kan ein få utløp for ALT, og defintivt nokon som går gjennom det samme liksom❤️

Me har gått glipp av mange PP oppigjennom pga diverse, og når eg ser tilbake nå så klarer eg ikkje heilt å sjå ka me kunne gjort annerledes liksom. Det er ein sesong i livet, og slik blir det berre liksom. Det går over og livet durer på videre det også☺️
Ønsker dere lykke til! Plutselig sitter du å reflekterer slik også, med baby :love017 :dummy1:

Ja, man baserer jo ofte på tidligere erfaringer, og min er jo litt ekstrem, med å spy fra 9 DPO :smiley-ashamed004

Hatt hyperemesis du også?❤️ Er jo lov å håpe du slipper å kaste opp denne gangen:angelic:

Jeg røk (såklart) på en tidlig babyplan i går kveld, som var negativ. Jeg har bare to igjen, så de vil jeg spare til nærmere ikm, men se her da! Der er noooooe! Det er fortsatt ultrasvakt, nesten usynlig, og checker finner den ikke på originalbildet, men den ser noe på svarthvitt-bildet! :nailbiting: :woot: Men om det er rosa eller grått er vanskelig å se, men jeg syns det er litt sterkere idag altså! Slenger med alle tre bildene.
IMG_1974.jpeg
IMG_1975.jpeg

Vedlegg

• IMG_1976.jpeg
    IMG_1976.jpeg
    85,2 KB · Visninger: 27
Jeg røk (såklart) på en tidlig babyplan i går kveld, som var negativ. Jeg har bare to igjen, så de vil jeg spare til nærmere ikm, men se her da! Der er noooooe! Det er fortsatt ultrasvakt, nesten usynlig, og checker finner den ikke på originalbildet, men den ser noe på svarthvitt-bildet! :nailbiting: :woot: Men om det er rosa eller grått er vanskelig å se, men jeg syns det er litt sterkere idag altså! Slenger med alle tre bildene. Vis vedlegget 460388Vis vedlegget 460390
Jeg ser på alle:excited001

Jeg røk (såklart) på en tidlig babyplan i går kveld, som var negativ. Jeg har bare to igjen, så de vil jeg spare til nærmere ikm, men se her da! Der er noooooe! Det er fortsatt ultrasvakt, nesten usynlig, og checker finner den ikke på originalbildet, men den ser noe på svarthvitt-bildet! :nailbiting: :woot: Men om det er rosa eller grått er vanskelig å se, men jeg syns det er litt sterkere idag altså! Slenger med alle tre bildene. Vis vedlegget 460388Vis vedlegget 460390

Jeg ser på alle:excited001

Ser lovende ut :woot:

Back
Topp