♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

CD21/6DPO; Hatt en ille natt med vondt i magen og sykt mye luft I magen:bag: Ille gasteritis og DEN illeluktende odøren:dead::hungover: Har gjerne det som symptom før positiv test, men altså, kan like godt være de kanelsneglene jeg bakte igår; magen min er ikke glad i hvetemel:hilarious: 2 dager igjen til testingen starter:smiley-bounce012:nailbiting:

* Diaré
*Ekstreme mengder luft i magen
*mensensmerter
*Økt mengde lotionutflod
Screenshot_20250505_064143_FF App.jpg

Forresten, gidder du flytte meg fra 14.?
Er ikke 100% sikker på lengden på lutealfasen nå, så vi gjetter :p Tenker uansett å teste på den 15.

Smågoth - 30 - B2 - PP5 - EL 02.05 - IKM 16.05.

Jeg sniker meg inn her jeg, har slitt med å positive eggløsningstester denne syklus, men søndag kom det lille smilefjeset og vi kasta oss rundt.

Starten_på_noe_fint: 34 b1 PP4 EL05.05 IKM 16.05.25

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Har lagt deg til❤️

Forresten, gidder du flytte meg fra 14.?
Er ikke 100% sikker på lengden på lutealfasen nå, så vi gjetter :p Tenker uansett å teste på den 15.

Smågoth - 30 - B2 - PP5 - EL 02.05 - IKM 16.05.

Fikset❤️

AlleGodeTingErSeks - 36 - B6 - PP7- EL 06.05 - IKM 20.05

Endelig er EL slimet tilbake og nå får jeg håp!! Minste var 1år i går. Så nå begynner det bli normalt igjen :D

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 Gratulerer så mye med 1-årsdagen til mini som var igår:talk017 Har lagt deg til❤️

Da ble det slush idag og:hilarious: Det var kidsa veldig fornøyd med^^:knegg: Ble bare noe så enkelt som tomatsuppe med makaroni /pasta i med egg og rundstykker til middag idag:)
20250505_153210.jpg

Takk :Heartred Tror jeg aldri har trengt å oppdatere en innmelding før :hilarious: Håper den seneste EL jeg noen gang har hatt er verdt det! Morsomt nok ble datteren min laget på CD10, har trolig ikke hatt EL før det heller :laughing002

Takk :Heartred Tror jeg aldri har trengt å oppdatere en innmelding før :hilarious: Håper den seneste EL jeg noen gang har hatt er verdt det! Morsomt nok ble datteren min laget på CD10, har trolig ikke hatt EL før det heller :laughing002

Bare hyggelig❤️ Da satser vi på at det er en av hver; datter som er laget tidlig på CD10 og en liten spire til laget litt senere på CD17 :love7 :smiley-angelic001:Heartred

Bare hyggelig❤️ Da satser vi på at det er en av hver; datter som er laget tidlig på CD10 og en liten spire til laget litt senere på CD17 :love7 :smiley-angelic001:Heartred
Yess! Håper jo egentlig på en baby som er motsatt av henne; gutt, sovebaby, ikke tidlig motorisk, litt roligere.. :smiley-ashamed004 Hadde vært gøy hvis han hadde hatt andre farger også, datteren har mine farger :p Krysser fingrene :hilarious:

Yess! Håper jo egentlig på en baby som er motsatt av henne; gutt, sovebaby, ikke tidlig motorisk, litt roligere.. :smiley-ashamed004 Hadde vært gøy hvis han hadde hatt andre farger også, datteren har mine farger :p Krysser fingrene :hilarious:

Hehe, vi har 2 jenter også kom det 4 veldig aktive gutter på rad :hilarious: :love017 Må innrømme jeg håper litt på ei jente nå, altså:smiley-angelic006:smiley-ashamed005 Jeg er veldig feminin og jentete, og elsker alt som har med kjoler, sløyfer, hårbånd alt som er rosa:knegg::Heartpink:love7 Blir selvfølgelig like glad for å få en herlig guttebass igjen også; viktigste er at babyen er frisk❤️

Jeeeij, happy humpings:cool14:talk017
Ble en runde, kanskje vi når en til før vi legger oss :) Har snart logge her i 30 min så da skal jeg på toalett og så spise litt. Har kjøpt pdg tester til denne runden. Har aldri prøvd det før. Mest for å se om jeg har eggløsning fordi slim har jo vært fraværende til nå. Og har ellers blitt raskt gravid. Bare ligger her å håper. Har du erfaring med pdg test?

Hehe, vi har 2 jenter også kom det 4 veldig aktive gutter på rad :hilarious: :love017 Må innrømme jeg håper litt på ei jente nå, altså:smiley-angelic006:smiley-ashamed005 Jeg er veldig feminin og jentete, og elsker alt som har med kjoler, sløyfer, hårbånd alt som er rosa:knegg::Heartpink:love7 Blir selvfølgelig like glad for å få en herlig guttebass igjen også; viktigste er at babyen er frisk❤️
Skjønner definitivt at du vil ha jente! Jeg vil bare ha en av hver, mannen lener mer mot to jenter. Har ikke noe imot det jeg heller, jeg har en søster selv, så det er det jeg er vant med, pluss da kan vi jo bruke alle kjolene på nytt :joyful:

Ble en runde, kanskje vi når en til før vi legger oss :) Har snart logge her i 30 min så da skal jeg på toalett og så spise litt. Har kjøpt pdg tester til denne runden. Har aldri prøvd det før. Mest for å se om jeg har eggløsning fordi slim har jo vært fraværende til nå. Og har ellers blitt raskt gravid. Bare ligger her å håper. Har du erfaring med pdg test?

Hva er pdg test? :hilarious: er det sånn som måler at EL har vært?:happy119 Tror jeg så sånne på billige-tester.no:angelic: Har ikke prøvd de, jeg temper. Og tror jeg har høyt progesteron, siden jeg alltid har ganske høy temp i dpo-land uansett graviditet eller ikke:angelic: krysser fingrene for spire:love7:smiley-bounce012:love017:smiley-angelic001

Skjønner definitivt at du vil ha jente! Jeg vil bare ha en av hver, mannen lener mer mot to jenter. Har ikke noe imot det jeg heller, jeg har en søster selv, så det er det jeg er vant med, pluss da kan vi jo bruke alle kjolene på nytt :joyful:

Er fordeler med begge kjønn, men er jo fint at det meste kan gå i arv og da også kjolene:greet015:smiley-bounce022:love7 Vi skal være glade bare vi får friske babyer:dummy::love7:dummy1:

Back
Topp