♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Mel - 36 - B3 - PP13 - EL 10/5 - IKM 24/5

Da har vi passert et år med prøving, så nå har vi kontaktet lege å venter på time hos gyn. Å den timen kan komme ein gang mellom nå og november i følge sykehuset. Så ja vi får se hvordan det går frem til da. I mellomtida sitter jeg her å er potte forkjølet å drukket halvanna flaske med bisolvon hostesaft :laughing002 sies jo at slimløsende hostesaft skal hjelpe på EL, så kryss fingrene :smiley-bounce012

Da er vi i gang med prøving på nr2 :happy: tok nesten ett år med nr1 og med kort lutealfase har jeg ikke kjempe troen på at det går fort, men godt å være i gang!

Nammen - 31 - B2 - pp1 - EL 13/05 - IKM 24/05

Velkommen inn hit:smiley-angelic003 Lagt deg til❤️

Mel - 36 - B3 - PP13 - EL 10/5 - IKM 24/5

Da har vi passert et år med prøving, så nå har vi kontaktet lege å venter på time hos gyn. Å den timen kan komme ein gang mellom nå og november i følge sykehuset. Så ja vi får se hvordan det går frem til da. I mellomtida sitter jeg her å er potte forkjølet å drukket halvanna flaske med bisolvon hostesaft :laughing002 sies jo at slimløsende hostesaft skal hjelpe på EL, så kryss fingrene :smiley-bounce012

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 Håper dette blir mnd det blir spire❤️ hehe, heia slimløsende hostesaft(det funker på el-slim):knegg: Lagt deg til❤️

Takk det samme :signs003 Ble sen EL denne syklusen. Håper ikke det har noe å si.. kanskje gullegget bare trengte litt ekstra tid på å modnes
Jeg velger å tenke at kroppen bare vil lage det beste mulige egget :cool05 Har selv hatt sen el i tre sykluser på rad nå, og forrige syklus var plutselig lf 8 dager lenger enn vanlig også. Muligens noe på gang som ikke utviklet seg videre:dontknow Velger i alle fall å tolke det som et tegn på at sen el kan være positivt:angelic:

Mannen tok Exseed test, det så veldig bra ut! :woot: Prøven sjekkes av lab i morgen, da får vi kanskje et mer nøyaktig svar :happy:
Nå fikk jeg tanken "shit, er det meg det er noe galt med? :nailbiting:" :hilarious: Neida, tror egentlig ikke det er noe galt med meg, men jeg blir ihvertfall ikke lett gravid (datteren vår tok 6 PP, og er i PP5 nå) :smiley-ashamed004 Føler meg egentlig mer positiv denne PP, og nå har jeg enda mer grunn til det! :D

Mannen tok Exseed test, det så veldig bra ut! :woot: Prøven sjekkes av lab i morgen, da får vi kanskje et mer nøyaktig svar :happy:
Nå fikk jeg tanken "shit, er det meg det er noe galt med? :nailbiting:" :hilarious: Neida, tror egentlig ikke det er noe galt med meg, men jeg blir ihvertfall ikke lett gravid (datteren vår tok 6 PP, og er i PP5 nå) :smiley-ashamed004 Føler meg egentlig mer positiv denne PP, og nå har jeg enda mer grunn til det! :D
Krysser fingrene for at det klaffer :love7

CD23/8DPO:

*Hatt mensensmerter av og på i flere dager.
*kvalm om morran når jeg står opp(kan være det i dpo-land)
*Morgenurin*
Screenshot_20250507_073846_Gallery.jpg

Screenshot_20250507_073612_FF App.jpg

Screenshot_20250507_063515_FF App.jpg

Tester igjen ikveld, om jeg har konsentrert nok urin :knegg: Drikker så mye ila dagen:smiley-angelic006
2.urin:
Screenshot_20250507_083344_Gallery.jpg

10 DPO - ny blenda test
Testen i dag morges var også blenda, men ble ikke skuffet egentlig eller gikk i kjelleren. Tror det at vi har time hos fertilitetssenteret i slutten av mai gjør at jeg ikke stresser så mye med dette og synes det er gøy å prøve og teste :happy::Heartpink Men jeg vet at mannen har helst lyst til å få det til på den naturlige måten, selvfølgelig er jeg enig men jeg er villig til å gå gjennom IVF for å bli gravid igjen og forhåpentligvis fullføre et svangerskap :Heartpink

IMG_3769.jpeg

10 DPO - ny blenda test
Testen i dag morges var også blenda, men ble ikke skuffet egentlig eller gikk i kjelleren. Tror det at vi har time hos fertilitetssenteret i slutten av mai gjør at jeg ikke stresser så mye med dette og synes det er gøy å prøve og teste :happy::Heartpink Men jeg vet at mannen har helst lyst til å få det til på den naturlige måten, selvfølgelig er jeg enig men jeg er villig til å gå gjennom IVF for å bli gravid igjen og forhåpentligvis fullføre et svangerskap :Heartpink

Vis vedlegget 459990

Håper testen viser 2 streker imorgen:love7:smiley-angelic001 uansett godt å vite at hjelpen er nær, om en ikke får det til på egenhånd❤️

Back
Topp