Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sies jo at slimløsende hostesaft skal hjelpe på EL, så kryss fingrene 
Ser ut som vi blir synkrone på både el og ikmHer skjer det noe! Tipper det blir noe sånt:
MammatilA00 - 25 - B2 - PP7 - EL 7/5 - IKM 21/5
Bare å vente og se om tempen er enig om noen dager.
Vis vedlegget 459979
Og bare 2 dager forskjell på total syklus lengde
Happy humping
Takk det sammeSer ut som vi blir synkrone på både el og ikmOg bare 2 dager forskjell på total syklus lengde
Happy humping
![]()
Ble sen EL denne syklusen. Håper ikke det har noe å si.. kanskje gullegget bare trengte litt ekstra tid på å modnesJeg vet ikke om jeg er helt enig med PremomSyns det ser ut som den tatt i dag tidlig er like sterk som kontrollstreken (er det da verdi 1,0?), og at den siste er litt sterkere enn kontrollstreken?
@mamat2prinsesser&4prinser når du har tid kan du gjerne endre datoene mine: el 7/5 - ikm 21/5
Vis vedlegget 459973
Her skjer det noe! Tipper det blir noe sånt:
MammatilA00 - 25 - B2 - PP7 - EL 7/5 - IKM 21/5
Bare å vente og se om tempen er enig om noen dager.
Vis vedlegget 459979
Lagt deg tilDa er vi i gang med prøving på nr2tok nesten ett år med nr1 og med kort lutealfase har jeg ikke kjempe troen på at det går fort, men godt å være i gang!
Nammen - 31 - B2 - pp1 - EL 13/05 - IKM 24/05
Lagt deg tilMel - 36 - B3 - PP13 - EL 10/5 - IKM 24/5
Da har vi passert et år med prøving, så nå har vi kontaktet lege å venter på time hos gyn. Å den timen kan komme ein gang mellom nå og november i følge sykehuset. Så ja vi får se hvordan det går frem til da. I mellomtida sitter jeg her å er potte forkjølet å drukket halvanna flaske med bisolvon hostesaftsies jo at slimløsende hostesaft skal hjelpe på EL, så kryss fingrene
![]()
Håper dette blir mnd det blir spire
Lagt deg tilEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP5 - EL 7/5 - IKM 21/5Lettere for meg om du skriver inn alt her da på nytt selv, også kopierer jeg og legger inn![]()
EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP5 - EL 7/5 - IKM 21/5
Jeg velger å tenke at kroppen bare vil lage det beste mulige eggetTakk det sammeBle sen EL denne syklusen. Håper ikke det har noe å si.. kanskje gullegget bare trengte litt ekstra tid på å modnes
Har selv hatt sen el i tre sykluser på rad nå, og forrige syklus var plutselig lf 8 dager lenger enn vanlig også. Muligens noe på gang som ikke utviklet seg videre
Velger i alle fall å tolke det som et tegn på at sen el kan være positivt
Prøven sjekkes av lab i morgen, da får vi kanskje et mer nøyaktig svar 
"
Neida, tror egentlig ikke det er noe galt med meg, men jeg blir ihvertfall ikke lett gravid (datteren vår tok 6 PP, og er i PP5 nå)
Føler meg egentlig mer positiv denne PP, og nå har jeg enda mer grunn til det! Krysser fingrene for at det klafferMannen tok Exseed test, det så veldig bra ut!Prøven sjekkes av lab i morgen, da får vi kanskje et mer nøyaktig svar
Nå fikk jeg tanken "shit, er det meg det er noe galt med?"
Neida, tror egentlig ikke det er noe galt med meg, men jeg blir ihvertfall ikke lett gravid (datteren vår tok 6 PP, og er i PP5 nå)
Føler meg egentlig mer positiv denne PP, og nå har jeg enda mer grunn til det!
![]()

Drikker så mye ila dagen
Blir spennende å følge testingen din, håper på positiv test for degCD23/8DPO:
*Hatt mensensmerter av og på i flere dager.
*kvalm om morran når jeg står opp(kan være det i dpo-land)
*Morgenurin*
![]()
![]()
![]()

Men jeg vet at mannen har helst lyst til å få det til på den naturlige måten, selvfølgelig er jeg enig men jeg er villig til å gå gjennom IVF for å bli gravid igjen og forhåpentligvis fullføre et svangerskap 
Blir spennende å følge testingen din, håper på positiv test for deg![]()

10 DPO - ny blenda test
Testen i dag morges var også blenda, men ble ikke skuffet egentlig eller gikk i kjelleren. Tror det at vi har time hos fertilitetssenteret i slutten av mai gjør at jeg ikke stresser så mye med dette og synes det er gøy å prøve og testeMen jeg vet at mannen har helst lyst til å få det til på den naturlige måten, selvfølgelig er jeg enig men jeg er villig til å gå gjennom IVF for å bli gravid igjen og forhåpentligvis fullføre et svangerskap
Vis vedlegget 459990

uansett godt å vite at hjelpen er nær, om en ikke får det til på egenhånd