♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Hva er pdg test? :hilarious: er det sånn som måler at EL har vært?:happy119 Tror jeg så sånne på billige-tester.no:angelic: Har ikke prøvd de, jeg temper. Og tror jeg har høyt progesteron, siden jeg alltid har ganske høy temp i dpo-land uansett graviditet eller ikke:angelic: krysser fingrene for spire:love7:smiley-bounce012:love017:smiley-angelic001
Ja sånn. Jeg kan ikke Tempe for jeg sover aldri så bra og så må jeg plutselig stå opp, så glemmer av. Kjøpte til denne runden men kanskje jeg prøver neste om det ikke går nå.

Skjønner definitivt at du vil ha jente! Jeg vil bare ha en av hver, mannen lener mer mot to jenter. Har ikke noe imot det jeg heller, jeg har en søster selv, så det er det jeg er vant med, pluss da kan vi jo bruke alle kjolene på nytt :joyful:
Tenker dere å stoppe på to barn? :Heartred

Tenker dere å stoppe på to barn? :Heartred
Ja, før jeg fikk datteren min sa jeg minst 2, max 3, etterpå sa jeg definitivt ikke 3 :hilarious: Mannen har alltid sagt 1, max 2. Han hadde vært veldig fornøyd uansett om det bare ble datteren vår, men han har vært lettere "med" på denne prøvingen da jeg var klar, men det er sikkert fordi at nå vet han hvordan det er å være pappa, før så var han ganske redd :smiley-ashamed004

Jeg kan fortsatt være litt frem og tilbake (mest i vanskelige øyeblikk), har tatt prøvingen veldig piano, barneønsket er ikke like sterkt nå. Men kjenner jo nå som vi er i PP5 at jeg virkelig vil bli gravid :shy: Men f.eks. hvis dette ikke skulle gå i det hele tatt og vi måttet ta IVF eller noe, så tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Det hadde vært en sorgprosess å ikke få en til, men jeg tror jeg hadde taklet det etterhvert og klart å leve med det. Så jeg og mannen er jo neesten enige på det her! :happy: Hadde jo vært trist hvis jeg virkelig ville ha 3, og mannen nekter, det tror jeg skjer med mange :sorry:

Ja, før jeg fikk datteren min sa jeg minst 2, max 3, etterpå sa jeg definitivt ikke 3 :hilarious: Mannen har alltid sagt 1, max 2. Han hadde vært veldig fornøyd uansett om det bare ble datteren vår, men han har vært lettere "med" på denne prøvingen da jeg var klar, men det er sikkert fordi at nå vet han hvordan det er å være pappa, før så var han ganske redd :smiley-ashamed004

Jeg kan fortsatt være litt frem og tilbake (mest i vanskelige øyeblikk), har tatt prøvingen veldig piano, barneønsket er ikke like sterkt nå. Men kjenner jo nå som vi er i PP5 at jeg virkelig vil bli gravid :shy: Men f.eks. hvis dette ikke skulle gå i det hele tatt og vi måttet ta IVF eller noe, så tror jeg ikke jeg hadde gjort det. Det hadde vært en sorgprosess å ikke få en til, men jeg tror jeg hadde taklet det etterhvert og klart å leve med det. Så jeg og mannen er jo neesten enige på det her! :happy: Hadde jo vært trist hvis jeg virkelig ville ha 3, og mannen nekter, det tror jeg skjer med mange :sorry:
Ja, det tror jeg også skjer med mange. Når jeg har lest poster på facebook eller forskjellige forumer der tråden har vært "hva har du angret mest på i livet", så skriver mange damer at de angrer på at de ikke fikk det siste barnet de egentlig ønsket, men som mannen ikke ønsket. For noen er det nr 2, og for andre er det nr 6. :love2

Vi ønsker oss 4 totalt, kanskje 5. Men barneønsket er ikke så høyt her heller at vi hadde gått for IVF, og om jeg får fødselsskade eller må ta keisersnitt så sier jeg også stopp. Alle har vi hver våre grenser :Heartred Nå prøver vi på nr 3, og håper det klaffer med en gang. Vil kjøre på, og kanskje bli ferdig før jeg er 30 :woot:

PP1 - 9 DPO - første test
Og DER røk første graviditetstest :hilarious:

Jeg drømte at jeg hadde begynt å teste, og det var BARE styr med de testene, svarene forandret seg, testene gikk i oppløsning, og resultatet var ikke bare en eller to streker, det var en gåte som måtte tolkes :bored: Til og med min svigermor, min mann, og en fremmed mann kom inn på toalettet mens jeg testet, og jeg jagde de ut igjen :smiley-angry019 Så våknet jeg, en halvtime før alarmen… Og tenkte jaha, nå er det bare å ta en test altså. Den var selvsagt blenda hvit :facepalm:

Last edited:
Ja, det tror jeg også skjer med mange. Når jeg har lest poster på facebook eller forskjellige forumer der tråden har vært "hva har du angret mest på i livet", så skriver mange damer at de angrer på at de ikke fikk det siste barnet de egentlig ønsket, men som mannen ikke ønsket. For noen er det nr 2, og for andre er det nr 6. :love2

Vi ønsker oss 4 totalt, kanskje 5. Men barneønsket er ikke så høyt her heller at vi hadde gått for IVF, og om jeg får fødselsskade eller må ta keisersnitt så sier jeg også stopp. Alle har vi hver våre grenser :Heartred Nå prøver vi på nr 3, og håper det klaffer med en gang. Vil kjøre på, og kanskje bli ferdig før jeg er 30 :woot:
Vi brukte 5 år fra vi fikk nr.2 til vi bestemte oss for å prøve på nr.3. Jeg kjenner at det er veldig hyggelig om vi får et barn til, men også helt fint om det bare blir de 2 vi har fra før :Heartred For oss blir dette siste, det er jeg ganske sikker på.
Håper det klaffer raskt for alle her!!

Jeg drømte at jeg hadde begynt å teste, og det var BARE styr med de testene, svarene forandret seg, testene gikk i oppløsning, og resultatet var ikke bare en eller to streker, det var en gåte som måtte tolkes :bored: Til og med en svigermor, min mann, og en fremmed mann kom inn på toalettet mens jeg teste, og jeg jagde de ut igjen :smiley-angry019 Så våknet jeg, en halvtime før alarmen… Og tenkte jaha, nå er det bare å ta en test altså. Den var selvsagt blenda hvit :facepalm:
Sånne drømmer er så frustrerende å ha! Krysser fingrene for flere streker snart.

Jeg drømte at jeg hadde begynt å teste, og det var BARE styr med de testene, svarene forandret seg, testene gikk i oppløsning, og resultatet var ikke bare en eller to streker, det var en gåte som måtte tolkes :bored: Til og med en svigermor, min mann, og en fremmed mann kom inn på toalettet mens jeg teste, og jeg jagde de ut igjen :smiley-angry019 Så våknet jeg, en halvtime før alarmen… Og tenkte jaha, nå er det bare å ta en test altså. Den var selvsagt blenda hvit :facepalm:

Sånne drømmer er så slitsomme:bag::hilarious: Er nok mye underliggende følelser/tanker vi får ut via drømmene❤️ Håper testene viser 2 streker om noen dager:smiley-bounce012:love017 Har testet svaaakt 10 dpo sent om kvelden førhen, masse håp ennå❤️

CD22/7DPO: Intet nytt å melde egentlig... mensenmurringer og det er dét :hilarious:Tempegrafen ligger der den pleier og...
Ingen varsler fra ringen idag, så kanskje bare en glipp:sorry::knegg:
Screenshot_20250506_083138_FF App.jpg

Screenshot_20250506_083219_FF App.jpg

Last edited:
Sånne drømmer er så slitsomme:bag::hilarious: Er nok mye underliggende følelser/tanker vi får ut via drømmene❤️ Håper testene viser 2 streker om noen dager:smiley-bounce012:love017 Har testet svaaakt 10 dpo sent om kvelden førhen, masse håp ennå❤️
Ja er vel kanskje litt tidlig å gi opp håpet, jeg var på vei til å kjøpe energidrikk på vei til jobb idag, men tenkte at jeg skal gi det litt mer tid og se. Men på 12 dpo så ryker det en rosa Monster nedpå iallefall :joyful:

Ja er vel kanskje litt tidlig å gi opp håpet, jeg var på vei til å kjøpe energidrikk på vei til jobb idag, men tenkte at jeg skal gi det litt mer tid og se. Men på 12 dpo så ryker det en rosa Monster nedpå iallefall :joyful:

Jeg var akkurat likedan før og, hadde alltid testet positivt 6dpo, 8dpo og senest 9dpo. Med nr 5 hadde jeg gitt opp helt da jeg hadde negative tester 9dpo. Hadde tilogmed i ren trass bestilt skylling av eggledere hos GYN den neste mnd, for jeg var så sur og skuffet. Vel, 10 dpo sent om kvelden( hadde prompet så sykt mye den dagen, og tenkte kan det være likevel) og jaggu, når jeg testet da kl 23.30, så var de svakt positive :hilarious: :love7 Så ikke gi opp. Egget kan feste seg på forskjellige dager fra graviditet til graviditet❤️ vel, jeg tar meg nå en sukkerfri redbull av og til uansett. Må leve litt oppi alt dette også:happy119

Det er veldig trist :confused:

Egentlig litt fint å høre at noen andre tenker det samme, ikke er desperat etter flere lsm :smiley-ashamed004
Veldig sprekt å bli ferdig før 30! Jeg sa alltid til mannen at jeg ville begynne før 30, og være ferdig innen 35, det klarer vi :hilarious: Han ville egentlig begynne etter 30, men han er et år yngre enn meg og blir ikke 30 før i år!

Jeg vet ikke om jeg er helt enig med Premom :hilarious: Syns det ser ut som den tatt i dag tidlig er like sterk som kontrollstreken (er det da verdi 1,0?), og at den siste er litt sterkere enn kontrollstreken?:think005

@mamat2prinsesser&4prinser når du har tid kan du gjerne endre datoene mine :Heartred : el 7/5 - ikm 21/5

Screenshot_20250506_171433_Premom.jpg

Last edited:
Back
Topp