Jeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime![]()
Gratulerer så masse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime![]()
Uff! Får håpe at en spire snart klorer seg fast og blir sittende!Veit godt hvordan det er med kraftige blødninger.. Får håpe det ikke varer så lenge for deg og at smertene avtar snart! Stor klem til deg!
Takk, jenter! Trøster meg med at vi alle kommer til å få fantastiske januarbabyerFøler med deg! klem
GratulererJeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime![]()
GratulererJeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime![]()
Jeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige rituale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent
Etter 7 sekunder klarte jeg ikke å vente mer. Jeg ville holde den i hånda mens jeg håpefullt skulle vente på den ekstra fine streken jeg skulle ønske dukket opp. Jeg grep etter testen...
NooooooÅhhhJeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige riuale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent
Etter 7 sekunder klarte jeg ikke å vente mer. Jeg ville holde den i hånda mens jeg håpefullt skulle vente på den ekstra fine streken jeg skulle ønske dukket opp. Jeg grep etter testen...
og så falt den i do!!!!!!!!!!!Jeg rakk ikke engang å se på resultatet før hele prosjektet mitt druknet rett fremfor øyene mine
![]()
Hurra! GratulererJeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime![]()
Åneeei!! Det skal ikke være muligÅhhhJeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige riuale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent
og så falt den i do!!!!!!!!!!!Jeg rakk ikke engang å se på resultatet før hele prosjektet mitt druknet rett fremfor øyene mine
![]()
Åneeei!! Det skal ikke være mulig![]()
Sukk...
Min mann ville reagert helt likt!Er såå snurt for det her, sambo bare lo. Han syns visst det var hysterisk morsomt å se det desperate ansiktet mitt kaste seg over toalettskålen i full panikkSukk...
![]()
Nei! Men du fikk jo positiv test! Har du testet igjen for å dobbeltsjekke at det ikke bare er en hormonell blødning?TR !!!
JaTakk, jenter! Trøster meg med at vi alle kommer til å få fantastiske januarbabyer![]()

Blør heftig så liten tvil om at det er tr som har tatt seg turen et par tre dager forsinket.Nei! Men du fikk jo positiv test! Har du testet igjen for å dobbeltsjekke at det ikke bare er en hormonell blødning?
Uff, så trist å høre! Krysser fingrene for dine neste måned! <3Blør heftig så liten tvil om at det er tr som har tatt seg turen et par tre dager forsinket.
Håper det går bedre for deg![]()
Tusen takkUff, så trist å høre! Krysser fingrene for dine neste måned! <3
Nei! Men du fikk jo positiv test! Har du testet igjen for å dobbeltsjekke at det ikke bare er en hormonell blødning?