♡ IKM uke 13 ♡

Åhhh :smiley-angry003 Jeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige rituale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent :clock Etter 7 sekunder klarte jeg ikke å vente mer. Jeg ville holde den i hånda mens jeg håpefullt skulle vente på den ekstra fine streken jeg skulle ønske dukket opp. Jeg grep etter testen...
og så falt den i do!!!!!!!!!!! :eek: Jeg rakk ikke engang å se på resultatet før hele prosjektet mitt druknet rett fremfor øyene mine :sad010

Last edited:
Åhhh :smiley-angry003 Jeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige riuale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent :clock Etter 7 sekunder klarte jeg ikke å vente mer. Jeg ville holde den i hånda mens jeg håpefullt skulle vente på den ekstra fine streken jeg skulle ønske dukket opp. Jeg grep etter testen...
og så falt den i do!!!!!!!!!!! :eek: Jeg rakk ikke engang å se på resultatet før hele prosjektet mitt druknet rett fremfor øyene mine :sad010
Noooooo :(

Åhhh :smiley-angry003 Jeg hadde igjen en siste billigstrimmel jeg gledet meg sånn til å vende, vri og tyde på idag. Det skulle liksom være morgenes høydepunkt. Jeg gjorde mitt vanlige riuale, tisset på koppen, dyppet testen oppi og la den forsiktig på hylla mens jeg ventet spent :clock Etter 7 sekunder klarte jeg ikke å vente mer. Jeg ville holde den i hånda mens jeg håpefullt skulle vente på den ekstra fine streken jeg skulle ønske dukket opp. Jeg grep etter testen...
Åneeei!! Det skal ikke være mulig :eek:

Åneeei!! Det skal ikke være mulig :eek:

Er såå snurt for det her, sambo bare lo. Han syns visst det var hysterisk morsomt å se det desperate ansiktet mitt kaste seg over toalettskålen i full panikk :grumpy: Sukk...:shy:

Back
Topp