♡ IKM uke 13 ♡

Håper våren bringer med seg mange fine spirer♥

♥Mandag 23/3

♥Tirsdag 24/3

♥Onsdag 25/3

♥Torsdag 26/3
- kattungen, pp 2 etter MA
- kujenta
- Lire, pp 6
- Lykkeliten_86, pp 19
- tralala
- Pita

♥Fredag 27/3
- Regnbuebarn 2015, pp 5 (pp 2 etter SA)
- mammatilmirakel, pp 13

♥Lørdag 28/3
- Smileguri, pp 3
- Håpefull85, pp 12
- Nekinna91, pp 6 etter MA
- santana

♥Søndag 29/3
- mammamiaaa, pp 7
- Alvea, pp 11
- desembermamma2015?

♡Gravid♡
- Bird_24
- SaraSi

:( Tante blææ :(
- Lykke2015
- Tuppeline17
- frkMina
- jeanetteh
- Orkidee
- Bolleovnen
- frydefull83
- spirelire
- Ladybird

Passert IKM??
- Pina

Ikke oppdatert :O
- Elle
- MammaAnette
- Minimoni
- Jada

Husk å oppgi i oppropslisten om du er gravid og flytter over til termin forum:)

Listen er oppdatert! Rop ut om det er noe jeg har oversett!

Ingen TR, bare litt Spotting. Ingenting siden i formiddag. Merkelig... Tok ein test i ettermiddag. Den va negativ.. Merkelig..
Skikkelig øm nederst på sidene på magen og får litt sånn stikk i sidene..

Last edited:
Her våkna jeg selv opp til TR idag;( Er lei av å ha hun på besøk nå! Men syklusen er stabilisert igjen, så får ta med meg det positive og håpe at 2016 er året vi endelig skal få lov til å få en frisk liten bebis!<3

Her våkna jeg selv opp til TR idag;( Er lei av å ha hun på besøk nå! Men syklusen er stabilisert igjen, så får ta med meg det positive og håpe at 2016 er året vi endelig skal få lov til å få en frisk liten bebis!<3
Lykke til på neste forsøk :) Krysser fingre for deg :)

Usj! En ma og en kjemisk i løpet av bare 3 måneder...Fytte f, for noen mensensmerter jeg har i dag! Og blør som bare juling! :sour:

Usj! En ma og en kjemisk i løpet av bare 3 måneder...Fytte f, for noen mensensmerter jeg har i dag! Og blør som bare juling! :sour:

Uff! Får håpe at en spire snart klorer seg fast og blir sittende!:) Veit godt hvordan det er med kraftige blødninger.. Får håpe det ikke varer så lenge for deg og at smertene avtar snart! Stor klem til deg!

E="Prøverpåførste, post: 18967296, member: 99280"]Jeg hadde ikm på tirsdag 24. Mars, og fikk idag positiv test. Dette er etter en runde med dobbel kur med pergotime:)[/QUOTE]
Gratulerer:-)

Back
Topp