♡ IKM uke 13 ♡

Skulle ønske jeg også kunne fått svar...
Ikm i morgen. Testene er ultrasvake slik de var forrige pp også. Kan jeg da tolke det som kjemisk? Isåfall er dette tredje pp som ender i kjemisk i løpet av våre 6 pp.

Kjekt med så mange gravide :) jeg ga opp denne pp før den begynte, og har egetlig bare ventet på å få begynne på femar. Tror jeg er 7-8 dpo i dag, så tar en test på fredag :) tempen har tullet litt de siste dagene, så mulig eggløsning ikke var før mandag denne uken :O

Tr :(

Dere med IKM på lørdag og søndag, når tenker dere å begynne testingen? :happy: Det kløøøøør i testefingrene mine, har så lyst til å ta en imorgen, men har kun igjen 2 billigstrimmler (pluss en cb, en doc. morris og en annen lignende test da...:cool14) så prøver så godt jeg kan å holde meg :nailbiting:

Dere med IKM på lørdag og søndag, når tenker dere å begynne testingen? :happy: Det kløøøøør i testefingrene mine, har så lyst til å ta en imorgen, men har kun igjen 2 billigstrimmler (pluss en cb, en doc. morris og en annen lignende test da...:cool14) så prøver så godt jeg kan å holde meg :nailbiting:

Har IKM på lørdag, og tenker jeg venter til da med å ta test!:)

Ingen TR enda, ikke tester siden 10dpo, da fikk jeg svak strek som postet tidligere. 14dpo i dag.

Lørdag her!
Jeg klarer ikke å vente så lenge som til lørdag tror jeg :p
Men skal teste på lørdag også :-)

Back
Topp