Tommel opp for januarbaby! Ikke for TR, måtte hun få dårlig tid og raska på vekk igjen!Da kom den jæskla tanta hit ja!Så nå blir det ny pp, og da skal jeg prøve meg på temping også satser jeg på januar bebis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tommel opp for januarbaby! Ikke for TR, måtte hun få dårlig tid og raska på vekk igjen!Da kom den jæskla tanta hit ja!Så nå blir det ny pp, og da skal jeg prøve meg på temping også satser jeg på januar bebis.
Tommel opp for januarbaby! Ikke for TR, måtte hun få dårlig tid og raska på vekk igjen!
Spotting plutselig... Kan sjå ut som TR kom litt for tidlig her![]()
Det kløøøøør i testefingrene mine, har så lyst til å ta en imorgen, men har kun igjen 2 billigstrimmler (pluss en cb, en doc. morris og en annen lignende test da...
) så prøver så godt jeg kan å holde meg 
Dere med IKM på lørdag og søndag, når tenker dere å begynne testingen?Det kløøøøør i testefingrene mine, har så lyst til å ta en imorgen, men har kun igjen 2 billigstrimmler (pluss en cb, en doc. morris og en annen lignende test da...
![]()
Lørdag her!Dere med IKM på lørdag og søndag, når tenker dere å begynne testingen?Det kløøøøør i testefingrene mine, har så lyst til å ta en imorgen, men har kun igjen 2 billigstrimmler (pluss en cb, en doc. morris og en annen lignende test da...
![]()
Hva er status for dere som nå er passert IKM?![]()
Ja håper det... Det e ikkje rødt, så det e jo ein mulighet ;-)Nei neiKrysser fingrene for at det er uskyldig spotting!
Lykke til ! Januarbaby nextLiker ikke!Tror TR dukker opp her også innen et par dager.. Men da får vi kaste oss på en ny pp med godt mot! Lykke til neste pp!
![]()