Ser strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek
Haha så morsomt. Hvilken type blekemiddel? Hårbleking eller typ biotex? Eller klorin?I mangel av tester ble jeg desperat å leste om hjemmelaget graviditetstest! Fant ut at om man blandet urin med blekemiddel, å det dannet seg et lag med skum, så var man gravidhehe hva gjør man ikke når man er desperat??
Uansett, så ble det skum hos meg. Ikm i dag, ingen tegn til tanta.. Skal ta test i morgen!![]()
14 dpo i dag, og jeg bestemte meg for å ikke teste i dagTester i morgen hvis tanta ikke kommer i dag
![]()
Jeg og venter med å teste til i morgen![]()
Ser strek![]()
Jeg brukte klorinHaha så morsomt. Hvilken type blekemiddel? Hårbleking eller typ biotex? Eller klorin?
Da kom den jæskla tanta hit ja!Så nå blir det ny pp, og da skal jeg prøve meg på temping også satser jeg på januar bebis.

Ny pp på meg ogDa kom den jæskla tanta hit ja!Så nå blir det ny pp, og da skal jeg prøve meg på temping også satser jeg på januar bebis.
IKM i morgen, men fikk denne på ettermiddagsurin i går, så da er det vel ikke tvil lengreVis vedlegget 109451
Ny pp på meg ogMen jeg har desembergutt fra før av, og kan si at desemberbaby er helt fantastisk! Selv om det er noe herk å være høygravid i jula
![]()
Mener selvfølgelig JANUARbaby!!Ny pp på meg ogMen jeg har desembergutt fra før av, og kan si at desemberbaby er helt fantastisk! Selv om det er noe herk å være høygravid i jula
![]()
Tusen takkGratulerer så masse![]()
Mener selvfølgelig JANUARbaby!!![]()
GratulererIKM i morgen, men fikk denne på ettermiddagsurin i går, så da er det vel ikke tvil lengreVis vedlegget 109451
IKM i morgen, men fikk denne på ettermiddagsurin i går, så da er det vel ikke tvil lengreVis vedlegget 109451
Tusen takkGratulerer! Da kan jeg vel sette deg på gravid?![]()