♡ IKM uke 13 ♡

Står med ikm i dag, ingen tegn til tr ennå...CD31 i dag. Dog har jeg litt ustabil syklus, så tenker hun er her innen tirsdag. Ikke testet de siste 4 dagene, før d var den veldig negativ hvertfall:p

Da kom tr! En eller to dager etter ikm :/ går nå inn i pp 14, er så LEI. Nå venter en time hos gynekolog om ca to uker. Håper på å få noen svar på hvorfor det tar så lang tid

Krysser alt jeg kan for at resterende av gjengen her, får 2 flotte streker og ikke tr! Syns altfor mange av oss fikk tr :(

Tr på meg også idag... :/
Er usikker om jeg skal tolke de ultrasvake strekene som om det er kjemisk denne gangen også?

Da kom tr! En eller to dager etter ikm :/ går nå inn i pp 14, er så LEI. Nå venter en time hos gynekolog om ca to uker. Håper på å få noen svar på hvorfor det tar så lang tid

Huff. Føler med deg! Jeg er møkkalei selv!;/ Skal også til gyn i begynnelsen av mai. Får håpe det kan gi svar på hvorfor det tar sånn tid for oss begge, og at de kan hjelpe på noen måte! <3

IKM idag, ingen tegn til TR og blendahvit test :bored: håper hun kommer imorgen, er dritt lei hele greia. Merker jeg begynner å miste håpet helt. Dessuten er jeg kjempe redd for en ny exu. Har fått innvilget ivf. men sambo var ikke helt klar for det, så vi (les: han) ble enige med legen om å prøve naturlig en 3-4 mnd til først. Er helt knust over å ha mistet så mange ganger på så kort tid, og redselen for å måtte gå igjennom en ny abort gjør meg fysisk kvalm. Dette er min aller siste sjanse til å bli gravid uten hjelp, så stresser skikkelig :( En del av meg har bare lyst til å legge hele babyprosjektet på hylla og godta at det aldri blir noen baby, men jeg klarer ikke. Etter den siste exu'en i februar har tanken om å bli gravid igjen bare overtatt hverdagen min fullstendig. Sukk..beklager utblåsningen, men dette sliter meg helt ut :(

ikm i dag , ingen TR enda. har ikke testet og har heller ingen tester, og det er jo stengt :( så får vente på å teste til i mårra :)

Der kom TR ...da blir det forhåpentligvis en 2016 baby istedet :)

Da var siste dagen i uken vår kommet. Ble dessverre ikke så mange positive tester som vi hadde håpet på denne uken. Men hvordan er det med dere som har passert IKM og ikke har oppdatert her inne? :)

Gratulerer så mye til dere med positive tester, og masse lykke til til oss andre som det ikke klaffet for denne pp'en! La det bli mange bebiser i januar 2016!<3

Back
Topp