Lillebompi
Glad i forumet
Blenda ettermiddagstest.
God jul, jenter
God jul, jenter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Enda tidlig daBlenda ettermiddagstest.
God jul, jenter![]()
Blenda ettermiddagstest.
God jul, jenter![]()

Enda tidlig daSkal du teste hver dag nå? Gleder meg så mye til å teste jeg også!

Ja, da må du spare litt på testeneHadde kun 5 (3 nå) med babyplan vanlige strimler. Neste test blir nok ikke før torsdagNår begynner du å teste?
![]()
Kan skimte noe på den i midten! Krysser fingrene for at det er noeTok to tester i ettermiddag før vi dro i selskap. Øverste g-test stav (ettermiddag), midterste vanlig strimmel (ettermiddag) og nederste vanlig strimmel fra i dag morges. Strimmel fra i ettermiddag var enda sterkere når jeg sjekket nå i kveld. Lov å håpe?

Småkvalm og stikking i lysken (mest på høyre side)...sikkert for noe helt annet men![]()

HåååperKan jo være fordi at det er noe på gang![]()

8DPO her men aner ikke når jeg skal teste. Har en tidligtest fra Babyplan, men vet ikke hvor tidlig den kan tas?
Hvis du har kun én, så kanskje vente til 10 eller 11 dpo?![]()
Tok to tester i ettermiddag før vi dro i selskap. Øverste g-test stav (ettermiddag), midterste vanlig strimmel (ettermiddag) og nederste vanlig strimmel fra i dag morges. Strimmel fra i ettermiddag var enda sterkere når jeg sjekket nå i kveld. Lov å håpe?