♡ IKM UKE 1 ♡

God jul alle sammen ♥️
Jeg er 7dpo og i dag har jeg kjent litt stikkinger i underlivet og det strekker/stikker i magen når jeg strekker meg. Har blitt et par glass rødvin i kveld, håper det blir de siste på noen måneder!:rolleyes:

Blenda ettermiddagstest.

God jul, jenter:Heartred

God jul!
Jeg skal teste om en uke (nyttårsaften), og føler jeg begynner å få symptomer som kan minne om siste graviditet (mulig ønsketenkning). Tykk utflod, sulten/småkvalm, antydning til ømme nipler.

Spennende tider! Håper å gå inn i det nye året med en spire i magen :smiley-angelic001

Tok to tester i ettermiddag før vi dro i selskap. Øverste g-test stav (ettermiddag), midterste vanlig strimmel (ettermiddag) og nederste vanlig strimmel fra i dag morges. Strimmel fra i ettermiddag var enda sterkere når jeg sjekket nå i kveld. Lov å håpe?

Vedlegg

• 099CA6DD-7C9D-4D18-9324-2ADAF18F6346.jpeg
    099CA6DD-7C9D-4D18-9324-2ADAF18F6346.jpeg
    27,6 KB · Visninger: 145
  • DB9FE803-20E1-4D41-A281-188F1D4273CD.jpeg
    DB9FE803-20E1-4D41-A281-188F1D4273CD.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 139
6dpo! Har 30 tidligtester fra babyplan, så har lyst til å begynne i dag bare for spenningen sin skyld og det føles lenge til 9/10 dpo :hilarious:

7DPO :wideyed: DPO-dagene går fort i jula!

Dagene går fort denne pp, tror ikke det skal være noe problem å vente til nærmere IKM med testing denne pp. Tenker nyttårsaften blir første test, hvis jeg klarer å holde meg :p

Hadde kun 5 (3 nå) med babyplan vanlige strimler. Neste test blir nok ikke før torsdag :) Når begynner du å teste? :D
Ja, da må du spare litt på testene :D jeg har to vanlige strimler og en tidlig fra babyplan, og en CB pluss. Første test blir nok på fredag tror jeg, litt avhengig av hvordan tempen ser ut:rolleyes:

Tok to tester i ettermiddag før vi dro i selskap. Øverste g-test stav (ettermiddag), midterste vanlig strimmel (ettermiddag) og nederste vanlig strimmel fra i dag morges. Strimmel fra i ettermiddag var enda sterkere når jeg sjekket nå i kveld. Lov å håpe?
Kan skimte noe på den i midten! Krysser fingrene for at det er noe ♥️

9 dpo i dag, litt spotting i formiddag (rødbrunslimete:P) :rolleyes: kan godt være at spottingen før tr har begynt.. har lutealfase på 12 dager. Men håper jo..:smiley-angelic001

8DPO her men aner ikke når jeg skal teste. Har en tidligtest fra Babyplan, men vet ikke hvor tidlig den kan tas?

Har du testa i dag? :)

Fortsatt tykk hvit utflod i dag, det har vært et tegn de andre gangene jeg har vært gravid. Dette er sååå spennende, samtidig som jeg prøver å ikke få alt for høye forhåpninger :oops:

Det eneste positive om jeg ikke er gravid nå er at jeg kan drikke alkohol på julebordet vi skal ha i januar. Vil selvfølgelig helst være gravid, men viktig å ikke grave seg ned om ikke :wacky:

Back
Topp