♡ IKM UKE 1 ♡

8 eller 9 dpo:facepalm: testetøsa er igang:p
Jeg ser noe :)
Prøver å holde meg så lenge som mulig, men hadde tenkt å svi av en i morgen kanskje :angelic: bare vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort det rent praktisk - glemte testkoppen så må finne noe alternativt da.
Spennende!! :woot: Har du engangsplastkopp/glass da? Lett å få kjøpt på matbutikken om du ikke har :joyful:

Spennende!! :woot: Har du engangsplastkopp/glass da? Lett å få kjøpt på matbutikken om du ikke har :joyful:[/QUOTE]
Tror ikke det er noe sånt her, er hos svigers så det er litt begrenset. Får lete litt, kan liksom ikke spørre akkurat:hilarious: eventuelt svinge innom en bensinstasjon og røske med meg et papp-krus haha!

Testet på formiddagen. Hvis jeg legger skiiikkelig godviljen til, så kunne jeg skimte hvor streken skal være i allefall:rolleyes: Enn du??
Spennende!! Legg ut bilde da :D:D
Ble ikke noe testing her siden jeg ikke hadde noe kopp. Fikk tak i en plastkopp på bensinstasjonen i dag da, så nå er jeg klar til i morgen :smiley-angelic001

Spotting her nå så regner med TR kommer ila de neste dagene - så her er trøttheten pga stress ihvertfall..håper på spire hos deg!:)

Kjedelig :Heartred Jeg venter ikke mens før om en uke, håper selvfølgelig den ikke kommer! Blir spennende å se.

Fikk denne i dag:Heartred

Vedlegg

• 6E7969D6-2B06-461C-9D4D-F996631324C8.jpeg
    6E7969D6-2B06-461C-9D4D-F996631324C8.jpeg
    13,4 KB · Visninger: 111
.
Spennende!! Legg ut bilde da :D:D
Ble ikke noe testing her siden jeg ikke hadde noe kopp. Fikk tak i en plastkopp på bensinstasjonen i dag da, så nå er jeg klar til i morgen :smiley-angelic001

Vises ikke på bildet:angelic: :hilarious: Spennende! Må få høre :)
Dersom tr ikke kommer før, så blir neste test på lørdag morgen :) 12 dpo

Last edited:
10-11 DPO og tempen har begynt å dale så her kommer nok TR ganske så snart :meh:

Vedlegg

• 4F72C6FC-87CA-4B42-8464-0EE4BF2EA6C0.jpeg
    4F72C6FC-87CA-4B42-8464-0EE4BF2EA6C0.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 80
Kjedelig :Heartred Jeg venter ikke mens før om en uke, håper selvfølgelig den ikke kommer! Blir spennende å se.
Har enda ikke fått stabil syklus etter pilleslutt i august, ifølge appene er ikm på mandag, men tror TR kommer tidligere - sist spottet jeg i tre dager før hun kom, tror jeg får henne ila dagen nå så da er jeg egentlig i feil IKM gruppe:rolleyes:
Men følger med her inne forde og krysser fingrene for mange positive tester!❤

Når skal du teste?:)

Skikkelig murringer i går og i dag (8dpo i dag). Første mens i desember på 18 mnd, og spiral i 7 år før det, så er ikke kjent med egen kropp i det hele tatt. Enten er det noe som skjer, eller så er TR rett rundt hjørnet. Sikkert det siste. Vi skulle egentlig vente til etter bryllupet i sommer før vi skulle prøve på en til, men siden jeg fikk mensen tilbake etter fødsel nå, ville vi prøve en gang. Selvom jeg hadde blitt høygravid i bryllupet, hehe.
Men da har jeg hvertfall noen mnd på til å bli kjent med egen syklus, og skal tempe og føre ned symptomer osv i FF frem til vi tar opp igjen prøvingen. Prøver sikkert å psyke meg litt ned allerede nå, sånn at jeg ikke blir lei meg når TR kommer. *lufte litt tanker* :hilarious::angel7

Back
Topp