Kan kaaanskje skimte noe på denne! Blir spennende å se på neste test!8 eller 9 dpotestetøsa er igang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan kaaanskje skimte noe på denne! Blir spennende å se på neste test!8 eller 9 dpotestetøsa er igang
![]()
Testet du i dag?Hadde kun 5 (3 nå) med babyplan vanlige strimler. Neste test blir nok ikke før torsdagNår begynner du å teste?
![]()
Jeg ser noe8 eller 9 dpotestetøsa er igang
![]()
Spennende!!Prøver å holde meg så lenge som mulig, men hadde tenkt å svi av en i morgen kanskjebare vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort det rent praktisk - glemte testkoppen så må finne noe alternativt da.
Har du engangsplastkopp/glass da? Lett å få kjøpt på matbutikken om du ikke har 
Har du engangsplastkopp/glass da? Lett å få kjøpt på matbutikken om du ikke har
[/QUOTE]
eventuelt svinge innom en bensinstasjon og røske med meg et papp-krus haha!Svarte over herJeg ser noe
Spennende!!Har du engangsplastkopp/glass da? Lett å få kjøpt på matbutikken om du ikke har
![]()
Testet du i dag?![]()
Spennende!! Legg ut bilde daTestet på formiddagen. Hvis jeg legger skiiikkelig godviljen til, så kunne jeg skimte hvor streken skal være i allefallEnn du??

Er så sykt trøtt! Håper det er på grunn av spire, men er nok heller pga alt som ble gjort før julaften![]()

Samme her! Duppa på sofaen i hele dag. Men er vel helst pga alt stress før jul![]()
sovnet på sofaen 5 ganger 

Spotting her nå så regner med TR kommer ila de neste dagene - så her er trøttheten pga stress ihvertfall..håper på spire hos deg!Samme her! Duppa på sofaen i hele dag. Men er vel helst pga alt stress før jul![]()
Spotting her nå så regner med TR kommer ila de neste dagene - så her er trøttheten pga stress ihvertfall..håper på spire hos deg!![]()
Jeg venter ikke mens før om en uke, håper selvfølgelig den ikke kommer! Blir spennende å se.Spennende!! Legg ut bilde da
Ble ikke noe testing her siden jeg ikke hadde noe kopp. Fikk tak i en plastkopp på bensinstasjonen i dag da, så nå er jeg klar til i morgen![]()
Spennende! Må få høre Fikk denne i dag![]()
BabystrekFikk denne i dag![]()

Har enda ikke fått stabil syklus etter pilleslutt i august, ifølge appene er ikm på mandag, men tror TR kommer tidligere - sist spottet jeg i tre dager før hun kom, tror jeg får henne ila dagen nå så da er jeg egentlig i feil IKM gruppeKjedeligJeg venter ikke mens før om en uke, håper selvfølgelig den ikke kommer! Blir spennende å se.