iiiihTidligtest? Hvilken dpo? Og skal jeg sette deg på gravid nå?
![]()
kan settes på gravid ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
iiiihTidligtest? Hvilken dpo? Og skal jeg sette deg på gravid nå?
![]()
Har enda ikke fått stabil syklus etter pilleslutt i august, ifølge appene er ikm på mandag, men tror TR kommer tidligere - sist spottet jeg i tre dager før hun kom, tror jeg får henne ila dagen nå så da er jeg egentlig i feil IKM gruppe
Men følger med her inne forde og krysser fingrene for mange positive tester!❤
Når skal du teste?![]()

Åh det ser ut som en babystrek ja! Er det tidlig test?Fikk denne i dag![]()
Håper det er noe der!Lyserødt på papiret i dag, 12dpo. Det gir meg et lite håp da jeg har hatt festeblødning med de to første. Skal ta ny test i morra.
Håper det er noe der!Hvor mange dpo hadde du festeblødning med de to første da? Testet du i dag?
Jeg ser streken!!Er det en liten strek jeg skimter der?!10DPO i dag

Åh det ser ut som en babystrek ja! Er det tidlig test?![]()
Er det en liten strek jeg skimter der?!10DPO i dag
Er det en liten strek jeg skimter der?!10DPO i dag
!!

Noen som ser?Bare føler på meg at det blir mange gravide her![]()
Blir spennende å se på nyttårsaften!Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?
Juhu!! 
Håper den sitterSTREK!!Juhu!!
![]()
tenkt å overraske mannen med en digital på nyttårsaften. Men vi skal ut å spise i dag med overnatting på hotell (første natt vekke fra mini). Men kan jo ikke ta et glass vin nå 
Er det mulig? Jeg som akkurat hadde «godtatt» at TR kom snart..gikk en tur nettopp og fikk litt lignende bekkensmerter. Gikk inn og tok en test. Kan nesten skimte en svaaak strek?? Skjelver...Noen som ser?

Absolutt! Ser streken veldig godt! GratulererEr det en liten strek jeg skimter der?!10DPO i dag