♡ IKM UKE 1 ♡

Hvem her skal teste i morgen på julaften da? :greet008 Jeg skal, selvom jeg forventer blenda. Da er jeg 8/9 dpo! Her er det mannen som pusher for å teste, jeg kunne ha venta litt til. :smug:

Bare 4 dpo her i morgen... Selv den testøsa her skjønner at det er nytteløst :hilarious: Men lykke til til deg!

Hvem her skal teste i morgen på julaften da? :greet008 Jeg skal, selvom jeg forventer blenda. Da er jeg 8/9 dpo! Her er det mannen som pusher for å teste, jeg kunne ha venta litt til. :smug:

Spørges at jeg svir av en strimmel likevel på morgenkvisten da :facepalm: :wacky: Skjønner ikke hva som går av meg, men blir litt kokoloco etter så langvarig prøving :shifty: :p Update here in the morning, deal?? :playful:

Flere som gråt av snøfall i dag?:rolleyes:

Jeg hadde et skikkelig stikk i rompa, skvatt til veldig! Usikker på om det er et tegno_O kan jo alltids håpe:shy:

Hei,
Det er dessverre slik at det ikke slippes et egg hver syklus selv om lh stiger. Så mange sykluser har vi eggløsning uten eggslipp. Det kan så klart være tilfellet her, eller så kan det hende at du har hatt kort lh topp og ikke fanget toppet på test. Vanskelig å vite, men anbefaler deg temping da kan du være ganske sikker ut fra basaltempen din som øker etter eggløsning :)
Takk for svar! Jeg sitter her med en positiv graviditetstest på juleaften, så eggløsningen må jeg ha hatt! Verdens beste julegave dette her ❤️

Last edited:
Spørges at jeg svir av en strimmel likevel på morgenkvisten da :facepalm: :wacky: Skjønner ikke hva som går av meg, men blir litt kokoloco etter så langvarig prøving :shifty: :p Update here in the morning, deal?? :playful:

Dagens tester 8/9 dpo. Hvordan går det hos deg, fått testet?

Vedlegg

• 2189F8BA-467B-4CEE-A484-DAA2D76DF647.jpeg
    2189F8BA-467B-4CEE-A484-DAA2D76DF647.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 106
  • 088A03AF-E84C-43E2-9639-4D4FFA01E83C.jpeg
    088A03AF-E84C-43E2-9639-4D4FFA01E83C.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 110
Jeg som ikke skulle teste i dag gikk likevel på en testesmell:bag:. Som forventet blenda test, kun 6 dpo! Neste test blir om 2 dager tenker jeg. God jul til alle, og masse lykke til!

Vedlegg

• 907DAFA6-DEA3-4751-8556-7ED941C2ACF5.jpeg
    907DAFA6-DEA3-4751-8556-7ED941C2ACF5.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 106
  • B44D42C5-87EB-4244-9A74-45D8E3680065.jpeg
    B44D42C5-87EB-4244-9A74-45D8E3680065.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 106
Dagens tester 8/9 dpo. Hvordan går det hos deg, fått testet?

Syns nesten jeg ser noe på det ene bildet ditt o_O:) Ingen tegn til strek her:shy: Er det tidligtest du har der?

*pittelitt spor av blod da jeg tørka meg etter sex i stad :smiley-angelic001*

Vedlegg

• 20191224_095430.jpg
    20191224_095430.jpg
    27,3 KB · Visninger: 94
Syns nesten jeg ser noe på det ene bildet ditt o_O:) Ingen tegn til strek her:shy: Er det tidligtest du har der?

Bare vanlig test, tenkte å teste en gang til i ettermiddag. Noen mener jo det kan være bra å teste på ettermiddagen.

Det kan jo være festeblødning?? Jeg hadde det forrige svangerskap :)

Jeg også hadde spor av blod etter sex her forrige dagen da jeg var ca 5 dpo :joyful: så håper også det er noe ❤️

Blenda test i dag gitt! :facepalm: Men er bare mellom 6 og 7 dpo så jeg stresser ikke så veldig! :shy: Fikk ikke positiv test før 11 12 dpo forrige måned :hilarious: så enda en spennende uke i møte! Jeg skal kose meg med rødvin i kveld :p

5DPO. Av og på med ubehag nede på venstre side. Redd jeg er gravid og at det ender i kjemisk. Får litt «flashback» fra forrige gang jeg var gravid som endte i kjemisk. Da begynte det 4DPO med ubehag, murringer og stikninger.
Har ikke kjent noe i dag. Håååper det var festesmerter(?) :rolleyes:

Back
Topp