♡ IKM UKE 1 ♡

Våknet til en kvise på haka 4dpo, er vel kanskje et tegn på TR. :( litt vel tidlig men. Lutealfasen sist var på 13 dager...

5DPO. Av og på med ubehag nede på venstre side. Redd jeg er gravid og at det ender i kjemisk. Får litt «flashback» fra forrige gang jeg var gravid som endte i kjemisk. Da begynte det 4DPO med ubehag, murringer og stikninger.

Røk på en testesmell med den eneste tidligtesten jeg hadde i hus :facepalm: Hvit som snøen:hungry: Sefff.. ;) Nå har jeg bare vanlige babyplan-strimler, så da er det nok ingen vits i å teste i morgentidlig :) Tidligst torsdag, kanskje? Tviler på klaff nok en gang :sorry: :( Nada murringer og lett ømme pupper.

Røk på en testesmell med den eneste tidligtesten jeg hadde i hus :facepalm: Hvit som snøen:hungry: Sefff.. ;) Nå har jeg bare vanlige babyplan-strimler, så da er det nok ingen vits i å teste i morgentidlig :) Tidligst torsdag, kanskje? Tviler på klaff nok en gang :sorry: :( Nada murringer og lett ømme pupper.

Jeg røk og på en testesmell: Blenda . Var da 5-6 dpo. Tenkte å teste på nytt på julaften :).

Ca 5 dpo i dag, og er svimmel. Sånn ør/svimmel i hodet, tenker selvfølgelig med en gang om det kan være et tegn :wacky: Blir litt tullerusk i dpo-land, den neste uka blir spennende! Har et håp, selvom jeg ikke har trua, hvis det gir mening :rolleyes:

Hehe, nesten så jeg gjorde det i dag 4dpo! Haha. Hvor mange dpo er du på torsdag? Jeg tenker å prøve å holde meg til 9dpo, da fikk jeg en veeeeldig svak strek sist <3

Haha! Røk på en smell på morningen i dag:facepalm: 6 spo! Jeg er faen ikke sann! :p Gått helt i huet på meg:wtf: jeje! Moro uansett å gir litt spenning i hverdagen:taunt014

Vedlegg

• 8C3229E5-857F-470B-B943-CB54D534A831.jpeg
    8C3229E5-857F-470B-B943-CB54D534A831.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 99
  • BB9DB6CB-A05C-4B93-9C0B-D900CB075E0C.jpeg
    BB9DB6CB-A05C-4B93-9C0B-D900CB075E0C.jpeg
    32 KB · Visninger: 101
Haha! Røk på en smell på morningen i dag:facepalm: 6 spo! Jeg er faen ikke sann! :p Gått helt i huet på meg:wtf: jeje! Moro uansett å gir litt spenning i hverdagen:taunt014

Jeg er skikkelig dårlig på å se streker, men synes faktisk jeg ser noe på nederste bilde :smiley-bounce012

Jeg er skikkelig dårlig på å se streker, men synes faktisk jeg ser noe på nederste bilde :smiley-bounce012
:hilarious: Ja det nederste bildet er redigert :) ser noe jeg også men jeg tviler på at det ikke er noe annet en en skygge :shifty: for jeg testet positivt 12 dpo sist med tidligtest! Og da var det en svak svak strek :joyful: men vi kan jo håper det utvikler seg til noe etterhvert :) nå er det siste innspurt før jul, og må kjøre rundt å levere julegaver :) kanskje det blir en test i morgen også :p

Våknet til en kvise på haka 4dpo, er vel kanskje et tegn på TR. :( litt vel tidlig men. Lutealfasen sist var på 13 dager...
Jeg fikk mange kviser sist når jeg var gravid! Steder jeg ikke får kviser! Det var det første tegnet :) så kan være det også :)

Morsomt at noen så smått har begynt med testing allerede:p Blir spennende dager framover!! Våknet opp med ømme pupper i dag, vondt å ha på bh:nailbiting: Har som regel ømme pupper fra EL til ikm, så ikke noe sikkert symptom her.. men føler kaanskje de er litt ømmere nå enn til vanlig:hilarious:

Morsomt at noen så smått har begynt med testing allerede:p Blir spennende dager framover!! Våknet opp med ømme pupper i dag, vondt å ha på bh:nailbiting: Har som regel ømme pupper fra EL til ikm, så ikke noe sikkert symptom her.. men føler kaanskje de er litt ømmere nå enn til vanlig:hilarious:
Man kjenner gjerne etter alt som er av symptomer når man prøver :banghead: :hilarious: Jeg hadde en liten blødning i går som var bare et par tørk! Også borte igjen:woot: i dag kjenner jeg litt mensen murringer, men ikke så mye at jeg irriteres av det liksom. Men er sikkert bare ønsketenkning :shy: blir spennende uke nå ja:D

Såå spennende at noen allerede er i gang med testing! Jeg er 6dpo i dag og venter nok til fredag med testing, temper også :) har ingen symptomer foreløpig (!) Veldig uvanlig egentlig, men det kan jo være et tegn det også :angelic:

Man kjenner gjerne etter alt som er av symptomer når man prøver :banghead: :hilarious: Jeg hadde en liten blødning i går som var bare et par tørk! Også borte igjen:woot: i dag kjenner jeg litt mensen murringer, men ikke så mye at jeg irriteres av det liksom. Men er sikkert bare ønsketenkning :shy: blir spennende uke nå ja:D
Haha, ja helt enig! Kjenner ekstra etter på alt som kan være symptomer:woot: Har i tillegg til ømme pupper også hatt litt stikkinger som kommer og går over symfysen. Er gjerne litt tidlig, men husker jeg fikk tidlige symptomer ved forrige graviditet. Lov å håpe:angelic:

Ved et dobesøk tidligere i dag fikk jeg en gul geléklump på papiret, på størrelse med en ert. Spent på om det har noen betydning :oops::rolleyes:

Hvem her skal teste i morgen på julaften da? :greet008 Jeg skal, selvom jeg forventer blenda. Da er jeg 8/9 dpo! Her er det mannen som pusher for å teste, jeg kunne ha venta litt til. :smug:

Hei,

Jeg lurer på om jeg kan ha hatt eggløsning selvom jeg ikke hadde sterk lh topp på testene?
Hadde en økning i testene hvor jeg hadde sterkest test syklusdag 14 på kvelden (se bildet) jeg testet den morgenen og og da var den svakere. Jeg dobbeltsjekket den kvelden jeg fikk sterkest strek med cleareblue dobbelt hormonindikator og fikk da lav fertilitet, dvs ingen lh topp og ingen østrogenøkning. Fortsatte å teste med cleareblue et par dager etterpå. Men fortsatt lav fertilitet (ingen østrogen eller lh) dvs at jeg har hatt eggløsning tolket det jeg som. Men testen jeg antok var positiv fra 14 var ikke positiv nok til å få utslag på digital. Kan jeg anta at jeg har hatt eggløsning eller ser det ut som jeg ikke har hatt eggløsning denne måneden?
Hei,
Det er dessverre slik at det ikke slippes et egg hver syklus selv om lh stiger. Så mange sykluser har vi eggløsning uten eggslipp. Det kan så klart være tilfellet her, eller så kan det hende at du har hatt kort lh topp og ikke fanget toppet på test. Vanskelig å vite, men anbefaler deg temping da kan du være ganske sikker ut fra basaltempen din som øker etter eggløsning :)

Hvem her skal teste i morgen på julaften da? :greet008 Jeg skal, selvom jeg forventer blenda. Da er jeg 8/9 dpo! Her er det mannen som pusher for å teste, jeg kunne ha venta litt til. :smug:
Masse lykke til!:woot: Har lyst, men er kun 6 dpo i morgen, så tenker det ikke er vits og at testen uansett vil bli blenda. Prøver å vente til tidligst fredag:p

Back
Topp