♡ IKM UKE 1 ♡

Jeg har fått stikk helt nederst i magen og ned i «dåsa» :hilarious: tenker at det kanskje skjer noe, men er vel for tidlig 3 dpo? :confused005

Akkurat det jeg tenker også, at det er for tidlig og at jeg innbiller meg mye rart :hilarious: men det må være lov å håpe, ellers hadde spenningen vært borte.

3 dpo.. hvor er dere i løypa? Utålmodige eller går det bra? :)

Merker jeg er utålmodig, selvom dagene går veldig fort. Hvilken dpo skal dere ta første test?

6/7 dpo nå, tenkte å ta en test på selveste julaften!! Men er forberedt på blenda test da... Har egentlig ikke hatt troa denne PPen, har vært mye stress og kroppen har vært veldig sliten.

6/7 dpo nå, tenkte å ta en test på selveste julaften!! Men er forberedt på blenda test da... Har egentlig ikke hatt troa denne PPen, har vært mye stress og kroppen har vært veldig sliten.
Greit å ta det da..er den blenda, kan man fortsatt ha håp, siden det er altfor tidlig. Men er det antydning til strek blir det en veldig fin feiring <3 Jeg tror heller ikke..men bedre å tenke den veien enn å føle at man er gravid for så å bli veldig skuffa!

Er så spent på de nærmeste dagene!♡ ikke er det bare jul, men også testedager i vente på oss alle :smiley-angelic001
Jeg må teste med en tidligtest på julaften! 7dpo! :shy: Klarer ikke vente! Åååååå!!! Bare 5 i dag! Å det er jo alt for tidlig! Kjenner heller ingen ting bortsett fra at jeg føler meg støl i puppene :facepalm: men det har jeg gjort en stund :p

Jeg må teste med en tidligtest på julaften! 7dpo! :shy: Klarer ikke vente! Åååååå!!! Bare 5 i dag! Å det er jo alt for tidlig! Kjenner heller ingen ting bortsett fra at jeg føler meg støl i puppene :facepalm: men det har jeg gjort en stund :p

:rolleyes::rolleyes: Skulle ikke tro at det var mulig, men dpo-tiden føles enda lengre ut etter en kjemisk/SA/MA.. Blir tidligtest her også på julaften:) Da er jeg også kun 8 dpo:p tenkte egentlig å vente med første test til torsdagen, men...:shy:;) Ømme pupper er bare villedende, synes jeg. Har det hver syklus anyways:banghead: :p

3 dpo.. hvor er dere i løypa? Utålmodige eller går det bra? :)

Merker jeg er utålmodig, selvom dagene går veldig fort. Hvilken dpo skal dere ta første test?
4 dpo her. Kjenner jeg er utålmodig.. Vil helst begynne å teste nå, men lite vits i det. Kjenner også litt på dårlig samvittighet med å drikke alkohol nå rundt juletider, for «tenk hvis». Men har tenkt det kan bli mange edrue måneder hvis prøveperioden drar ut. Burde helst vente en uke til med testing, men spørs om jeg klarer det, så kanskje første test ryker 8/9 dpo?:p

4 dpo her. Kjenner jeg er utålmodig.. Vil helst begynne å teste nå, men lite vits i det. Kjenner også litt på dårlig samvittighet med å drikke alkohol nå rundt juletider, for «tenk hvis». Men har tenkt det kan bli mange edrue måneder hvis prøveperioden drar ut. Burde helst vente en uke til med testing, men spørs om jeg klarer det, så kanskje første test ryker 8/9 dpo?:p
Hehe, jeg har å lyst å teste nå. Tenk om jeg hadde EL før..og jeg egentlig er kommet lenger :hilarious: nei får vel bare smøre oss med tålmodighet, hehe. Syns 8/9 dpo høres bra ut!

Rosa aktig på papiret etter sex, 5dpo? Wææææ! Blir litt nervøs for at mensen kommer tidlig pga sa jeg hadde for snart 3 uker siden! Søren klype:(:banghead: noen som har opplevd det???

Rosa aktig på papiret etter sex, 5dpo? Wææææ! Blir litt nervøs for at mensen kommer tidlig pga sa jeg hadde for snart 3 uker siden! Søren klype:(:banghead: noen som har opplevd det???
Ikke opplevd det selv, men hadde ikke stresset over litt rosa på papiret så tidlig i dpo-land. Kan jo være positivt! festeblødning kanskje?:woot:

Ikke opplevd det selv, men hadde ikke stresset over litt rosa på papiret så tidlig i dpo-land. Kan jo være positivt! festeblødning kanskje?:woot:
Har liksom aldri opplevd det i dpo land før, så blir bare litt stressa! Pleier heller ikke spotte så vi får bare vente å se om det utarter seg til noe annet.

5 dpo her og.jeg syns dagene går sakte. Hatt litt murring i går og i dag, bruker ikke få det før litt senere Hvis det er TR. Men har kun lagt inn aksjer 3 dager før og 1 dag før el, så usikker på om det blir klaff denne mnd

Hvilke tester er de dere et mest fornøyd med? Hvem slår ut tidligst? :p
Jeg har kjøpt inn en haug med babyplan tidligtest strimler. Ikke erfaring med å få strek på strimmeltestene ennå dessverre. Men i forrige graviditet brukte jeg vanlige babyplan tester og var veldig fornøyd med de:)

Hei,

Jeg lurer på om jeg kan ha hatt eggløsning selvom jeg ikke hadde sterk lh topp på testene?
Hadde en økning i testene hvor jeg hadde sterkest test syklusdag 14 på kvelden (se bildet) jeg testet den morgenen og og da var den svakere. Jeg dobbeltsjekket den kvelden jeg fikk sterkest strek med cleareblue dobbelt hormonindikator og fikk da lav fertilitet, dvs ingen lh topp og ingen østrogenøkning. Fortsatte å teste med cleareblue et par dager etterpå. Men fortsatt lav fertilitet (ingen østrogen eller lh) dvs at jeg har hatt eggløsning tolket det jeg som. Men testen jeg antok var positiv fra 14 var ikke positiv nok til å få utslag på digital. Kan jeg anta at jeg har hatt eggløsning eller ser det ut som jeg ikke har hatt eggløsning denne måneden?

Vedlegg

• 136A69F3-5321-4A86-8F67-052DE37251A9.jpeg
    136A69F3-5321-4A86-8F67-052DE37251A9.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 76
Jeg har ingen håp denne runden: er på dag 5 med passelig dårlig mage etter superdiskusjonen på jobb med avdelingsleder og selve sjefen for hele bedrifta på Tirsdag forrige uke - har krangla såååå sinnsykt med samboern (jaja god jul liksom) og bare hatt stress, adrenalin, stress, adrenalin, kroppen har vondt i alle ledd og muskler. Alt har egentlig vært helt jævlig helt siden eggløsningsdag. Hvis ei spire legger rot da bør det være en kamp-spire som overlever alt, for jeg kan ikke tro at mitt indre miljø er særlig gjestmildt :p

Jeg tester ikke før IKM, altså ca 3 Januar. Skal i følge eggløsningen være på 5DPO i dag.

Back
Topp