Våknet til en kvise på haka 4dpo, er vel kanskje et tegn på TR.
litt vel tidlig men. Lutealfasen sist var på 13 dager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvit som snøen
Sefff..
Røk på en testesmell med den eneste tidligtesten jeg hadde i husHvit som snøen
Sefff..
Nå har jeg bare vanlige babyplan-strimler, så da er det nok ingen vits i å teste i morgentidlig
Tidligst torsdag, kanskje? Tviler på klaff nok en gang
![]()
Nada murringer og lett ømme pupper.
Blir litt tullerusk i dpo-land, den neste uka blir spennende! Har et håp, selvom jeg ikke har trua, hvis det gir mening Hehe, nesten så jeg gjorde det i dag 4dpo! Haha. Hvor mange dpo er du på torsdag? Jeg tenker å prøve å holde meg til 9dpo, da fikk jeg en veeeeldig svak strek sist <3Røk på en testesmell med den eneste tidligtesten jeg hadde i husHvit som snøen
Sefff..
Nå har jeg bare vanlige babyplan-strimler, så da er det nok ingen vits i å teste i morgentidlig
Tidligst torsdag, kanskje? Tviler på klaff nok en gang
![]()
Nada murringer og lett ømme pupper.
Haha! Røk på en smell på morningen i dag6 spo! Jeg er faen ikke sann!
Gått helt i huet på meg
jeje! Moro uansett å gir litt spenning i hverdagen
![]()

Jeg er skikkelig dårlig på å se streker, men synes faktisk jeg ser noe på nederste bilde![]()
Ja det nederste bildet er redigert
for jeg testet positivt 12 dpo sist med tidligtest! Og da var det en svak svak strek
men vi kan jo håper det utvikler seg til noe etterhvert Jeg fikk mange kviser sist når jeg var gravid! Steder jeg ikke får kviser! Det var det første tegnetVåknet til en kvise på haka 4dpo, er vel kanskje et tegn på TR.litt vel tidlig men. Lutealfasen sist var på 13 dager...
Har som regel ømme pupper fra EL til ikm, så ikke noe sikkert symptom her.. men føler kaanskje de er litt ømmere nå enn til vanlig
Man kjenner gjerne etter alt som er av symptomer når man prøverMorsomt at noen så smått har begynt med testing alleredeBlir spennende dager framover!! Våknet opp med ømme pupper i dag, vondt å ha på bh
Har som regel ømme pupper fra EL til ikm, så ikke noe sikkert symptom her.. men føler kaanskje de er litt ømmere nå enn til vanlig
![]()
Jeg hadde en liten blødning i går som var bare et par tørk! Også borte igjen
i dag kjenner jeg litt mensen murringer, men ikke så mye at jeg irriteres av det liksom. Men er sikkert bare ønsketenkning
blir spennende uke nå jaHehe, nesten så jeg gjorde det i dag 4dpo! Haha. Hvor mange dpo er du på torsdag? Jeg tenker å prøve å holde meg til 9dpo, da fikk jeg en veeeeldig svak strek sist <3
:') På torsdag er jeg 10 dpo Haha, ja helt enig! Kjenner ekstra etter på alt som kan være symptomerMan kjenner gjerne etter alt som er av symptomer når man prøver![]()
Jeg hadde en liten blødning i går som var bare et par tørk! Også borte igjen
i dag kjenner jeg litt mensen murringer, men ikke så mye at jeg irriteres av det liksom. Men er sikkert bare ønsketenkning
blir spennende uke nå ja
![]()
Har i tillegg til ømme pupper også hatt litt stikkinger som kommer og går over symfysen. Er gjerne litt tidlig, men husker jeg fikk tidlige symptomer ved forrige graviditet. Lov å håpe
Ved et dobesøk tidligere i dag fikk jeg en gul geléklump på papiret, på størrelse med en ert. Spent på om det har noen betydning![]()

Hei,Hei,
Jeg lurer på om jeg kan ha hatt eggløsning selvom jeg ikke hadde sterk lh topp på testene?
Hadde en økning i testene hvor jeg hadde sterkest test syklusdag 14 på kvelden (se bildet) jeg testet den morgenen og og da var den svakere. Jeg dobbeltsjekket den kvelden jeg fikk sterkest strek med cleareblue dobbelt hormonindikator og fikk da lav fertilitet, dvs ingen lh topp og ingen østrogenøkning. Fortsatte å teste med cleareblue et par dager etterpå. Men fortsatt lav fertilitet (ingen østrogen eller lh) dvs at jeg har hatt eggløsning tolket det jeg som. Men testen jeg antok var positiv fra 14 var ikke positiv nok til å få utslag på digital. Kan jeg anta at jeg har hatt eggløsning eller ser det ut som jeg ikke har hatt eggløsning denne måneden?
Masse lykke til!Hvem her skal teste i morgen på julaften da?Jeg skal, selvom jeg forventer blenda. Da er jeg 8/9 dpo! Her er det mannen som pusher for å teste, jeg kunne ha venta litt til.
![]()
Har lyst, men er kun 6 dpo i morgen, så tenker det ikke er vits og at testen uansett vil bli blenda. Prøver å vente til tidligst fredag