Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å lese.
Ja, heldige gutten som har dere som foreldre!
Dere kommer garantert til å bli gode foreldre til han. ❤Det er sånn virkelig lykkerus dette her. ♡ Jeg håper vi vil være gode foreldre for han, vi er hvert fall begge helt oppslukt i gutten vår.
Dere kommer garantert til å bli gode foreldre til han. ❤
Så leit å lese om kjip fødselsopplevelse.... Det skal jo liksom helst være så fin opplevelse.Vel, det var ikke noen fin opplevelse, men det gikk bra. Koser oss absolutt masse med gutten vår. Det er helt fantastisk at vi endelig har vår egen lille gutt. ♥
Så leit å lese om kjip fødselsopplevelse.... Det skal jo liksom helst være så fin opplevelse.
Men nå håper jeg du har fine dager med sønn og mann
Håper dere nyter dagene med lillegutt
Dette er så fint å lese at jeg får helt tårer i øynene bare vær så klissete som du bare vil, endelig er du mamma
Fantastisk . Vi er heldige
Ååå, så godt å lese at alt er bra og at dere koser dere så ❤❤ Det er så utrolig fortjent at dere endelig skal få oppleve det der Vi elsker klissklass
Lykketårer er det beste♡♡♡
Ja, endelig mamma. Det er en veldig god tittel å få (som du jo vet veldig godt selv og). Jeg har ofte tårer i øynene for tiden. (Jeg må kanskje lære han lille at mammaen hans gråter når hun er lykkelig også.)
Så kjekt med en oppdatering fra deg Det er sååå fortjent at du/dere får oppleve den herlige babytiden nå og kjenne på den grenseløse kjærligheten vi føler for barna våre
Savner innleggene dine her på BV, men det er jo mye viktigere å være tilstede i det virkelige livet og nyte tida med den lille gutten din. Tida går så altfor fort...
Lykketårer er det beste