♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Så deilig å lese.

Ja, heldige gutten som har dere som foreldre!

Så deilig å lese.

Ja, heldige gutten som har dere som foreldre!

Det er sånn virkelig lykkerus dette her. ♡ Jeg håper vi vil være gode foreldre for han, vi er hvert fall begge helt oppslukt i gutten vår.

Det er sånn virkelig lykkerus dette her. ♡ Jeg håper vi vil være gode foreldre for han, vi er hvert fall begge helt oppslukt i gutten vår.
Dere kommer garantert til å bli gode foreldre til han. ❤

Vel, det var ikke noen fin opplevelse, men det gikk bra. :) Koser oss absolutt masse med gutten vår. Det er helt fantastisk at vi endelig har vår egen lille gutt. ♥
Så leit å lese om kjip fødselsopplevelse....:( Det skal jo liksom helst være så fin opplevelse.
Men nå håper jeg du har fine dager med sønn og mann ❤️

Så leit å lese om kjip fødselsopplevelse....:( Det skal jo liksom helst være så fin opplevelse.
Men nå håper jeg du har fine dager med sønn og mann ❤️

Ja, det var kjipt. Man håper jo på en slags fin opplevelse hvert fall. Men han kom jo, så noe veldig bra var det jo. ♡

Vi koser oss masse. Det er fortsatt helt fantastisk hver dag. Vi er en flott familie nå, og jeg er takknemlig og lykkelig. Vi kunne ikke ønske oss noe mer nå. ♡ :)

Håper dere nyter dagene med lillegutt

Det gjør vi, men jeg synes det går veldig fort. Vil veldig gjerne at det skal vare, det er så mye kos og mamma er så viktig. Jeg liker det utrolig godt, selv om det innimellom er slitsomt, men jeg vet jo at det varer relativt kort og jeg har ventet sånn. ♡ :)

Passert 2 måneder/9 uker

Tenk at han har passert to måneder allerede! Tiden flyr. Han smiler stort hver gang han våkner, og noen sier hei til han. Han elsker at vi tuller med stemmene våre og lager lyder eller at vi synger for han. Han synes leker begynner å bli litt spennende når vi holder dem foran han, særlig om de kan lage litt lyd. Han er glad i å bade. Han vokser mye, men følger kurven sin, men jeg synes det går fort. Han liker veldig godt å sovne på skulderen min med gynging eller på puppen, skikkelig kosegutt. Jeg har også funnet ut hvordan han best liker å bli strøket/kost på. Han sover også godt i vogna, båt og bilstolen, egentlig alltid ved bevegelse. Han ammer fortsatt veldig ofte, så han sover ikke så lenge av gangen. Han kan være skikkelig sta, og vet ofte nøyaktig hva han vil (kan da gå på sekundet fra hylgråt til stort smil.) Når han er veldig trøtt derimot vet han ikke helt hva han vil, og da er det kos og byssing som må til.

Jeg smelter helt flere ganger hver eneste dag, og forstår nesten ikke at det går an å være så heldig at jeg får være mammaen til denne fine gutten. :) ♡ Og så er jeg så glad for at jeg har de erfaringene jeg har, når jeg tross alt måtte gjennom alt det jeg måtte på veien hit, for det har gjort at pappaen og jeg er enda tettere og det er enda mer magisk at han er vår felles lille gutt.

Det her ble kanskje i overkant klissete, men vi koser oss hvert fall. :p :)

Ååå, så godt å lese at alt er bra og at dere koser dere så ❤❤ Det er så utrolig fortjent at dere endelig skal få oppleve det der :) Vi elsker klissklass :D

Så kjekt med en oppdatering fra deg :) Det er sååå fortjent at du/dere får oppleve den herlige babytiden nå og kjenne på den grenseløse kjærligheten vi føler for barna våre ❤️

Savner innleggene dine her på BV, men det er jo mye viktigere å være tilstede i det virkelige livet og nyte tida med den lille gutten din. Tida går så altfor fort...

Dette er så fint å lese at jeg får helt tårer i øynene❤️ bare vær så klissete som du bare vil, endelig er du mamma❤️

♡♡♡

Ja, endelig mamma. Det er en veldig god tittel å få (som du jo vet veldig godt selv og). Jeg har ofte tårer i øynene for tiden. :) (Jeg må kanskje lære han lille at mammaen hans gråter når hun er lykkelig også.)

Ååå, så godt å lese at alt er bra og at dere koser dere så ❤❤ Det er så utrolig fortjent at dere endelig skal få oppleve det der :) Vi elsker klissklass :D

Tusen takk! Det er så fantastisk at det kan bli en ordentlig lykkelig slutt. :) ♡ Og nå er det din tur!!! ♡♡♡ (Du er advart: Det blir mye klissklass, du kan bare finne frem lommetørklene. ;) ♡ )

Så kjekt med en oppdatering fra deg :) Det er sååå fortjent at du/dere får oppleve den herlige babytiden nå og kjenne på den grenseløse kjærligheten vi føler for barna våre ❤️

Savner innleggene dine her på BV, men det er jo mye viktigere å være tilstede i det virkelige livet og nyte tida med den lille gutten din. Tida går så altfor fort...

Det er helt vilt og likevel helt naturlig kjenner jeg, denne store kjærligheten for dette lille vesenet. ♡ Og egentlig veldig slik jeg har sett for meg, så det er ikke så rart at man prøver igjen og igjen når det tar tid - for det er helt riktig at det er verdt det når man endelig lykkes. ♡ Fantastisk! :)

Jeg har vært mye mer sosial igjen (etter et langt svangerskap) i tillegg til at jeg er mamma, og tidvis ganske trøtt, så tiden går utrolig fort - og BV blir nok plutselig litt ned på listen. :) Veldig hyggelig at du henger med på mine sjeldne oppdateringer allikevel. ♡ :p

Så godt og høre at du koser deg <3

Back
Topp