♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Gratulerer så mye! Så fantastisk :D Endelig ble det din tur. Nyt tiden sammen med lillegull <3

Må gratulerer her også ❤️❤️❤️ nå er du mamma ❤️ fantastisk ❤️
Nei, så fantastisk! ❤️:)❤️ Endelig er dere mamma og pappa ❤️ Gratulerer!

Kom han på selve termindagen eller ble det den 20.?

Håper formen din er fin nå og gleder meg til å høre fødselshistorien din, om du vil dele den her da ;) ❤️
Gratulerer så mye❤️❤️❤️
Gratulere så mykje ❤
Å, gratulerer!!!!!
Gratulerer så mye :)
Gratulerer så mye! ❤❤
Ååååå! Gratulerer så mye Lykkeliten! Nå er du mamma! ❤️ Jeg er så glad på deres vegne, kos dere med lille fine gutten ❤️
GRATULERER så masse Lykkeliten!! ❤️ ❤️ ❤️
Ble helt rørt her jeg sitter og en liten gledeståre rant for dere! :D :D
Åh, herregud Lykkeliten!❤️ nå fikk jeg gåsehud! Gratulerer så mye, nyt dagene fremover mamma❤️ og velkommen til verden lille gutt!
Gratulerer så mye!! Kos dere masse :)
Ååå herregud så fantastisk ♡♡♡ tårene triller ♡ så utrolig glad på deres vegne! Endelig!!
Heeelt fantastisk. Gåsehud herfra og til månen!! ❤❤ Endelig, ENDELIG, fikk du bli mamma du og ❤ Gratulerer så enormt mye, mamma Lykkeliten!!!
Gratulerer kjempe masse <3 endelig var det din tur!
Gratulerer så mye!!
Ååå ❤❤ Gratulerer så utrolig mye! ❤❤
Gleder meg til å lese fødselshistorien, som du forhåpentligvis vil dele. ;):D
Gratulerer med den lille prinsen :)
Gratulerer så mye! Utrolig godt jobbet. :)
Gratulerer så mye!!
Gratulerer!!!! Så utrolig godt å lese. Kos dere masse :-)
Gratulerer med verdens beste gave❤
❤❤❤❤ gratulerer så vanvittig mye!!!!
Gratulerer så mye kjære Lykkeliten_86 :D❤❤❤ Dette er så fantastisk ❤❤ Nyt sommeren og en flott tid fremover med alt som kommer ❤❤ Dette unner jeg deg virkelig ❤❤
Gratulerer så mye vennen :-)
Tenkt masse på deg :-)
Endelig mamma nå <3
Gratulerer så mye frøken ❤️ Endelig!

Nå blir du mammaguru også, ikke sant? ;) Utrolig hvor mye du lærer oss her inne om prøvingen - helt uvurderlig :D
Gratulerer så mye <3 Tenk at du endelig er mamma!! <3
Gratulerer så mye!!
Gratulerer :D endelig :)
Gratulerer så masse!! Endelig er du blitt mamma <3
Gratulerer så masse❤️
Gratulerer så masse :D endelig er ventetiden over, du har en fantastisk tid forran deg!
Hurra :D gratulerer så masse!
Gratulerer så mye! Så fantastisk :D Endelig ble det din tur. Nyt tiden sammen med lillegull <3

Tusen tusen takk for gode ord og hyggelige hilsener!!! ♥♥♥ Koser oss med gutten vår og er litt borte i nyfødtbobla.

Tenker på deg. Håper fødselen gikk bra og at du koser deg med lillegutt

Gratulerer så mye med lille prinsen... <3

Gratulerer så masse med lillegutt :Heartblue:Heartblue:HeartblueGodt å se at han er her :happy7:happy7:happy7Håper alt går fint og at dere koser dere masse :Heartred:Heartred:Heartred

Tenker på deg.
Og er så glad du har fått gutten din!

Tenker på deg.
Og er så glad du har fått gutten din!

Det er vi også utrolig glade for. Det hender fortsatt at jeg våkner og blir forundret over at han er her og at han er vår. ♡ :)

Deres helt egne lille gutt 100% på ordentlig. Det er så herlig at reisen endelig er over ❤❤ Unner dere det av hele mitt hjerte!! Hvordan er formen din om dagen? Kvalmen har sluppet taket, håper jeg? :)

Håper du vil komme med en bitteliten kommentar om hvordan fødselen gikk når du orker :D

Deres helt egne lille gutt 100% på ordentlig. Det er så herlig at reisen endelig er over ❤❤ Unner dere det av hele mitt hjerte!! Hvordan er formen din om dagen? Kvalmen har sluppet taket, håper jeg? :)

Ja, helt på ordentlig. ❤️❤️❤️ Tusen takk for fine ord. Formen er fin nå, det er veldig deilig. :)

Back
Topp