♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Hjertesmelt ❤ Jeg unner deg denne følelsen sånn ❤ kos deg like mye videre ❤ resten av livet kommer til å bli fylt med en rekke gledelige overraskelser ❤
 
Ja. Det er det virkelig

Selv når man har ei lita jente som når du sier "kan du si mamma?" med er stort smil svarer PAPPA!

Kanskje hun tror det er et fellesord for dere begge? :p
 
Passert 3 måneder/14 uker

I dag er det ett år siden vi var ferdig med første prøverørsforsøk. Rugedag 1. Ingenting mer Ullevål kunne gjøre for oss, og det var tilbake til at min kropp måtte gjøre jobben. Jeg husker godt at jeg ikke stolte helt på at min kropp egentlig kunne få det til, og at det var litt godt før innsett - siden man da kunne få hjelp med medisiner osv - noen andre som styrte kroppen min på en måte. Enda jeg gikk på mange medisiner etter innsett også, men da var det jo ikke lenger noen form for regulering og kontroller på den måten.

Og tenk, så gikk det. Kroppen min klarte det beste den noen gang har gjort, å ta vare på det befruktede egget. ❤️

Han er en herlig gutt. Nå ler han. Han griper leker. Han liker spesielt godt å kose når han er trøtt, kryper liksom tett inntil, men han liker kos hele tiden også. Han er verdens beste lille gutt. Vi er uendelig glad i han. ❤️ Og det føles ut som tiden går altfor fort. :) Jeg vil gjerne bare være hjemme med denne lille gutten i all evighet. :p
 
Et år

Et år og så store endringer i livet.

Og tiden flyr. De vokser så fort.
 
Åh herregud, tårer❤️ så nydelig! Tenk hvor livet kan endre seg på ett år? Helt fantastisk❤️

Ja, stor endring på ett år! Og for to år siden hadde jeg (omtrent) termin for den spiren jeg mistet 12+6, og var lei meg for at jeg ikke var blitt gravid på nytt. Og for tre år siden var vi ferske prøvere, fulle av håp, og jeg hadde vel hatt min første kjemiske, men tok ikke det så tungt, for det betydde vel bare at jeg var fruktbar. Det er så fantastisk å være her isteden nå, mamma og pappa, lillegutt og oss. ❤️ Forskjellen på ufrivillig barnløs og å ha ett barn er enorm (selv om jeg forstår at sekundær infertilitet er utrolig tøft det også, men vi er fornøyd om det bare blir han her vi nå. :) ) Så ett år tilbake og nå... Gåsehud. Jeg er så utrolig takknemlig for hjelpen vi fikk. :)
 
Et år

Et år og så store endringer i livet.

Og tiden flyr. De vokser så fort.

Ja, nå flyr tiden. Og ingen stor kjærlighetssorg som henger som en skygge over oss til enhver tid, tvert imot, stor kjærlighet nå. ❤️
 
Helt fantastisk å lese ❤ Det setter ting i perspektiv og gir en masser av håp. Man kommet som regel i mål til slutt! Tenk så ønsket den lille gutten deres er ❤ Jeg var veldig glad for å for første gang oppleve termindatoen til augustspira jeg mistet, gravid. Det var noe helt annet enn de andre gangene hvor dagen har vært full av sorg. Nå var den bare full av håp. ❤
 
Helt fantastisk å lese ❤ Det setter ting i perspektiv og gir en masser av håp. Man kommet som regel i mål til slutt! Tenk så ønsket den lille gutten deres er ❤ Jeg var veldig glad for å for første gang oppleve termindatoen til augustspira jeg mistet, gravid. Det var noe helt annet enn de andre gangene hvor dagen har vært full av sorg. Nå var den bare full av håp. ❤

Jeg var jo gravid i fjor, men i rugestadiet, så jeg visste ikke resultatet, men jeg tenkte ikke noe særlig på MA-spiren akkurat da - for jeg var så oppslukt av forsøket, men jeg hadde nok tatt en enda større nedtur om det ble negativ test rett etter årsdagen. Det er annerledes når man hvert fall har håp. Så jeg skjønner veldig godt hva du mener med at det var godt å være gravid i år. ♡ (Dette ble litt surrete, jeg er litt trøtt i dag, men regner med at du henger med).

Svært ønsket! ♡ Jeg er så glad for at du skal få oppleve dette nå. De fleste kommer jo faktisk i mål til slutt på den ene eller andre måten, men det hjelper fint lite å vite det når tiden går og man tross alt ikke har noen garanti for å ende som "de aller fleste". Jeg skjønner først nå hvor stor plass sorgen og redselen tok i kroppen min. Det er så herlig å være i mål. Og om vi tør å prøve på søsken så er det bonus, det viktigste er virkelig å få lov til å bli mamma og pappa. ♡ Det er så herlig at du er på innspurten dit nå (for oss er jo egentlig svangerskapet bare innspurten, sånn tidsmessig. ;) )
 
Jeg er så utrolig glad på dine vegne :D tenk at det er gått et år allerede ❤ Syns ikke det er lenge siden vi heiet deg frem I først forsøket :)
 
Jeg er så utrolig glad på dine vegne :D tenk at det er gått et år allerede ❤ Syns ikke det er lenge siden vi heiet deg frem I først forsøket :)

Jeg synes svangerskapet var utrolig langt, men disse månedene etter fødsel har fløyet avgårde. Tiden går jo virkelig altfor fort når man har en liten, jeg skulle ønske det varte lenger. Jeg forsøker å sette pris på alt sammen, for det er så fantastisk å få oppleve dette! ❤️ Takk for at du stikker innom og hilser på. :)
 
Back
Topp