♡ Drømmen vår ♡

Riktig god påske, kjære Lykkeliten! Nyt det masse <3

God påske ❤️

God påske ❤

Hei Lykkeliten. Vi var sammen på FS høsten 2013 og flyttet over til august 14 sammen. Jeg var ikke så aktiv så du husker nok ikke meg. Fikk det for meg at jeg ville sjekke om du var her på FS fremdeles, noe jeg ikke håpet du var. Leste de siste innleggene i dagboken din her og fikk litt vondt inni meg. Det kan ikke være lett. Ønsker deg lykke til og god påske. Håper du får en baby om ikke alt for lenge. Klem

Hei Lykkeliten. Vi var sammen på FS høsten 2013 og flyttet over til august 14 sammen. Jeg var ikke så aktiv så du husker nok ikke meg. Fikk det for meg at jeg ville sjekke om du var her på FS fremdeles, noe jeg ikke håpet du var. Leste de siste innleggene i dagboken din her og fikk litt vondt inni meg. Det kan ikke være lett. Ønsker deg lykke til og god påske. Håper du får en baby om ikke alt for lenge. Klem

Hei du. Jeg husker deg. :) Takk for at du tenker på meg og heier og håper. Vi håper på IVF og baby i 2016. :) Takk for klemmen. Håper alt er bra med deg. ♡

Syklus nr 20, pausesyklus, CD 11

Jeg har kost meg masse med påskeferie, og både hatt alenetid med mannen, hvor vi har av og til snakket om håp og drømmer i forhold til baby og IVF, og masse tid med familie og venner hvor vi har lagt babydrømmer langt bak i hodet (så godt det går).

Nå skal vi snart tilbake til hverdagen, og jeg planlegger å tempe fra tirsdag. Så håper jeg at egget løsner i løpet av uka, men er mentalt forberedt på at det kan gå helt til CD 21.

Det er veldig bra at det er vår, mye å henge fingrene i og mye hyggelig på programmet. Jeg har begynt å innstille meg på at det både kan bli IVF og også flere aborter med min livmor, så jeg har begynt å tenke at det kommer til å ta lang tid. Det hjelper litt på et merkelig vis. Jeg skal håpe og være optimist fremover altså, men det er tungt å gå gjennom høytid etter høytid uten baby verken inni eller utenfor magen. Jeg tenker ikke lenger: "Påsken neste år, da har vi baby." Jeg håper det, men vi har også snakket om noen ting vi kan gjøre neste påske dersom vi ikke har baby enda. Og det føles bedre enn tanken om enda et nederlag.

Jeg har sikkert godt av pausen, men det kjennes egentlig ikke så ille ut som jeg trodde (slik det gjorde i fjor). Jeg har ikke troen på egen kropp lenger. Uten at det kjennes fryktelig leit. Det er vel en gradvis prosess, og kanskje greit å gå gjennom for da er man veldig motivert for IVF. Og jeg har håp og tro på at IVF skal hjelpe oss. Jeg har ikke gitt opp at vi skal komme i mål. Men det lurer bak i tankegangen. At dette (IVF) er en nødløsning, og det finnes liksom ikke flere nødløsninger etter det. Kanskje å bruke en annen kvinnes egg, og det har jo akkurat blitt foreslått fra Bioteknologirådet at det burde bli lov i Norge nå. Det hjelper mange med endometriose.

Mye babbel herfra i dag. Jeg er halv-optimist og halv-pessimist (eller kanskje bare realist), og så er jeg spent og nervøs. Håper på brev i posten snart.

Last edited:
Syklus nr 20, pausesyklus, CD 11

(...)

Mye babbel herfra i dag. Jeg er halv-optimist og halv-pessimist (eller kanskje bare realist), og så er jeg spent og nervøs. Håper på brev i posten snart.
Så fint å høre at påsken har vært bra! Sender deg en stor klem, og håper brevet ligger i postkassen snart!❤️ det blir nok godt å få datoer og en tidsplan å forholde seg til, planer og oversikt er bra! :)

Tenker masse på deg, og håper brevet kommer, så kan du legge planer.

Så fint å høre at påsken har vært bra! Sender deg en stor klem, og håper brevet ligger i postkassen snart!❤️ det blir nok godt å få datoer og en tidsplan å forholde seg til, planer og oversikt er bra! :)

Håper du kommer deg gjennom kvalmen. Det er så fantastisk at du er gravid. ♡

Jeg så nå at en som ble henvist til Riksen i slutten av januar fikk brev rett før påske med time 9. april. Jeg ble jo egentlig henvist i midten av januar, men så kom den aldri frem så det ble midten av februar isteden. Omtrent 2-3 uker etter hun som fikk time nå. Så da kjenner jeg at håpet om brev i posten stiger!

Å ja, brev snart! I april! Helst snart! Ja, det hadde vært så bra!!

Å ja, brev snart! I april! Helst snart! Ja, det hadde vært så bra!!

Jeg prøvde å svare deg også istad, men så forsvant resten av batteriet mitt. :p

Jeg ble veldig glad når jeg så det! Da vet jeg sannsynligvis mye mer ganske snart, og får vel vite om det er oppstart før eller etter sommeren. :)

Håper du kommer deg gjennom kvalmen. Det er så fantastisk at du er gravid. ♡

Jeg så nå at en som ble henvist til Riksen i slutten av januar fikk brev rett før påske med time 9. april. Jeg ble jo egentlig henvist i midten av januar, men så kom den aldri frem så det ble midten av februar isteden. Omtrent 2-3 uker etter hun som fikk time nå. Så da kjenner jeg at håpet om brev i posten stiger!
Åh, da krysser jeg alt for at brevet straks er på vei :D

Den værste kvalmen har sluppet taket nå, så formen er mye bedre :) Er veldig plaget med hodepine, men jeg er fortsatt sykemeldt to uker, så passer på å ta det med ro. Det hjelper godt! 11+0 i dag, ny ul om en uke :)

Håper virkelig det er din tur straks❤️

Åh, da krysser jeg alt for at brevet straks er på vei :D

Den værste kvalmen har sluppet taket nå, så formen er mye bedre :) Er veldig plaget med hodepine, men jeg er fortsatt sykemeldt to uker, så passer på å ta det med ro. Det hjelper godt! 11+0 i dag, ny ul om en uke :)

Håper virkelig det er din tur straks❤️

Åh, det har gått fort. Spennende med alle disse UL-kontrollene dine. :)

Back
Topp