Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God påske!![]()
Riktig god påske til degSå satser vi på at påsken neste år blir helt anerledes enn i år!
God påske![]()
God påske![]()
God påske
Neste år...Ja, neste år!
Riktig god påske, kjære Lykkeliten! Nyt det masse <3
Riktig god påske♡
God påske <3 <3
God påske![]()
God påske ❤
Æ stikk bare innom en tur for å ønsk dæ ei riktig god påske![]()
Hei Lykkeliten. Vi var sammen på FS høsten 2013 og flyttet over til august 14 sammen. Jeg var ikke så aktiv så du husker nok ikke meg. Fikk det for meg at jeg ville sjekke om du var her på FS fremdeles, noe jeg ikke håpet du var. Leste de siste innleggene i dagboken din her og fikk litt vondt inni meg. Det kan ikke være lett. Ønsker deg lykke til og god påske. Håper du får en baby om ikke alt for lenge. Klem
Så fint å høre at påsken har vært bra! Sender deg en stor klem, og håper brevet ligger i postkassen snart!Syklus nr 20, pausesyklus, CD 11
(...)
Mye babbel herfra i dag. Jeg er halv-optimist og halv-pessimist (eller kanskje bare realist), og så er jeg spent og nervøs. Håper på brev i posten snart.
Så fint å høre at påsken har vært bra! Sender deg en stor klem, og håper brevet ligger i postkassen snart!det blir nok godt å få datoer og en tidsplan å forholde seg til, planer og oversikt er bra!
![]()
Å ja, brev snart! I april! Helst snart! Ja, det hadde vært så bra!!
Åh, da krysser jeg alt for at brevet straks er på veiHåper du kommer deg gjennom kvalmen. Det er så fantastisk at du er gravid. ♡
Jeg så nå at en som ble henvist til Riksen i slutten av januar fikk brev rett før påske med time 9. april. Jeg ble jo egentlig henvist i midten av januar, men så kom den aldri frem så det ble midten av februar isteden. Omtrent 2-3 uker etter hun som fikk time nå. Så da kjenner jeg at håpet om brev i posten stiger!
Åh, da krysser jeg alt for at brevet straks er på vei
Den værste kvalmen har sluppet taket nå, så formen er mye bedreEr veldig plaget med hodepine, men jeg er fortsatt sykemeldt to uker, så passer på å ta det med ro. Det hjelper godt! 11+0 i dag, ny ul om en uke
Håper virkelig det er din tur straks![]()