Nei, ingen menssmerter, jeg vil bare ha gravidsmerter!! Jeg krysser alt jeg kan, mange har mensen murringer i starten av svangerskapet![]()
Tusen takk. Ja, det er kanskje vanlig, men nå kommer det sånne kraftige tak så jeg blir fryktelig engstelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ingen menssmerter, jeg vil bare ha gravidsmerter!! Jeg krysser alt jeg kan, mange har mensen murringer i starten av svangerskapet![]()
*strykedegpåkinnet*Jeg vet jo ikke egentlig, men dette er sånn helt vanlige, kraftige menssmerter. Ikke litt murringer i magen. Så. Bekymret og lei meg akkurat nå.
*strykedegpåkinnet*
Håper spiren klorer seg fast <3
Tusen takk. Ja, det er kanskje vanlig, men nå kommer det sånne kraftige tak så jeg blir fryktelig engstelig.![]()
Nei, d ska ikke gå galt gangen her!!!! Spiren her ska sittMenssmerter. Skikkelig menssmerter. Dustekroppen min.
Går det virkelig galt nå igjen?![]()

Tusen takk!!
Jeg kan ikke gi bort enda, må kjøpe 3 pakker til (gadd ikke kjøpe mer enn én pakke av gangen for de koster over 500 kr for pakka) for jeg skal jo ta daglig til jeg er 12 uker på vei (blir mye penger, men det er det verdt!) Så tør ikke gi bort enda.
Håper du får Crinone du og, det kan se ut som det har fungert for meg!
Gynekologen din må jo virkelig finne ut av lutealfasen din synes jeg, og da tipper jeg jo at du trenger noe progestron-støtte. <3
Nei, d ska ikke gå galt gangen her!!!! Spiren her ska sitt
Kainn det hend at du e s redd for kjemik graviditet at smertan sitt i hodet.....at d trur det e mensenmurringa,men ikke e det?
Sende dæ masse goklæmma å krysse alt æ har fo at spiren sitt godt!!!!![]()
Skal ta tilskudd av progestoron når jeg blir gravid, regner med det er det samme som crinone som du tar.
Jeg fikk beskjed om å si ifra når jeg får positiv test for så å komme til UL å få dette hos gyn legen der. Er det en grunn til at du tar dette før du blir gravid?![]()
Gratulerer så masse med fine tester![]()
Heier på deg å håper å følge inn i august<3

Jeg trodde seriøst at jeg skulle få mensen egentlig alle gangene jeg har vært gravid. Første gangen lå jeg nesten i fosterstilling i senga og sa til sambo at nå kommer mensen, men nei. Testa positivt jegSå for i alle fall meg er det veldig normalt med menssmerter, og på de forumene jeg har vært innom har kvinner opplevd det samme uten å miste
Før jeg fikk påvist MA løp jeg på do minst 4 ganger i timen for å sjekke. Jeg var overbevist om at nå hadde tanta kommet
Denne spiren skal bare sitte den <3 Og prøv å ikke bekymre deg over testene. Jeg har aldri fått sterke billigtester, men cb+ f.eks har slått veldig positivt ut etterhvert
Vi vil ha 2014 spire! <3
Jeg vet ikke hvorfor noen skal ta det først ved positiv test, kanskje fordi man er usikker på tidspunkt for EL? Progesteron forhindrer jo EL så om man starter for tidlig i syklusen så får man ikke noe egg.
Jeg får Crinone fordi jeg har mistet tidlig tre ganger, 3+6, 3+6 og 4+0. Så jeg får det fordi det er dokumentert at det kan ha en effekt når man har mistet tre eller flere ganger. Det gjør livmoren mer næringsrik dersom man har for lite progesteron selv. Sa kan egget få festet seg. De regner med at eggene aldri har klart å feste seg ordentlig hos meg.
Jeg temper og tar EL-tester for å være sikker på at EL har vært. Jeg begynte med Crinone 5 dpo. Om jeg skulle begynt ved positiv test hadde det nok allerede vært for sent, siden jeg pleier å miste rett etter positiv test.
Det kan godt hende du ikke trenger like mye som meg og at det er derfor du kan begynne ved positiv test. Da blir det mye billigere for deg også, en pakke til 15 dager koster over 500 kr.
*Taster på app på mobilen*
Takk for svar, virker logisk
Har ei veninne som brukte det da hun var gravid, hadde mista 2 ganger tidligere og fikk tilskudd av progesteron og gutten er nå 1 år gammel
Har troa på at det skal funke
Er det ikke mulig å få det på blå resept om gyn legen sier du trenger det?![]()
Nice!!Da har jeg byttet signatur og presentert meg på august 2014. Det føles rart. Litt utrygt fortsatt. Skummelt. Spennende.
Dette er gamle-signaturen min (sånn som den var i dag):
Vis vedlegget 43360
Dette er nye signaturen min akkurat nå:
Vis vedlegget 43362
Jeg tror jeg tar bort det med de kjemiske med en gang jeg har passert 5 eller 12 uker. Det er bare greit å ha med nå i starten i tilfelle jeg må ut igjen fra august. Sikkerhetsmelding.![]()

Gratulerer !!! Endelig!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app