Testetøsas bekjennelser, testene i pp 6:
8 dpo, ettermiddag: ultrasvak strek, umulig å ta bilde av (hadde holdt meg i 4 timer)
9 dpo, ettermiddag: svaksvak strek, tok bilde av og la ut (hadde holdt meg i 4 timer)
9 dpo, kveld: ultrasvak strek, umulig å ta bilde av (hadde vel holdt meg i bare 2-3 timer og drukket hele tiden)
10 dpo, morgen: svak strek på 2 tester, men jeg ødela den første testen. Mannen klarer å se streken. La ut bilde av den ikke-ødelagte testen.
10 dpo: Blodprøve, måle hcg. Skal ta ny blodprøve etter 2 dager for å måle endring i hcg.
10 dpo, formiddag: svaksvak strek, tok bilde av den og la ut (hadde holdt meg i 4 timer)
10 dpo, kveldsurin, svaksvak strek, men sterkere enn den fra formiddagen! (Hadde holdt meg i 4 timer)
11 dpo, morgenurin, svaksvak strek, men sterkere enn den fra i går kveld. Nå vil jeg gjerne ha sterkere strek snart.
11 dpo, formiddagsurin, svak strek, men sterkere enn i dag morges og den kom til syne etter kun 1 minutt. Derfor bestemte testetøsa at jeg skulle dyppe CB digital i samme urin.
12 dpo, morgen, svak strek, men sterkere enn i går og den var synlig omtrent med en gang.
12 dpo: Blodprøve, måle hcg og sammenlikne endring med blodprøve fra 10 dpo.
Mellom testene fra 10 dpo morgen og 10 dpo formiddag tok jeg en blodprøve jeg ikke har fått svar på enda. I samme urin som testen "11 dpo - formiddag" tok jeg CB digital som viste "GRAVID 1-2". Etter testen 12 dpo morgen skal jeg nå ta ny blodprøve om en time, jeg får nok ikke svar på den før på mandag. Jeg skal oppdatere senere med hcg-tallene så dere kan få se på strekene mine sammenlignet med faktisk hcg.
Dagens test, 12 dpo, morgenurin. Streken kom til syne med en gang, men dette bilde er tatt etter at testen var tørr: