Måtte bare ta enda ett bilde av kveldens test. Den ligger her, rosa og fin ved siden av meg, og jeg klarer ikke la være å se på den.
Her med og uten filter:
Her med og uten filter:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vældi tydelig strek der jaTok meg den friheten til å redigere litt på det siste bildet ditt(igjen
)
Vis vedlegget 43080
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tok meg den friheten til å redigere litt på det siste bildet ditt(igjen
)

Det hadde vært den perfekte julegave <3Jeg har tydeligvis beregnet feil EL-termin, det var ikke 26.8, men 24.8 det ble med EL 29. november.
Og det jeg synes er finest av alt i den oversikten under her er at hjertet skal begynne å slå på juleaften!<3 Kjære, lille spire - klor deg godt fast nå.
![]()
Det hadde vært den perfekte julegave <3
Men hvilket program er det der?
Jeg visker gratulerer <3<3
Åååå gratulerer SÅ mye!! Så glad på dine vegne, å litt missunlig. Jeg vil også ha crinone. Sender du resten i posten til meg?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jaa!!! Jeg visste det - augustforum på deg også det står svart på hvitt Gravid, da må det være love å juble?!Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."
Streken kom etter 60 sekunder....
Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):
![]()
(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere. Her er bilde en stund etter:
)![]()
Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.
Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.
![]()
Lille spire, klor deg fast!
For å fullføre galskapen tok jeg en EL-test etter å ha fått resultatet på CB digital. Den er mye sterkere enn i går (da var den supersvak), men ikke positiv. Så EL-tester funker ikke som g-tester på meg (eller er tregere i hvert fall?) Måtte teste på samme urin som CB digital, derfor EL-test til slutt.
![]()
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Nå er det vel lov å håpe at dette går bra? Krysser fingrene for meg selv.![]()
Jaa!!! Jeg visste det - augustforum på deg også det står svart på hvitt Gravid, da må det være love å juble?!
Oisann det var dyrt. Men jammen er det verdt hver krone :-D Ja nå venter jeg bare på positiv eggløsningstest, så jeg kan komme meg til gynekologen for å bevise at jeg har eggløsning, og hvor lang lutealfasen er! Så håper jeg på crinone. Hvis ikke bytter jeg både fastlege og gynekologTusen takk!!
Jeg kan ikke gi bort enda, må kjøpe 3 pakker til (gadd ikke kjøpe mer enn én pakke av gangen for de koster over 500 kr for pakka) for jeg skal jo ta daglig til jeg er 12 uker på vei (blir mye penger, men det er det verdt!) Så tør ikke gi bort enda.
Håper du får Crinone du og, det kan se ut som det har fungert for meg!
Gynekologen din må jo virkelig finne ut av lutealfasen din synes jeg, og da tipper jeg jo at du trenger noe progestron-støtte. <3
Det er forståeligTusen takk for at du heier på meg! <3
Jeg jubler i dag, men er samtidig ganske nervøs fortsatt. Vil gjerne komme til lørdag uten blod, og deretter til uke 5 så jeg er forbi grensen for kjemisk.
*Taster på app på mobilen*
Oisann det var dyrt. Men jammen er det verdt hver krone :-D Ja nå venter jeg bare på positiv eggløsningstest, så jeg kan komme meg til gynekologen for å bevise at jeg har eggløsning, og hvor lang lutealfasen er! Så håper jeg på crinone. Hvis ikke bytter jeg både fastlege og gynekolog![]()
Wee!!! Gratulerer med positiv test, til og med på digital
!